Nilfisk E 150.1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk E 150.1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Korteweg 24-03-2016

Nilfisk E 150.1 Hogedruk reiniger

Geschreven voor: Nilfisk E 150.1

De Nilfisk hogedruk reiniger werkt erg praktisch. Hij is erg gebruiksvriendelijk. Hij heeft een erg krachtige werking. De terrasreiniger werkt goed. Het resultaat is goed te zien.

Maurits 24-03-2016

Top product

Geschreven voor: Nilfisk E 150.1

Ik twijfelde eerst welk merk ik zou nemen. In het bedrijf waar ik werk wordt al jaren met Nilfisk stofzuigers gewerkt en die dingen zijn onverwoestbaar! Toen ik dus een hogedrukreiniger wilde kopen twijfelde ik dus ook geen moment. De slang van dit model is echt super degelijk. Tevens een zeer compleet model. Eenmaal thuis direct mee aan de slag gegaan en mijn terras ziet er echt weer super uit. Met andere woorden super product en wat mij ook vertrouwen heeft gegeven is die 5 jaar garantie.

Mark 24-03-2016

Prima apparaat

Geschreven voor: Nilfisk E 150.1

Op het gebied van schoonmaken terras (betontegels) werkt de hogedrukspuit met het specifieke onderdeel snel en effectief.
Op het gebeid van schoonmaken van auto, fietsen, e.d. werkt de hogedrukspuit beperkt, hij verwijderd modder/zand e.d. maar de auto/fiets moet nog steeds schoongemaakt worden. Maar dit geldt voor elke hogedrukspuit (althans die ik weleens gebruikt heb)

Americo 24-03-2016

onder de indruk!

Geschreven voor: Nilfisk E 150.1

Sceptisch als ik ben had ik in eerste instantie niet zoveel vertrouwen in een andere hogedrukreiniger dan mijn oude (gele) machine. Deze begon toch wel heel veel mankementen te vertonen en hij bleef op het laatst maar lekken.
Tóch maar de gok gewaagd en gekocht bij de goedkoopste online winkel. VVS. Dit blijkt het servicepunt van Nilfisk. Eerste indruk was direct positief, wat een verstand heeft die man van hogedrukreinigers!! Op zijn (Erik heet ie) aanbeveling deze Nilfisk E 150 gekocht en ik moet zeggen, dit had ik jaren eerder moeten weten. Wat een kracht!!!! 150 bar is echt veel, ik spoot met gemak ons achterterras binnen no time helemaal schoon. Eerst met de vuilfrees(!!) dat ging wel heel hard, daarna op de grindtegels in de voortuin de terrasreiniger uitgeprobeerd. Eindelijk een keer echt schoon die dingen!! met mijn oude was ik alleen met de achtertuin al de hele dag bezig, wat een lullig straaltje als je het vergelijkt met mijn nieuwe. Gelukkig kon ik de kracht regelen aan de voorkant van de lans (Nilfisk gebruikt een heel handig systeem zodat je alle accessoires aan de lans kunt klikken), zodat ik gelijk mijn auto ermee heb gewassen. Normaalgesproken ga ik altijd naar de wasstraat, maar mijn zoon (zit in de autobranche) wees me er op dat een wasstraat vaak krassen achterlaat op de lak. Bovendien wordt de auto nooit helemaal schoon. Er zit trouwens ook een handig flesje bij waar ik autoshampoo in deed. Superhandig! je spuit het op de auto, het schuimt enorm, daarna met de wasborstel boenen, afspuiten en klaar! Mijn zoon heeft de auto zelfs nog gezeemd, anders krijg je vlekken op een donkere auto zei hij...
Er zit ook een rioolslang bij, maar die heb ik nog niet gebruikt. Lees ik overigens wel goede berichten over op internet.
Nog één ding, de slanghaspel is super! Geen geklooi meer met opkrullende slangen of ergens los in de schuur opruimen. Deze slang zit op een slanghaspel. Simpel op- en afrollen. Opgeruimd staat netjes!

Iphone21 24-03-2016

Geweldig!!

Geschreven voor: Nilfisk E 150.1

Ik heb hem cadeau gedaan aan mijn man en die is er super tevreden over. Het hele terras is weer als nieuw. Hij heeft een krachtige straal waardoor met de patiocleaner de tegels snel schoon zijn.
Tevens ben ik er zelf erg blij mee dat hij weinig geluid maakt. Hij is ook makkelijk op te bergen, doordat je bijna alles aan de machine kunt ophangen en de slanghaspel rolt makkelijk op.
Kortom, een top machine!

Altenaatje 24-03-2016

Krachtpatser !!

Geschreven voor: Nilfisk E 150.1

Enkele week geleden via VVS online dit model aangeschaft nadat oude was overleden. Wilde graag een zwaarder model aanschaffen en heb gekozen voor dit model.
Erik van VVS vertelde mij de voordelen van deze machine:
- 10 mtr gewapende rubberen slang
- Op slanghaspel die met 1 hand te bedienen is
- 150 bar werkdruk
- alu pomp
- Compleet geleverd met Patio cleaner, wasborstel en rioolslang
- 5 jaar garantie
en goede after sales van Nilfisk
Ik moet je zeggen dat deze meneer Erik niets te veel heeft gezegd.
Ik ben erg onder de indruk en dus dik tevreden over het model en over de uitleg en kennis van VVS.

MDgamer1988 23-03-2016

Top machine

Geschreven voor: Nilfisk E 150.1

Vrijdag 18-3 de machine binnen gekregen via de firma VVS. Na advies is mij de E150.1 geadviseerd. Wat een top machine, heb in het weekend het hele huis gedaan. Muren mooi schoon, spuit erg krachtig, ook het terras was geen enkel probleem met de meegeleverde vuilvrees. Met de schuimsproeier de caravan en auto gedaan, eerst mooi schuimen en daarna afspuiten. Alle meegeleverde toebehoren zijn makkelijk te wisselen waardoor het allemaal een stuk sneller gaat. Echt een top machine! De haspel op de machine is erg handig, de slang is hierdoor goed op te bergen en ligt niet meer los in de schuur. Wereld van verschil met mijn oude machine.
Echte aanrader als je snel en goed om het huis wil reinigen.

mile-stone62 23-03-2016

Nilfisk E 150.1-10 H X-TRA is een redelijke machine.

Geschreven voor: Nilfisk E 150.1

Mijn testen zijn geweest, de vuilvrees, de wasborstel, de straatborstel, en de spuitlans met druk spuit.
De vrees, deze wordt steeds minder en op den duur gaat het de draaiende bewegingen vertonen op de staat.
de machine is in het begin vrij rustig maar naar mate het toch vaker achter elkaar gebruikt wordt, is het geluid meer aanwezig. Zelf zou ik de Nilfisk E 150.1-10 H X-TRA niet hebben aangeschaft vanwege de prijs kwaliteit verhouding. Ik geef eerlijk mijn beoordeling, want aan testen van een product hangt ook een eerlijk oordeel aan.

Jansen 23-03-2016

een alleskunner en krachtpatser

Geschreven voor: Nilfisk E 150.1

Dankzij zijn lange hoge druk slang van 10 meter, kom je werkelijk overal, zonder het apparaat achter je aan te slepen.
Door zijn enorme kracht van 150 Bar, krijgt deze krachtpatser alles schoon. Zelfs de resten van een klimop die 30 jaar tegen een bakstenen muur op heeft gegroeid wordt feilloos verwijderd.