Kärcher K 5 Premium - Reviews

500 liter/uur
Lengte hogedrukslang
8 m

adrievanbladel 26-11-2014 Product half jaar in bezit

Oude Karcher ingeruild voor Karcher K5.
Dit nal van proberen Karcher K5 van buurman.
Extra draaiende waterstraal kan alles aan, maar moet ik temperen bij het schoonspuiten van gemetselde voegen.
Zeker de moeite van aankoop waard!

mmashh 22-10-2014 Product half jaar in bezit

Mooi duurzaam apparaat met 5 jaar garantie. Heel veel accessoires en mogelijkheden welke het leven in en om het huis veraangenamen. Top kwaliteit en product.

hwijnholds 07-08-2014 Product kwartaal in bezit

Mijn keus is gevallen op de K5 premium vanwege de oppervlakteprestatie (omvang van mijn bestrating), geintegreerde slanghaspel, op het apparaat geintegreerde zeepdosering en koppelbaarheid van vorige Karcher accessoires. Bij het schoonmaken van de bestrating heb ik additioneel de meegeleverde vuilfrees gebruikt, dit gaf een prima resultaat. Voor de auto heb ik als extra accessoire, de foam nozzle, bijgekocht. Dit gaf een handig resultaat bij het autowassen. Het werken met de geintegreerde slanghaspel was even wennen, leek eerst onstabiel maar na een paar keer oefenen, gaf het een goede werking.

hvalphen 05-08-2014 Product kwartaal in bezit

een prima apparaat, hij wordt met veel plezier gebruikt. Het is een zeer compact apparaat en daarmee makkelijk op te bergen. Hij is zeer handig in gebruik. Er kunnen ook veel hulpstukken op aangesloten worden. Een echte aanrader.

carcleaningddv 04-08-2014 Product kwartaal in bezit

Een fijne hogedrukreiniger met veel mogelijkheden. Het apparaat heeft veel kracht en kam compact opgeborgen worden. Tevens is het apparaat in vergelijking met mijn vorige hogedrukreiniger relatief stil. Wat mij betreft een aanrader welke zijn geld dubbel en dwars waard is!

marcel0478 30-07-2014 Product paar dagen in bezit

Super machine hoge druk en alles bij de hand geen losse slang en onderdelen rond slingeren. Vuilfrees werkt mooi. Spuitlansverlenging is wel een aanrader.

d.henskens 25-07-2014 Product maand in bezit

5 jaar garantie geeft goede vertrouwen in het product. kennissen van ons hebben hem ook en waren er tevreden over.
het bereik en gebruik zijn goed.

kachertester 25-07-2014 Product kwartaal in bezit

Krachtige machine die de boel goed reinigt
en die degelijk van kwaliteit is.
Karcher is het merk onder de hogedrukreinigers die zijn naam al vele jaren verdient.

hvink01 25-07-2014 Product kwartaal in bezit

Karcher K5 makkelijk mbv de gebruiksaanwijzing in elkaar te zetten. Machine ziet er fraai uit. Fijne reiniger met voldoende te regelen druk. Acceptabel geluidsniveau. Zeer vervuild terras ziet er weer als nieuw uit. Goed te doseren zeepuitgifte. Compleet met instelbare lans en zeer effectieve vuilfrees. Handig oprolmechanisme van de slang. Geen losse slang meer en daardoor makkelijk op te bergen. Door grote wielen eenvoudig te verplaatsen.
Wat duurzaamheid betreft,ga ik uit van mijn oude 20 jaar oude nog steeds werkende Karcher. Ik verwacht hier dan ook, zeker gezien de 5 jaar garantie geen problemen.

berkpost 24-07-2014 Product kwartaal in bezit

Een prima hogedrukreiniger met een goed resultaat. Hardnekkig vuil verdwijnt makkelijk van de bestrating. Verder is het een apparaat met veel mogelijkheden en makkelijk te bedienen.

marcof 23-07-2014 Product paar weken in bezit

Degelijke en snelwerkende hoge druk reiniger. Met de extra gekochte accessoires veel mogelijkheden. Aangemeld op de Kaercher site voor 5 jaar garantie dus ik verwacht een goede degelijkheid en duurzaamheid.

