Kärcher K 4 Premium HOME - Reviews

Lengte hogedrukslang
6 m

Peter 06-11-2015 Product jaar of meer in bezit

5,5
Waardeloze reiniger. Ik heb in 2,5 jaar totaal ca. 500 m2 terras ermee schoongemaakt. Maw niet veel ! Ging kortgeleden lekken. Omdat de garantietermijn net 5 mnd is verstreken geeft Karcher geen compensatie. Ik mag toch wel verwachten dat met een uitgave van ca. € 250 er langer gebruik gemaakt kan worden.
Het vorige type gaf ook snel dit probleem.
Maw NOOIT KOPEN !!!!!!!!

rien westein 30-08-2014 Product kwartaal in bezit

Een erg fijne en gemakkelijke hogedrukreiniger, ik was mijn terras aan het schoonmaken en kreeg mijn sierbestrating er super mee schoon.
mijn zwager heeft nadat hij het resultaat gezien heeft ook deze hogedrukreiniger aangeschaft.
ik raad deze hogedrukreiniger eenieder aan

jurhill 10-08-2014 Product paar weken in bezit

Voorheen had ik een Karcher 510 uit 1995 die mij jarenlang trouwe diensten heeft bewezen.
Omdat deze de geest heeft gegeven heb ik nu de K4 Premium home gekocht die mij ongetwijfeld ook goede diensten gaat bewijzen.
ik heb daarvoor veel accessoires en een rekje bijgekocht en ik vind het apparaat prima werken. heel handig vind ik de haspel, de doseerinrichting en de terrasracer. Prima set.

corcm 25-07-2014 Product kwartaal in bezit

Het resultaat is boven verwachting,de oude
Karcher heeft had maar 80 bar ,maar was uit de 1988
Het gebruiksgemak ; door de compactheid zeer gretig werkrn .
De duurzaamheid moet u maar over 10 jaar vragen

theavanzijl 24-07-2014 Product maand in bezit

Resultaat; redelijk de auto kun je beter met de hand wassen, inspuiten met zeep en afspuiten werkt niet voldoende.
het hek daarentegen is wel algenvrij.
mogelijkheden; voldoende
gebruiksgemak; voldoende
duurzaamheid; moet nog blijken.

hogedrukreiniger 24-07-2014 Product paar weken in bezit

K4 volgde bij mij een 6 jaar oude K2 op
hogere capaciteit, minder herrie
slanghaspel is vooruitgang
ben nog niet zo tevreden over de hulpconsoles welke je aan het apparaat moet klikken
al met al beter dan voorheen

irma stevens 23-07-2014 Product kwartaal in bezit

een zeer betrouwbare hoge druk reiniger gebruik hem met een afzonderlijke waterpomp endit werkt perfect maak er de auto mee schoon en reinig er het erf mee met de bij geleverde reinigings middel werkt dit perfect met een hand omdraai is dit gefikst. ik heb maar een opmerking de hogedrukslang past niet op t haspel dat er op zit maar dit is maar een kleinigheidje. een perfecte aankoop geweest een aanrader voor iedereen.

QuincyIndyNaomi 22-07-2014 Product kwartaal in bezit

Ik heb deze hogedruk reiniger icm de terrasreiniger gebruikt voor het schoonmaken van mijn terras en oprit. Het resultaat overtreft mijn verwachtingen, het ziet er weer als nieuw uit. Gevels heb ik inmiddels ook onderhanden genomen.

Michiel Koppen 22-07-2014 Product maand in bezit

Prima hogedrukreiniger,resultaat is prima vooral in combinatie met de terras borstel.
Gebruikers gemak is ook goed,makkelijk te bedienen en de hogedruk hulpstukken zijn makkelijk te wisselen.

GeertJacobs 22-07-2014 Product maand in bezit

Na een maand in het bezit best wel tevreden van deze hogedrukreiniger. Het in elkaar zetten van de reiniger ging vrij vlot en het result is goed.

Joost01101959 22-07-2014 Product kwartaal in bezit

prima apparaat maakt goed schoon en is zeer gebruikers vriendelijk. De ingebouwde haspel voor de waterslang is ook erg handig.

Aartiek 20-07-2014 Product paar weken in bezit

Ik ben zeer tevreden over het product. Het resultaat wat ik bereikte met de boenborstel, was dusdanig goed dat zelfs de buurman kwam vragen of hij hem mocht gebruiken.

Daarnaast was het gemakkelijk om het meteen in gebruik te nemen, en was de handleiding ook zeer informatief. Ik kan dit product zeker aanraden

alphonsgulikers 20-07-2014 Product kwartaal in bezit

ik vind het een perfect apparaat Qua gebruiksgemak alles compact bij elkaar geplaatst enig min puntje is dat de slang geen draaiende koppeling heeft , hierdoor blijft slang niet altijd recht slang draait zich op

M.J.K. 18-07-2014 Product kwartaal in bezit

Heb deze Karcher K4in april 2014 gekocht omdat mijn nilfisk er na 4 jaar de brui aangaf.De hogedruk reiniger van karcher doet het schoonspuiten van het terras sneller dan de nilfisk.Ook hardnekkige vlekken spuit die goed schoon.Een minpunt is de terrasreiniger dat vind ik een extra zonder meerwaarde want het maakt geen tegel schoon,ook die van nilfisk kon dat niet.Verder moet je oppassen met het over de tegels slepen van de spuitslang deze toont al snel sporen van beschadiging als je die over de tegels sleept.Al met al een prima hogedruk reiniger waar ik hopelijk veel gemak van zal hebben. Heb via karcher een garantie van 5 jaar gehad na produktregistratie en 30 euro korting via geld terug actie.

Ramharakh1967 18-07-2014 Product maand in bezit

goed:
Kwalitatief goed produkt
Veelzijdigheid
Gebruikersvriendelijk

Verbeterpunten:
oprollen slang (gaat zwaar)
Geluidsniveau (kan lager)

ArnoldMonique 18-07-2014 Product kwartaal in bezit

Krachtige hogedrukreiniger die gemakkelijke is gebruik.
Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen omdat we de K4 pas kort in bezit hebben.
Maar uitgaande van onze vorige Kärcher die we meer dan 10 jaar hebben gebruikt gaan we ervanuit dat deze ook lang meekan.

Ken Ghyczy 18-07-2014 Product maand in bezit

Werkt zeer naar tevredenheid en is makkelijk in gebruik. Goed schoon te houden en fijn verrijdbaar. Al met al een prima product

SleenS 17-07-2014 Product kwartaal in bezit

Kärcher is voor mij hét merk! Ik vind dit apparaat zeer handig in gebruik, mede dankzij de haspel waar de slang netjes mee kan worden opgerold. Ik ben zeer tevreden met deze aankoop.

tubke63 17-07-2014 Product kwartaal in bezit

ik vind het wel jammer dat er geen ophangbeugel erop zit om de stroomkabel op te hangen verder ben ik uiterst tevreden over mijn karcher

michaelvanlith 17-07-2014 Product paar weken in bezit

het apparaat doet wat hij moet doen, gemakkelijk in het gebruik. hij is stevig en kan tegen een stootje. in een woord: GEWELDIG !!