Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Q Acoustics 3050i op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Eric T 26-09-2020

De Acoustics 3050i 1 jaar

Geschreven voor: Q Acoustics 3050i

Ik was op zoek naar andere speakers . De 3050i beluistert in Tilburg. Toen wist ik het. Dit zijn ze
Voor dat geld perfect geluid van hoog tot laag mooi ruimtelijk weergave .Ik heb ze gekocht
bij hifi corner . Nu achter mijn versterker pioneer 676 staan ze haar mannetje.
had eerst Bose 5 die melkpakjes die vallen in het niet. Ik ben over de 3050i zeer tevreden over. TOP.

Pluspunten

• Mooi ruimtelijk geluid
  • Van hoog tot laag perfect
  • En ze kunen veel vermogen aan.zonder te vervormen

Minpunten

• helemaal niks voor dat geld

Eric T 22-05-2020

De Acoustics 3050i 1 jaar

Geschreven voor: Q Acoustics 3050i

ja ik heb ze nu ongeveer 1 jaar en geen moment spijt van gehad .ik had eerst bose 5 met kleine melkpak speakers .die vallen in het niet.Ik beveel deze speakers aan .natuurlijk er zijn betere speakers maar niet voor 800 euro. als je beter wild ben je meer dan het dubbele kwijt en dan is het verschil heel klein en of het waard is.

Pluspunten

• Mooi ruimtelijk geluid
  • Van hoog tot laag pervect
  • En ze kunen veel vermogen aan.zonder te vervormen

Minpunten

• helemaal niks voor dat geld

Papa Lucio 01-11-2018

Top product

Geschreven voor: Q Acoustics 3050i

Deze set luidsprekers nu 2 weken in huis. Worden goed verpakt geleverd. Spikes en standaard dient zelf te worden bevestigd, wat een eenvoudig klusje van enkele minuten is.
Het geluid is overweldigend. Ik ben wel van mening dat ze even in moeten spelen (gewoon gebruiken) waarna ze nog beter klinken. Mooi design, mooi geluid. Echt een aanrader. Ze zijn zo mooi dat mijn vrouw zelfs voorstelde om de frontjes weg te laten. Ze worden gebruikt met een Denon AV receiver in stereo opstelling.

• Mooi geluid
  • Strakke bas weergave

Minpunten

• Niet dicht tegen de muur i.v.m. te zware bassen
  • Geen verder