Nilfisk E 140.1-9 S X-TRA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk E 140.1-9 S X-TRA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Martinvl 22-11-2008

Ik heb de oudere versie van deze 140 bar machine
Maar ieder jaar, nadat hij in de winter in de garage heeft gestaan, mag hij weer terug naar de fabrikant.

Aldaar schroeven ze hem open en dan drukken ze even de zuigers los.

Inmiddels doe ik dat zelf, dan bespaart mij veel tijd.

Volgens hun gebruik ik hem te weinig. Ik dacht ik koop een duren (dus beter materiaal) maar dat blijkt dus niet waar te zijn.
Voor mij nooit meer een Alto.

a.stierrman 04-08-2008
Geschreven voor: Nilfisk E 140.1-9 S X-TRA

alto leuke machine voor zijn geld alleen de kwaliteit c.q levensduur laat te wensen over na 1 jaar defect voor garantie een nieuwe gekregen wederom 1 jaar verder defect reparatie kosten ( wordt door nieuw vervangen) ik hoefde hem niet meer terug mijn vertrouwen in deze machine is verdwenen en gezien de reactie van de firma nilfisk ook in de firma.

2Fresh 15-07-2008
Geschreven voor: Nilfisk E 140.1-9 S X-TRA

Zooo hee! 140 bar voor minder geld dan de 110 bar van de concurrent... Als je niet voorzichtig bent, spuit hij de cementvoegen tussen je bakstenen uit, dus met de maximale druk zit het wel goed!

Gelukkig zit er een vario-kop bij waarmee je de druk kan verlagen voor zacht hout etc. Ook is er een opzetbeker, en een kop met een roterende waterstraal (die klinkt als een zwerm nijdige horzels) die de groene aanslag gewoon wegtovert.

Je kan de lans ook gebruiken zonder opzetkop, hoewel ik dat nog niet geprobeerd heb. De 9m haspel is handig, hoewel je het geval uiteraard vaak genoeg omver trekt.

Hij klinkt solide en is behoorlijk zwaar, dus met de kwaliteit lijkt het goed te zitten, hoewel ik hem te kort in bezit heb om daarover een goed oordeel te geven.

Mathijn 15-06-2008
Geschreven voor: Nilfisk E 140.1-9 S X-TRA

Goede hogedrukreiniger. Heb hem nu een paar keer gebruikt om het terras en oprit schoon te spuiten. Dit alles met goed resultaat. De reiniger heeft voldoende druk om het zwaarste vuil te verwijderen van de tegels. Het verwisselen van opzetstukken kan in een handomdraai door het makkelijke klik mechanisme.