floriskluivingh 23-07-2014 Product maand in bezit

NA het afschrijven van KEW hogedrukreiniger, gekozen voor een K5 premium, mede door een goede actie en demo bij de GAMMA. Het apparaat is eenvoudig te monteren en werkt naar behoren. Een grote straat gereinigd en de auto en caravan gewassen. Gaat prima, eenvoudig bedienbaar. Dat de hogedrukleiding is op te rollen is een voordeel, alhoewel dit niet altijd eenvoudig gaat. Misschien is een aanpassing op de oprolunit een volgende verbetering.

h.huntink 21-07-2014 Product kwartaal in bezit

mooie machine die doet wat ie moet.
Afrollen met een hogedrukslang die op druk is, leidt tot omvallen van de machine.

vdsandh 21-07-2014 Product kwartaal in bezit

Ik heb deze hogedrukreiniger aangeschaft bij de bouwmarkt en een oude karcher ingeleverd. Snel in elkaar gezet en aan de slag. Dit is een machine met ruim voldoende druk om zelfs het meest hardnekking vuil dat zich de afgelopen winter op het terras heeft verzameld te verwijderen.
Het gehele terras in een mum van tijd weer mooi schoon.
Klein minpuntje is de voor langere mensen de iets te korte spuit lans.
Verder een top apparaat waar ik nog lang plezier van ga hebben.

fredolst 21-07-2014 Product kwartaal in bezit

Prima reiniger, perfecte druk. Ook oproloptie van slang is geweldig, nu geen loshangende slang meer, minder kwetsbaar in gebruik.

Peterz S 21-07-2014 Product maand in bezit

Enige maanden terug Kärcher K 5 Premium gekocht. Monster van een apparaat. Geeft uitstekend resultaat bij zowel straatreiniging als bij het autowassen. Ben 2x sneller klaar t.o.v. mijn oude HD-reiniger. Aanrader voor iedereen, zeker met de 5 jaar garantie die Kärcher hierop geeft.

a3dejong 21-07-2014 Product kwartaal in bezit

Het grote voordeel van dit type vindt ik de slang haspel die voorkomt het vroegtijdig doorslijten van de slang en het knikken. Ik heb voor deze gekozen omdat de K5 ook in de 5 jaar garantie viel. Dit gecombineerd met een krachtige waterstraal die makkelijk te doseren is door aan de straalpijp te draaien is dit voor mij een topper.

jeffrey3110 21-07-2014 Product kwartaal in bezit

Karcher staat al heel lang bekend om haar hogedrukreinigers vandaar dat wij voor deze hebben gekozen, maar ook kwaliteit en service vinden we belangrijk, en dat laatste is zeer positief! Het apparaat werkt naar behoren en het resultaat mag er echt wezen, het ideale is dat de motor watergekoeld is dus het maakt niet uit of je je tuin en daarna boot of auto hetzij gevel reinigt de motor kan het 100% aan zonder even pauze te hoeven nemen om de motor te laten afkoelen. Tevens zijn er verschillende accessoires los te verkrijgen om je Karcher uit te breiden naar eigen gemak. De slang haspel is ideaal in gebruik 1 minpunt is dat als je de slang te ver uittrekt en je hebt het niet in de gaten dan valt het apparaat om (stabiliteit voetjes zouden niet verkeerd wezen) maar al met al is het het geld echt waard!

bourg015 21-07-2014 Product kwartaal in bezit

De Kärcher K5 heeft een krachtige vuilfrees, die mijn betonwanden en beton/grindtegels na 7 jaar weer als nieuw te voorschijn toverde. De vario-lans geeft voldoende regelmogelijkheden om auto/camper op een goede manier schoon te maken zonder dat je de lak beschadigt, terwijl door de regelmogelijkheid je ook de velgen schoon krijgt. De slang heeft voldoende lengte en wordt op een haspel gerold, die echter na een paar keer gebruiken nogal zwaar draait. Wat betreft de duurzaamheid van Kärcher kan ik op grond van een eerdere Kärcher zeggen dat ik die, na meer dan 20 jaar tevreden intensief gebruik, vervangen hebt voor de K5.

Snmva9 20-07-2014 Product kwartaal in bezit

Goede drukspuit, zeer hoge druk inderdaad, maar na 2 maand geen druk meer, kon zo retour. Herstel duurt ruim 4 weken. Jammer, had hoge verwachtingen maar was wel teleurgesteld na twee maand. Afwachten of hij het nu langer volhoud. Gelukkig 5 jaar garantie