Samsung VL550 boekenplankspeaker / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VL550 boekenplankspeaker / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Eijgelshoven 06-07-2018

Mooie speaker, goed geluid!

Dit product nu drie weken aan het testen en ben zeer te vreden. Toen ik het product kreeg verraste ik mij over de grote van het product. De speaker is groot en zwaar en voelt echt degelijk aan. Na het installeren, wat overigens vrij gemakkelijk gaat, direct begonnen met luisteren. De kwaliteit van het geluid ligt echt op een heel hoog niveau. Zelf geef ik mijn voorkeur aan premium merken als Denon en Bose maar deze speaker kan zich echt wel meten met deze merken. Ik vind het wel jammer dat je alleen met spotify premium kan luisteren en niet met de gratis versie. Ook wil het volume weleens op maximaal schieten waardoor je bijna doof wordt want er zit genoeg power in de speaker. Kortom ik ben zeer tevreden of dit product en zou hem zeker aan raden.

Pluspunten

• Materialen
  • Geluid erg goed
  • Elegant design

Minpunten

• Volume gaat soms ineens op max

Tempelier 04-07-2018

Mooi design, maar installatie te lastig

Ik was blij dat ik dit product mocht testen, want ik wilde er graag de blits mee maken. Maar dat is me helaas niet gelukt. Ik kreeg het apparaat niet aan de praat via mijn mobiel en met behulp van de handleiding. Die was voor mij te kort en onduidelijk.
Via de app op de mobiel heeft mijn partner verbinding kunnen maken, maar ik wilde dat later doen en het is me niet gelukt. Ligt het aan de app of aan het apparaat? In ieder geval is het ingewikkeld en kan ik dit dure apparaat nu niet gebruiken. Als de speakers wel werken, is het geluid wel zeer zuiver en prettig!
De knopjes zijn zo mooi verwerkt in het apparaat zelf, dat het niet altijd duidelijk is wanneer je een knop nou goed 'indrukt' of niet. Ze werken net niet lekker voor mijn gevoel. Dus we hebben nu een mooi apparaat in de kamer staan, waarvan ik niet weet hoe het werkt. Gaat zijn doel voorbij. Erg jammer.

Pluspunten

• mooi ontwerp
  • afstandsbediening fijn en mooi

Minpunten

• onduidelijk in gebruik
  • onprettig in gebruik
  • lastig verbinding te maken