Samsung VL550 - Reviews

zwart
Soort speaker
boekenplankspeaker

Eijgelshoven 06-07-2018

Mooie speaker, goed geluid!

Dit product nu drie weken aan het testen en ben zeer te vreden. Toen ik het product kreeg verraste ik mij over de grote van het product. De speaker is groot en zwaar en voelt echt degelijk aan. Na het installeren, wat overigens vrij gemakkelijk gaat, direct begonnen met luisteren. De kwaliteit van het geluid ligt echt op een heel hoog niveau. Zelf geef ik mijn voorkeur aan premium merken als Denon en Bose maar deze speaker kan zich echt wel meten met deze merken. Ik vind het wel jammer dat je alleen met spotify premium kan luisteren en niet met de gratis versie. Ook wil het volume weleens op maximaal schieten waardoor je bijna doof wordt want er zit genoeg power in de speaker. Kortom ik ben zeer tevreden of dit product en zou hem zeker aan raden.

Pluspunten

• Materialen
  • Geluid erg goed
  • Elegant design

Minpunten

• Volume gaat soms ineens op max

Tempelier 04-07-2018

Mooi design, maar installatie te lastig

Ik was blij dat ik dit product mocht testen, want ik wilde er graag de blits mee maken. Maar dat is me helaas niet gelukt. Ik kreeg het apparaat niet aan de praat via mijn mobiel en met behulp van de handleiding. Die was voor mij te kort en onduidelijk.
Via de app op de mobiel heeft mijn partner verbinding kunnen maken, maar ik wilde dat later doen en het is me niet gelukt. Ligt het aan de app of aan het apparaat? In ieder geval is het ingewikkeld en kan ik dit dure apparaat nu niet gebruiken. Als de speakers wel werken, is het geluid wel zeer zuiver en prettig!
De knopjes zijn zo mooi verwerkt in het apparaat zelf, dat het niet altijd duidelijk is wanneer je een knop nou goed 'indrukt' of niet. Ze werken net niet lekker voor mijn gevoel. Dus we hebben nu een mooi apparaat in de kamer staan, waarvan ik niet weet hoe het werkt. Gaat zijn doel voorbij. Erg jammer.

Pluspunten

• mooi ontwerp
  • afstandsbediening fijn en mooi

Minpunten

• onduidelijk in gebruik
  • onprettig in gebruik
  • lastig verbinding te maken

Hendrin84 03-07-2018

Ik begrijp het apparaat niet voldoende

Vorige maand dit product blij in de woonkamer gezet. Fantastisch ontwerp, past, zo lijkt me, in vrijwel iedere kamer. Maar doordat ik ook nauwelijks knopjes/ stekkers of wat dan ook kon vinden, lukte het installeren niet goed. De app op mijn Samsung (Ja, ik ben een echte Samsungfan) krijgt geen verbinding met de speaker, omdat iemand anders al eerder verbonden was? Ik krijg het niet ongedaan. Ik luister dus alleen als een ander het apparaat gebruikt. En ja, dan klinkt het geluid echt wel goed en mooi en helder! Maar ja, ik heb er zelf niet zoveel aan. Erg jammer.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Frans1986 21-06-2018

Wauw!

Wauw! dat was mijn eerste reactie. De speaker zit mooi verpakt en het unboxen nam weinig tijd in beslag ook het installeren en in gebruik nemen duurde niet lang. De speaker is van mooi materiaal gemaakt een soort plastic aan de voor en achterkant en donker hout op de zijkanten. Echt premium kwaliteit. En zwaar de speaker voelt kwaliteit hoogwaardig aan door zijn hoge gewicht. Na alles te hebben geïnstalleerd was het na 5 minuten tijd om het eerste nummertje via spottify te beluisteren. Helaas wel alleen mogelijk bi spotify premium. Wauw! Wat een super geluid en diepe bass komt hier uit! Dit heeft Samsung echt heel netjes gedaan. Het enige nadeel is dat soms het volume ineens harder of zachter gaat. En gezien de speaker echt heel hard kan is dit soms wel eens vervelend vooral voor de buren.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com