Harman Kardon SoundSticks III surround set / transparant

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Harman Kardon SoundSticks III surround set / transparant op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jiska Vrijlandt 15-11-2016

Mooi geluid, strak design

Ik gebruik deze speakers voor mijn tv en ik ben er erg blij mee. Het geluid is heel mooi en de speakers zien er ook erg gaaf uit! Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Mooi geluid

Hans 12-09-2016

Zeer beperkte of geen levensduur

Set besteld bij Bol. Na installatie zeer goed geluid en aparte vormgeving. Vier weken lang en toen was het einde verhaal. Zo dood als een pier.Set geretourneerd (kon nog net) en nieuwe set besteld. Zaterdag jl. (10-9-2016) bezorgd en geinstalleerd. Resultaat: niets. Wederom zo dood als een pier. Vervolgens een oud geluidssysteem aangesloten en ziedaar: dit werkt correct op drie verschillende notebooks. Veel (Amerikaanse) reviews en hieruit blijkt dat het systeem extreem storings gevoelig. Is kennelijk meer ontworpen voor het uiterlijk. Deze laatste levering gaat ook weer retour en ik ga mij orienteren op een ander systeem.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Prijs

Minpunten

• Zeer beperkte levensduur

Finn107 13-11-2015

Ik heb de boxen nu een week en het geluid is echt perfect. Het is fijn dat je je eigen bas in kan stellen en het ook op de mac past. Bij elkaar dus super goed

Ronaldinho14 25-02-2015

Fantastische set ,zeer goed geluid, zeker voor die prijs. vormgeving uitmuntend.Boxen vallen niet op, zijn klein en doorzichtig.

zjesper 16-12-2014

Ik heb de soundsticks 3 nu meer dan een jaar en ik moet zeggen ze klinken eecht goed. zowel de sattelites als de subwoofer.

Ik vond ze op het internet er minder mooi uitzien dan in het echt.
Het "doorzichtige" design zorgt ervoor dat ze in elke kamer passen.

Echt goede speakers dus.

Pollo 17-06-2014

De geluidskwaliteit is voor de prijs erg goed. De bassen zijn zo te regelen dat ze krachtig en droog klinken en de hoge tonen zijn helder en niet schel. De middentonen mis ik alleen bij klassieke muziek, maar dat is met de equalizer van mijn computer bij te regelen. De vormgeving is een kwestie van smaak, maar ik vind het een verademing tussen al die fantasieloze zwarte dozen van andere merken. Vergeet niet dat deze speakertjes (ook al zijn ze klein) eerst een paar uur moeten inspelen voordat het geluid in orde is: aanvankelijk klonken ze nogal vlak. Over de duurzaamheid kan ik na een paar weken nog niet veel zeggen, maar de set maakt zo'n degelijke indruk, dat ik me daar geen zorgen over maak.

DaanEef 04-12-2013

Door uitbreiding in ons familiebedrijf was het noodzakelijk van grote zuilspeakers naar klein te gaan. Had deze speakers al gehoord en gezien dus deze werden het.
De klank is wat helderder dan ik gewend was maar des al niet te min goed. De bas is goed in te stellen en deze heb ik vrijwel uit staan ook omdat hij in een hoek staat, anders wordt het teveel.

Het enige wat ik kan opmerken is dat de speakers niet al tever uit elkaar kunnen staan, het snoer is daar voor te kort. Ok het zijn computerspeakers en ik gebruik ze voor films en muziek te beluisteren. Maar iets langer had ik persoonlijk prettige gevonden. Ze staan in de woonkamer en het geluid draagt vrij ver! Al met al is het een goede en mooie keuze voor het geld.

Om even op te merken, als er geen signaal binnen komt gaat het witte led lampje uit en gaat de set in standby modus, zodra er signaal binnen komt gaat hij weer in.

lucaslucko 06-11-2013

de speakers klinken heerlijk op mijn kamer. ze hebben alleen wel wat weinig vermogen. als je op een meter of 5 gaat staan is de bas wel stukken minder te horen. je kan ze heel hard zetten zonder dat het geluid slecht worden. ik ben erg tevreden over de set en zal hem zeker aan raden.

Harry44 14-03-2013

Als aanvulling op een nieuwe iMac aangesloten. Een schitterende combinatie ! Het geluid is helder zonder schel te worden en de bassen zijn naar wens in te stellen.

Kgroenev 02-03-2013

Helder geluid en fraaie vormgeving. Zeer scherpe prijs /kwaliteitverhouding. Bassen luid en duidelijk en zonder brom. Hoge tonen komen zeer zuiver over.

Hansi1959 23-12-2012

Verrassend goed geluid uit die kleine speakertjes! Mooi hoog en goed middengebied. Bas snaarstrak (ook bij hogere volumes). Ik beluister een grote diversiteit van muziekstijlen en het geluid is telkens als zeer goed te kwalificeren. Goede definitie van instrumenten. Het bekende "gat" bij 2.1 systemen in het lage en middengebied van het geluidsspectrum ontbreekt bij deze set.
Vormgeving "slechts" 7 uit 10 gewaardeerd ivm slecht bereikbare (op subwoofer) aan/uit knop en ontbreken headphone of aux aansluiting op de satellieten. Om een ipod of zo aan te sluiten moet je of onder de tafel kruipen of de jackplug achter uit de computer trekken (daarbij dan eerst volume zacht zetten anders flinke brom!). Dat moet toch beter kunnen! Door kleine footprint zijn de satellieten goed te plaatsen op een vol bureau.
Duurzaamheid "slechts" met 8 beoordeeld omdat ik de set pas enkele dagen in gebruik heb maar verwacht van een kwaliteitsmerk als Harman & Kardon op dat vlak geen problemen.
Maar de belangrijkste functie (geluid)....voortreffelijk! Wil ze ondanks de iets mindere gebruiksvriendelijkheid zeker niet meer kwijt!

