Kärcher K 4 HOME

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kärcher K 4 HOME op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Elzenmaa 13-08-2014
Geschreven voor: Kärcher K 4 HOME

Gekozen voor dit type, heeft een pomp uit metaal en daardoor ook een langere garantietermijn, en ik verwacht ook een lange levensduur.
Reiniger is handzaam, niet te groot en te zwaar maar reinigt toch met voldoende kracht.
Bijgeleverde terrasreiniger is handig, deze voorkomt al te veel gespetter.
Machine voldoet aan ce verwachtingen.

Nietje79 10-08-2014
Geschreven voor: Kärcher K 4 HOME

Handig in gebruik en maakt voortreffelijk schoon. Mijn terras is weer op en top. Zeker een aanrader voor iedere thuisgebruiker.

Nietje79 10-08-2014

Rene040455 28-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 4 HOME

Makkelijk te bedienen reiniger met ruime mogelijkheden. Het autowassen gaat nu toch een stuk makkelijker en het reinigen van het terras was een fluitje van een cent. Ik heb absoluut geen spijt van deze aankoop. Het enige wat ik nog niet kan bepalen is de duurzaamheid, ik verwacht echter als er iets kapot gaat in de garantietermijn dat dan ook volgens Kärcher gerepareerd zal worden.

Hans Schermers 28-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 4 HOME

Veel actie van Kärcher waardoor ik voor een nieuwe ben gaan kijken. Ik moest mijn woning opnieuw impregneren. De witte steen moet hiervoor schoon gespoten worden. Dit gaat perfect met de K4 home. Ook het aparte reservoir voor schoonmaakmiddel werkt perfect. Veel Kärcher voor weinig geld!!

Garindan1975 27-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 4 HOME

Zeer goede hogedrukreiniger die van alle gemakken is voorzien. Makkelijk aan te sluiten en te gebruiken. Heb hem nu gebruikt om de tuinschutting en tegels schoon te spuiten en dat werkt perfect! Al het vuil vliegt er zo af. Verder gebruik ik hem ook regelmatig om de auto schoon te spuiten. Het is zeer gemakkelijk om reinigingsmiddel toe te voegen waardoor alles nog schoner wordt. Conclusie: een zeer fijn en duurzaam apparaat!

jpaarnoudse 25-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 4 HOME

Het is een robuust kwaliteitsapparaat. De K4 werkt met een hogere max. spuitdruk dan de K1 t/m K3 versies. Ik heb hem al een paar keer gebruikt met prima resultaat. Dankzij een Karcher actie heb ik er ook nog eens 5 jaar garantie op. Zeer aan te bevelen gereedschap met veel uitbreidingsmogelijkheden.

coraad 25-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 4 HOME

In mei heb ik de Karcher aangeschaft en hiermee de bestrating van mijn voor- en achtertuin schoongespoten met een zeer goed resultaat! De watergekoelde motor is vrij rustig en veroorzaakt dus geen irritant geluid zoals mijn vorige hogedrukreiniger. De bediening is eenvoudig waarbij de lange slang het gebruikersgemak alleen nog maar bevordert. Verder valt het op dat het een degelijk apparaat is, alles voelt zeer degelijk aan en komt professioneel over. Al met al ben ik een zeer tevreden klant!

WilZep 21-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 4 HOME

Ik heb deze K4 gekocht ivm de nodige extra toebehoren en vooral ook omdat er een hulpstuk bij zit voor het schoonmaken van het terras. Super!! Gaat snel en perfect resultaat.
Vooral de regelbare drukkracht is erg makkelijk zodat ik hem ook bij de caravan kan gebruiken.
Doet tnt zijn werk als dat je van hem zou verwachten!
Over duurzaamheid kan ik nog niet alles zeggen ivm de korte tijdsduur

Familie Smit 21-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 4 HOME

De K4 is veelzijdig, degelijk en doet uitstekend waar de reiniger voor aangeschaft is. Zowel voor de auto, fiets als in de tuin voor bijvoorbeeld meubelen, voldoen de beide opzetstukken prima. Ook voor gevel- en dakreiniging van het huis gebruik ik de Kärcher met veel plezier. Met de regelbare druk wordt niet met onnodig veel kracht gereinigd. Waar nodig is er echter wel veel kracht beschikbaar.

DickyElsje 21-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 4 HOME

Ik heb een bestrating berstaande uit steen en tegels van ca. 200m2 rondom mijn huis en in de tuin. Het spreekt voor zich dat je daar een flink aantal uren mee onder de pannen bent. Vervelend werk? met deze Kärcher K4 Home absoluut niet! Je ziet de stenen en tegels stuk voor stuk schoon worden en de vette laag daarop verdwijnt als sneeuw voor de zon. Voor andere doeleinden heb ik de Kärcher nog niet gebruikt.
Mijn bevindingen zijn zeer positief!

toontjuh73 19-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 4 HOME

Ik was toe aan een nieuwe hogedrukreiniger en wilde er graag een hebben met een terras reiniger.
De cashback actie kwam op dat moment ook als geroepen.

