Nilfisk C 130.1-6 PAD X-TRA - Reviews

440 liter/uur
Lengte hogedrukslang
6 m

Ton Bouwman 25-03-2015 Product paar dagen in bezit

Heerlijke machine, beduidend stiller dan mijn vorige twee (gele) hogedrukreinigers en hij reinigt zonder meer beter, waardoor ik sneller dan ooit klaar was met mijn totaal 60 m2 tuinterras. De patio-reiniger werkt zonder meer fantastisch, en de hierop regelbare spuitdruk is bijzonder handig om bijvoorbeeld houten terrasplanken met een lichtere druk te reinigen dan tegels. De onderdelen laten zich lekker handig op de machine zelf opbergen, dus altijd alles bij de hand. Nogmaals, een heerlijke machine en hij is nog mooi ook. En VVS Dordrecht, hartelijk dank voor het goede advies.

Wil de Ronden 25-10-2014 Product paar dagen in bezit

Het is een zeer goede vervanger van mijn oude karomat
en er zijn genoeg mogelijkheden en goed wendbaar het is gewoon een leuk apparaat om mee te werken
Alleen als je hem wilt opbergen krijg je frustraties van de slangenhouder dit hadden ze er beter niet opgemaakt als je 10 cm ruimte hebt tussen rol en machine en de aansluitingen zijn (niet buigbaar)meer dan 12 cm dan is de slang er niet op te rollen
Maar voor de rest een prima apparaat

Chris Wagt 03-08-2012 Product paar dagen in bezit

Na een goede ervaring van 27 jaar met mijn KEW hobbby destijds aangeschaft voor f 1200.- (nu motor stuk )over gestapt naar Nilfisk C 130.1 PAD X-TRA
€ 169.-
Ben zeer enthousiast.Heb hem direkt uit geprobeerd en
verbaasd hoe ze de hogedrukreiniger zo hebben verbeterd.Vooral de start/stop funktie is ideaal.
Bij oude machine moest ik steeds bij de machine aan en uit schakelen.
Heb naar mijn idee een goede aankoop gedaan en het is een plezier om met deze hogedrukreiniger te werken.

R.Cuypers 20-07-2012 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat, zeer robuust, gebruiksvriendelijk en het belangrijkste; apparaat reinigd ontzettend goed. Echt een aanrader!

marcel westland 02-04-2012 Product paar dagen in bezit

vorige week de c130.1-6 gehaald bij vvs in dordrecht.
nou wat een super hogedruk reiniger.
Na eerder 2 karchers te hebben gehad toch maar nav deze site voor een nilfisk gekozen en geen moment spijt.
uiteindelijk voor dit type gekozen voor de zeer stille inductiemotor en inderdaad is hij erg stil.
de reiniger is zeer uitgebreidt met voldoende hulpstukken en dan de patiocleaner. echt super en mijn terras was in een mum van tijd schoon.
handig is dat je de druk van de patiocleaner ook nog kunt regelen.
verder alleen de normale variabel kop gebruikt maar ook die werkt super.
verder heeft het apparaat meer dan voldoende power voor mij en is de extra borstel en rioolreiniger super handig en fijn op te bergen.
enigste punt van kritiek is dat je de slang helemaal af moet rollen en dat de kant van de reiniger dus niet kan blijven zitten wat de karcher dan weer wel heeft vandaar de 9 bij gebruiksgemak , de duurzaamheid kan ik nog niets van zeggen maar hij oogt wel erg degelijk.
en de jongens van vvs , bedankt voor de super service en het helpen van het maken van de juiste keuze , het was me het ritje waard.
kortom voor mij een echte aanrader als je een fijne compacte reiniger zoekt