AUDIOPRO Addon C5 boekenplankspeaker / grijs

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 1 andere uitvoering
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Kosters 13-06-2018

Super geluid !!!

Aangezien ik eerst zijn grote broer had de C10 heb ik me bij het uitpakken van de C5 een beetje verschrokken.
Hij is echt klein tov. de C10 maar wat komt er toch een vet geluid uit dat kleine ding . Heel diepe bas mooie mid en hoge tonen . Hij doet echt niet onder voor de c10 de c10 gaat net iets harder en wat diepere bas.
Kan me best voorstellen dat die bij whathifi voor beste speaker 2017 is verkozen !!!
Echte aanrader !!!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Aansluitingen

Minpunten

H van Beelen 25-08-2017

Topkoop

Wat een geweldige speaker. Ik ben bekend met Sonos (wat ik trouwens ook goed vind) maar het design van de AudioPro spreekt mij meer aan. Alles voelt zeer solide aan. Ook het geluid vind ik zelfs iets prettiger dan dat uit de Sonos Play 3. Kraakhelder met mooie diepe bas.
Aux ingang, Bluetooth, Wifi is allemaal mogelijk. Daarnaast kun je ook je overage apparatuur aansluiten op de speaker.

Aan het geven van een 10 doe ik normaal gesproken niet, maar in dit geval verdient het product deze waardering gewoon.

Pluspunten

• Fantastisch geluid
  • Eenvoudig te bedienen
  • Zeer aantrekkelijke prijs
  • Meerdere speakers aan elkaar te koppelen

Minpunten