Euromac Force 2200IND - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Euromac Force 2200IND op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

R.v.Klinken 13-05-2016

Eurom force 2200

Geschreven voor: Euromac Force 2200IND

Tot nog toe geen enkel probleem tegen gekomen. Hij maakt in tegenstelling met de veel duurdere Kärcher, waarvan ik in 3 jaar tijd 2 heb "versleten" een heel solide indruk. En je hebt ipv 120 bar 160 bar tot je beschikking. En niet te vergeten, hij maakt veel minder herrie. Top dingetje!

Ger 05-03-2016
Geschreven voor: Euromac Force 2200IND

Het apparaat werkt perfect, maar de accessoires zijn lastig te koppelen met schroefdraad en sommige delen met een bajonetsluiting waar dan een los veertje in zit dat ongetwijfeld nog eens weg raakt omdat het er zo uit kan vallen, de terrasreiniger werkt ook aggenebbis, daar moet je mee om leren gaan want hij kantelt zo om en dan spuit het water je tegemoet
Maar voor de prijs is het goed te doen.

jan8708 02-04-2018

Hallo Ger,
Ik kom toevallig jou review tegen van de Euro 2200. ik heb de zelfde ben ook erg tevreden, maar ik zat ook met de aansluitingen. Maar na lang zoeken echt lang gezocht, ben ik er achter gekomen dat de aansluitingen als volgd zijn : de slang aan het spuitpistool heeft de maat M14*1.5 - De grote schroefdraad voor aan het spuitpistool is M22*1.5
ik heb alle besteld en gemonteerd, ik heb nu 2 spuitpistolen 3x grote lans 1x kleine spuitlans, div sproeikoppen, foam-gun, en verlengslang en alles past op elkaar.
Kijk maar eens op de volgende link.
Ook doe ik je de e-mail adres van Jerry Xie bij voegen :Naar: je *** ie ( KATJASKY Official Store )

Ik ben door Jerry super geholpen,
Hopende dat je er na 2 jaar nog iets aan hebt.
MVGR. Jan