Heb deze hogedrukreiniger nu al een paar maanden in mijn bezit en ben op dit moment zeer tevreden over het product.
Ben ook onder de indruk van het resultaat van de terras reiniger, heb deze ook op mijn muur van mijn schuur gebruikt en deze ziet er weer stralend uit.
Vind het alleen jammer dat de plug en clean flessen niet zo makkelijk verkrijgbaar zijn in de dhz zaken.

De hogedrukreiniger is zeer stil, makkelijk te hanteren en in luttele seconden gebruiksklaar.

Zoals gezegd heb ik deze hogedrukreiniger pas een paar maanden waardoor ik wat betreft het aspect qua duurzaamheid nog geen goede uitspraak kan doen.

avanbasten 19-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 4 HOME

Ik heb de Kärcher K4 gekocht omdat mijn oude machine niet goed meer werkte. Deze machine is wel een stukje lichter, maakt minder lawaai , terwijl het resultaat zeker zo goed is.
Een prima aanschaf, waar ik veel gebruik van maak. Een aanrader!

hendriks1973 18-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 4 HOME

Super apparaat de Karcher K4. Wat er met de vorige kleine hoge druk er niet af ging gaat met deze in 1 leer.
Een aanrader voor iedereen

jenthento 18-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 4 HOME

Het resultaat van de behandeling van ons terras was geweldig. Dit apparaat hadden we eerder moeten hebben.

monalena 18-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 4 HOME

Zeer tevreden over deze karcher. Voldoet helemaal aan mijn verwachtingen; reinigen van een groot terras levert geen enkel probleem op!

Hans van Heesch 18-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 4 HOME

Eindelijk overstag (goede aanbieding) en toch eentje gekocht, huiverig voor evt. geluidsoverlast, maar hij is opmerkelijk stil. Met de bijbehorend Racer kreeg ik het natuurstenen terras en de muren van de berging goed schoon, zonder dat de omgeving vol modder spetters zat. Wat betreft de duurzaamheid verwacht ik, door de andere motor die er in zit,veel!

Cees Vermeer 18-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 4 HOME

Goed apparaat, waarmee je snel en grondig kunt werken. Ten opzichte van andere hogedrukreinigers zijn de resultaten beter.

ljmartinus 17-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 4 HOME

Kärcher K4 Home is een prima hogedrukreiniger,werkt snel en effectief.
De mogelijkheid de druk te kunnen regelen tijdens de werkzaamheden is zeer professioneel.
Momenteel heel erg tevreden.

Daf-Truckie 17-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 4 HOME

Een echt krachtige hogedrukreiniger vele malen beter dan mijn oude Karcher. De Terrasreiniger is handig maar al het vuil en water blijft liggen, terwijl je met de hogedrukspuit naar een kant kunt werken en het vuil en water zo meeneemt. Een handige toevoeging is de Plug 'n' Clean op de machine, makkelijk om diversen soorten reinigingsmiddel te gebruiken. Ingeruild op mijn oude Karcher en totaal geen spijt van gekregen, een machine waar we nog jaren plezier van zullen hebben.

Zeekaak 17-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 4 HOME

Mijn vorige Karcher uitgeleend en helemaal afgeleefd terug gekregen. Er is zwaar werk mee gedaan, maar deed het nog prima. Bij toeval liep ik tegen een aanbieding aan van de K4 Home. Niet lang na hoeven te denken over de aanschaf. Een degelijk produkt, inclusief terrasreiniger. Ik ben weer net zo blij als met mijn vorige Karcher, die overigens ruim 8 jaar dienst gedaan heeft

zomernacht 17-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 4 HOME

ondanks ik het apparaat nog niet zo lang in gebruik hebt is het een goed product.
hoop dat ik er ook lang plezier mee mag hebben,met die 5 jaar garantie zal dit zeker zo zijn

djuribrandsen 17-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 4 HOME

super goed apparaat ook de terrasreiniger werkt goed. Helaas valt de service van karcher zwaar tegen. Ik heb meegedaan met de actie goud van oud waarbij je een cashback zou krijgen van € 40. Je moet inleveren kassabon, streepjescode en een klein geknipt karcher bonnetje. Dit heb ik netjes gedaan 3 weken na aankoop blijkt er in het klein op het karcher bonnetje te staan dat dat binnen 14 dagen moet. Ik krijg dus mijn cashback niet want ik voldeed niet aan de voorwaarden. Erg flexibel bedrijf dus, ik ben zelfs nog naar het hoofdkantoor geweest. wat een arrogant bedrijf. Mooie actie dus.....ik koop niks meer van karche

PeterBalter 17-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 4 HOME

Bijzonder tevreden over de K4 van Karcher, net als de vorige van dit merk. Het resultaat evenals het gebruiksgemak zijn zeer naar tevredenheid

PeterBalter 17-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 4 HOME

Goede kwaliteit en gebruikers gemak met de K4. Het materiaal is allemaal iets moderner en lijkt ook steviger dan het oude type welke wij voorheen met veel plezier hebben gebruikt