jos96 30-09-2012

Prachtige moderne vormgeving past mooi in vele interieurs!
Prachtige heldere klanen en een mega heldere bas die zelf instelbaar is!
Geeft zeker een nieuwe dimensie aan de muziek!
Vond het muziek uit m'n iMac al redelijk mooi maar vergeleken bij deze speakertjes valt dat in het niet!

het lijkt alsof je live aanwezig bent bij concerten/films en alsof je in de studio staat waar een nummer opgenomen is.

1 minpuntje: hoge tonen moeten nog wel ingespeeld worden hoelang dat duurt zou ik niet weten.

Naam die nog niet in gebruik is 08-09-2012

Dit setje staat nu een week aangesloten op mijn macmini, welke staat aangesloten op mijn tv. Ik gebruik de set dus voor zowel films/tv kijken als voor muziek luisteren. En ik moet zeggen, ik ben er erg blij mee!

Ik de winkels verschillende sets beluisterd (ook al is dat met de setup in de gemiddelde winkel maar moeilijk te beoordelen) en deze sprong er qua helderheid en diepgang van hoge en lage tonen wel bovenuit naar mijn smaak. Het design was ik eerst nog niet van overtuigd, maar hij komt heel mooi tot z'n recht in de woonkamer. "it grows on you". En het geluid klinkt nog mooier dan in de winkel. Met elke muziekstijl wel, maar zeker met de electronische (goed geproduceerde) varianten.

Aanrader dus.

Ricky 17-07-2012

Wauw, echt super geluid en design.

Spijt dat ik hem niet eerder heb aangeschaft.

Als je met deze speakers EENMAAL lounge muziek hebt geluisterd, ben je verslaafd.

reviewertje 19-12-2011

in een woord geweldige speaker!! ik heb hem nu een maandje, en hij is echt heel goed.

je zou misschien denken dat hij door het weinige watt dat deze speaker tot zijn beschikking heeft niet erg hard kan. maar dat kan hij echt wel. in het begin kraakt hij een beetje als je hem echt goed hard zet. maar dat gaat later weer weg.

ze klinken heel erg goed, vooral op liedjes met veel hoge tonen. maar als je graag hip/hop dance etc. luistert zijn deze speakers ook perfect.

de vormgeving is ook erg goed. ik kan me geen mooiere pc speakers voorstellen.

kortom een heel erg goede aankoop. zeker aan te raden! heb hem bestelt bij complett ben erg tevreden over de levering. ik kreeg hem precies op tijd.

pluspunten:

+geluid
+vormgeving
+prijs

minpunten:

-de volumeknoppen vind ik persoonlijk niet echt van goede kwaliteit

playforfun91 30-11-2011

Ik heb de speaker nu al een tijdje in mijn bezit. Ongeveer 6 maanden. Ik kom van Logitech speakers. Ik heb lang zitten nadenken. Bijna gekozen voor Bose maar na die te horen vond ik de prijs niet rechtvaardig. Dan maar verder gaan zoeken. Na een lange periode van zoeken kwam het er op neer dat ik zou moeten kiezen tussen speakers van Klipsch en deze. Omdat ik las dat er aan de Klipsch vaak technische problemen waren en ze niet mooi waren was de keuze snel gemaakt.

Geluid: De speakers klinken zeer goed. Ze hebben wel vrij lang nodig om in te spelen. Vooral electro komt er enorm prachtig uit. Ook klassieke muziek klinkt zoals nooit tevoren. De bass overruled nooit, op voorwaarde dat je de woofer natuurlijk correct afstelt.
Ik ben geen audiospecialist ... maar ik kan wel vergelijken. De Bose klonk voor mij gelijkaardig ... misschien net iets minder maar was wel stukken duurder. De Soundsticks zijn al verkrijgbaar vanaf 130€.

Vormgeving. Je houd er van ... of je houd er niet van. Ik vind ze persoonlijk prachtig maar ze zijn ook handig. Ze zijn zeer smal en passen goed. Ook de rubberen voet waar ze op staan heeft een goede grip. Zeer mooi op mijn sneeuwwitte bureau.

Duurzaamheid: Volgens mijn zijn ze zeer stevig. Ze zijn duidelijk hoogwaardig afgewerkt. Een voordeel is dat je de 3,5mm jack kan vervangen door een eigen kabel. De rest van de kabels zijn wel ingebouwd. Als daar iets mis loopt is het geheel dus voor de vuilnisbak. Daarom trek ik hier 1 punt af.

Besluit: Ik raad ze aan iedereen aan. Ze klinken prachtig, ze zien er prachtig uit en ook hun prijs is prachtig. Ik denk niet dat er een evengoed alternatief is.

Bob van der Lee 03-08-2011

Dit is echt een prachtig product alles komt samen top geluid en design. Voor PC speakers een zeer goeie keuze vind ik zelf en het oog wilt ook wat

Chuckolija 09-07-2011

Ik heb dit systeem al bijna een week in bezit.
Het is een sieraad naast mijn IMac.
En het geluid is helder met een diepe bas uit de subwoofer.
Ik ben zeer tevreden over dit systeem, een echte aanrader.