Kärcher K 7

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kärcher K 7 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

kanon1950 21-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 7

Heb vanaf mei 2014 een hogedrukreiniger K7 in mijn bezit. Heb niet gedacht dat deze machine zoveel kracht in zich had om dikke korsten mest van de muren en vloeren te spuiten. Ook erg belangrijk vindt ik de instelling van de druk tijdens het spuiten deze is met een handomdraai te regelen, erg plezierig. Ook de koppeling/ ontkoppeling van de slang van het handvat is erg handig. De machine is erg stil vergeleken met voorgaande hogedrukreinigers die ik heb gehad. Ik ben erg in mijn nop met deze keuze die ik gemaakt heb.

Kokoma 18-07-2014
Geschreven voor: Kärcher K 7

Dit apparaat overtreft al mijn verwachtingen. Het feit alleen al de motor van de hogedrukreiniger alleen aanslaat als je het nodig hebt en niet constant draait is een grote vooruitgang in vergelijking met de oude versies. Ook de prestaties zijn zeer goed. Zeer makkelijk om het indien nodig operationeel te krijgen. Slechts een kwestie van de slang aansluiten en de stroom erop.