Sony GTK-XB90 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony GTK-XB90 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kathcha 15-07-2020

Feest speaker

Geschreven voor: Sony GTK-XB90 zwart

Ik vind het geluid naar mijn smaak iets te dof klinken, maar dat is natuurlijk ieder zijn eigen smaak. Ik heb hem getest met verschillende soorten muziek genres en voor pop en rock vond ik hem te dof. Maar als je hem lekker gaat gebruiken voor een feestje en je zet lekker techno deuntjes op dan is dit wel de speaker die je wilt hebben. De extra bass maakt het feestje dan net even wat meer af. Hij is gebruiksvriendelijk, bluetooth verbinding is gewoon stabiel en de accu gaat lekker lang mee. Perfect dus om een zorgeloos feestje te vieren. Naast de speaker heb je ook nog de mogelijkheid om hem uit te breiden met compatibel speakers zodat je écht een toffe muziek beleving hebt. Maar als je dus een speaker wilt hebben die je lekker in je woonkamer wilt gebruiken voor het geluid en niet voor op een feestje dan is het geluid van deze speaker niet helemaal wat je zoekt denk ik.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Robuust
  • Extra Bass
  • Lekker voor een feestje

Minpunten

• Iets te log om mee te nemen op de fiets
  • Doffig geluid

Pamela 04-07-2020

Stop met zoeken, dit is de box die je wil

Geschreven voor: Sony GTK-XB90 zwart

Ik was al een tijdje op zoek naar een muziekbox voor thuis maar ook voor als we in de tuin zitten of ergens heen gaan waar we lekker muziek kunnen luisteren. Naar lang overwegen heb ik gekozen voor de Sony box en ik kan zeggen ik heb er nog geen seconde spijt van gehad, wat een top product. Het begint al bij het koppelen van je telefoon en de box die gaat simpel zonder problemen en met NFC kan je ook je telefoon erop leggen en dan heb je gelijk contact. Je kan met een app alle instellingen regelen zoals het geluid maar ook de verlichting die in de box aanwezig is en je kan de box ook aan en uit zetten. De box heeft echt een super geluid en hoe hard je het ook zet het geluid blijft 100% en ik heb ook de box gehoord van een andere merk en daar merkte je wel dat het geluid iets minder scherp werd als deze harder ging. Wat ook leuk is dat er discoverlichting in de box zit waardoor je ook met een feestje de juiste sfeer heb. Er is wel een klein min puntje en dat is dat de box best wel onhandig is qua grote en hij is best wel aan de zware kant dus als je de box mee wil nemen moet je wel nadenken hoe je deze kan meenemen als je bijvoorbeeld met de fiets gaat of iets. De box is draadloos en als deze is opgeladen dan heb je uren lang plezier van de box. Ik kan alleen aanraden zoek je een muziekbox zoek niet verder en koop deze box en je zal geen spijt hebben. Uiteraard is het een hoop geld voor een gemiddeld persoon maar zeker de moeite waard

Pluspunten

• Gemakkelijk te bedienen
  • Lange accuduur
  • Super goed geluid

Minpunten

• Redelijk zwaar

JollieN 25-06-2020

Top box voor feestje

Geschreven voor: Sony GTK-XB90 zwart

Wij hebben deze box nu twee weken. Wat een feest!
Heerlijk geluid, lekkere bass en het licht maakt het helemaal af . Het geluid kun je helemaal naar wens instellen .
Hij heeft een mooi formaat. Alleen jammer dat je hem moet tillen. Wieltjes hadden fijn geweest.
Koppelen van je telefoon gaat super handig. Ook het koppelen van een microfoon kost geen moeite. DeE box gaat veel plezier geven bij menig feestje. En ben je de verlichting zat, bijvoorbeeld als je hem binnen gebruikt, dan zet je die gewoon uit.

Pluspunten

• Geluid
  • Bass
  • Verlichrimg

Minpunten

• Geen wieltjes

Idsie 22-06-2020

Partytime!

Geschreven voor: Sony GTK-XB90 zwart

Sinds vorige week deze speaker in huis en damn wat een geluid en bass zit er in dat ding!! Hele gezin en buurtkids vinden m helemaal geweldig door de bass en vette verlichting! De speaker heeft al op een tuinfeest gestaan en op een boksles en iedereen enthousiast!!
Binnen in huis valt het geluid wat tegen (klinkt een beetje hol ondanks alle apps waarmee je het geluid kan regelen!
Acuuduur is ook echt top, ik geloof wel zo'n 12 tot 14 uur! Verbinding met een microfoon en andere compatible speakers nog niet geprobeerd
Nadeel van de speaker is toch wel het formaat en gewicht om m ergens mee naar toe te nemen maar als je m op een feest hebt staan is het een regelrecht succes!!

Pluspunten

• Bass+
  • Lichteffect
  • Volume

Minpunten

• Gewicht
  • Erg groot

LorensoK 22-06-2020

Krachtige Bass

Geschreven voor: Sony GTK-XB90 zwart

Speaker is goed fors, deze had ik wat onderschat. ook in kwa gewicht is hij niet 1 van de lichtste. Maar zodra je de speaker gaat gebruiken ben je al het eerder genoemde ook snel vergeten. heb de speaker nu in 3 zettingen weten te testen, Thuis/tuin, BBQ in het park en waar voor ik hem eigenlijk wou testen op de boot.

Thuis/tuin: heb je eigenlijk de mogelijkheid voor de extra bass niet nodig (Mits je ruzie wilt met de buren). zonder deze functie heeft de speaker al een flinke en duidelijk aanwezige bass. thuis kwam ik er wel achter dat als ik de speaker rechtop (Verticaal) hij naar mijn gevoel minder krachtig het muziek afspeelt dat liggend. de kinderen hebben al meerdere malen als dit mogelijk was discofeestjes gegeven. gezien de tijd waar we inleven moet je overal het beste ervan maken, daar heeft de speaker goed bij geholpen. Microphone aansluiten, verlichting aan en genieten maar. je kan het volume van de microphone goed verstellen waardoor het muziek lekker hoorbaar blijft.

BBQ: Gosh, hier was ik verkocht. Ik heb de speaker hier optimaal kunnen gebruiken. Op zijn aller harst en met de extra bass blijft het muziek zuiver. de extra functie is geen overbodige luxe in grote/open ruimtes. met 50 man nabij de speaker hebben we een mooie dag/avond beleeft. natuurlijk is het geen festival speaker en moet je ook niet 70 meter er vanaf gaan staan.(Je hoort het dan nog steeds maar de belevenis is niet meer optimaal) de desbetreffende dag heb ik de speaker voor 6,5 uur kunnen gebruiken. zo zijn er verschillende standen om de batterij duur te rekken. maak hier gebruik van, dit zal ik zometeen in het volgende gedeelte uitleggen.
ik heb hier ook de mogelijkheid gehad om voor een half uur de zelfde speaker aan te kunnen sluiten doormiddel van de tulp kabels en dus ook dubbel zoveel plezier gehad.

Boot: wat voor mijn belangrijk is, is dat een speaker hier goed krachtig genoeg is om ruim 14 uur met een volle bass de hele vaar trip aanwezig kan en moet zijn. hier kan ik ook met een gerust hart vertellen dat als je de speaker op 3 kwart zet met de extra bass alleen aan waar nodig is en tegen de einde van de trip op "Spaar" stand zet. jij er vanuit kan gaan dat je niet zonder muziek komt te zitten. Mits je een powerbank voor je telefoon bij je heb, dit heb ik nu zo getest omdat ik de speaker alleen wou gebruiken voor het afspelen van muziek zonder bij komende poespas.

je kan een apps installeren waarmee je het apparaat harder en zachter kan zetten (Naast de volume regelaar van je telefoon). hiermee kan je ook de verlichting, geluid en etc naar eigen hand instellen zodat je hier meer uit je speaker kan halen zoals jij dat zelf wilt.
je zou eventueel met gebaren van je telefoon een beginnen dj kunnen worden. (Drum, Klap, snar en dat soort geluiden speelt je speaker dan af).

Pluspunten

• Krachtige Bass is ook lekker Krachtig
  • Batterij duur gaat ook echt zolang mee.
  • Koppelen met meerdere apparaten
  • Geluid blijft op wat voor volume goed en zuiver.

Minpunten

• Verticaal minder dan Horizontaal geluid
  • Gewicht
  • App mocht wat uitgebreider.

Ronald 20-06-2020

Ronald. Ervaring GTK-XB90

Geschreven voor: Sony GTK-XB90 zwart

Ik heb nu iets meer dan een week deze speaker en gebruik hem hoofdzakelijk in een loods tijdens werkzaamheden aan voertuigen,
en voor sportlessen als motivatie muziek met veel Bass.
Het is een mooie speaker om te zien en voelt ook degelijk aan, en met de verlichting er bij geeft hij ook snel een gezellig sfeer.
De eerste keer kon ik met mijn bluetooth van de telefoon de speaker niet vinden maar dit lag aan mij, ik had de handleiding niet gelezen maar dit was snel opgelost omdat ik eerst een app moest downloaden .
De music center app die je moet downloaden is een leuke app met wat instellingen maar niet echt bijzonder ik heb hem naar het downloaden haast niet meer gebruikt,
na het aanzetten van mijn bluetooth zet ik nu meestal gelijk mijn spotify aan.
De accu heb ik nog niet optimaal kunnen testen, maar heb hem nu ongeveer 6 uurtjes gebruikt zonder hem aan de stroom te hebben, dit was geen enkel probleem terwijl ik hem vrij luid had staan.
De extra Bass werkt zeer goed zodra ik hem aanzet voel je gewoon de Bass ook al sta je een eindje van de speaker,
nu moet je nagaan dat hij nieuw is en naarmate hij ouder word de Bass alleen maar beter word.
De volume is ook echt super hij kan goed hard,
nu hebben wij de speaker naast een Ibiza speaker gehad van 700w deze gebruikten we anders voor de sportlessen,
deze ibiza speaker kon lang niet tippen aan de volume en Bass van de Sony speaker.
De enige nadelen die mij nu zijn opgevallen, is dat de speaker vrij zwaar is, en onhandig te tillen.
Onze oude speaker was een soort trolley dit was wel iets makelijker verplaatsen.
Ik ben super tevreden met de speaker en zou hem echt aanbevelen.

Pluspunten

• Volume
  • Bass en het uitzetten
  • sfeer verlichting
  • Alles voelt en ziet er degelijk uit
  • bluetooth verbinding

Minpunten

• Niet handzaam
  • Zwaar