Samsung SWA-9000S - Reviews

Soort speaker
surround set
Type/soort
luidspreker set

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SWA-9000S op Kieskeurig.nl.

5,5

willem1090 26-05-2020

perfect

Geschreven voor: Samsung SWA-9000S

Voor de mensen die het geluid te zacht vinden open instellingen op je tv-open geluid- ga naar equalizer en regel daar het geluid je wil niet weten hoe hard je ze kan zetten

shkar 24-06-2020

Volume te laag

Geschreven voor: Samsung SWA-9000S

De rear speakers SWA 9000s is verbonden met mijn soundbar HW-N850. Geluidvolume van deze rearspeakers heb ik op +6 staan en hoor haast niks, speakers staan op 1m afstand. Ik moet mijn oor tegenaan houden om wat te kunnen horen. Wat doe ik fout? Ik sta op het punt terug te brenven, omdat het geen toegevoegde waarde heeft tot zover. Kan ik hierbij geholpen worden?

Ruud8484 10-11-2019

Deze set werkt perfect icm de HW-MS650

Geschreven voor: Samsung SWA-9000S

Ik heb dit 2 maanden geleden aangeschaft .
Werkt perfect icm Samsung soundbar HW-MS650. en de ue55nu8000
Zeer tevreden met alles

Liggie2000 17-01-2021

Top aanvulling op mijn hw-q900t!!

Geschreven voor: Samsung SWA-9000S

Ik had de q900t gekocht maar wilde toch meer. Aangezien ze 950t 400 duurder is is dit een geweldige oplossing.
Ik heb ze aan weerskanten op +-30 van de soundbar staan.
Het geluid is nu geweldig je raakt compleet in de film. Dit is super!!!

Gerard v H 05-01-2021

Perfect!! Lees hier hoe REAR aan te passen.

Geschreven voor: Samsung SWA-9000S

Alle beoordelingen niet lezen!! Het werkt echt top!
Ik heb een Philips TV, 43PUS8545.
Een Samsung Soundbar HW-Q70T en daarbij deze Rear Speaker kit.
Alles snel en eenvoudig plug-and-play aan te sluiten.

Het klopt wat men zegt dat deze speakers zacht staan. Maar dit is eenvoudig in te stellen.

Hoe dan??
Als alles aangesloten is pak je de afstandsbediening van de Soundbar. Klik op de tandwiel (instellingen-knop) totdat je REAR op je soudbar ziet staan. Even wachten... dan zie je level 0. Middels de grote ronde knop in het midden op je afstandsbediening kan je omhoog of omlaag. Zet deze bijvoorbeeld op 5 en de REAR speakers staan aanzienlijk harder.

Ga nog een keer met de tandwiel totdat je soundbar ziet, die doe je op bijvoorbeeld -1. Dan heb je een hele nette balans.... (moet het nog verder afstellen voor optimale balans)

Maar dit is zo eenvoudig....

De REAR speakers zijn overigens wel eenvoudig vormgegeven, vandaar 4 sterren en geen 5 sterren voor Design. (maar dit is smaak)

VindicatW 10-10-2020

Veel te weinig geluid

Geschreven voor: Samsung SWA-9000S

Helaas komt al het geluid uit de soundbar en een zeer zacht geluid uit de speakers.
We hadden een veel beter geluid verwacht. We zijn super tevreden over onze nieuwe Samsung tv en Samsung soundbar. Maar wireless rear speaker kit voegt niets toe.

Anoniem 06-10-2020

Super geluid

Geschreven voor: Samsung SWA-9000S

Een hele mooi aanvulling op de Q800T soundbar, geeft echt het bioscoop geluid.
Even puzzelen voor de juiste instelling.

Brian1974 22-07-2020

Subtiele maar fijne aanvulling

Geschreven voor: Samsung SWA-9000S

Ik heb deze set gekocht in combinatie met de Q800T soundbar+subwoofer set. Aansluiten was niet meer dan kabels erin en stekker in stopcontact. Verbindt meteen met soundbar. Het geluid dat eruit komt is precies goed. Achter speakers moeten niet domineren. Maar mensen die zeggen dat ze ze niet horen moeten dan misschien eerst kijken of ze 1 wel surround bron materiaal afspelen en 2 de soundbar of versterker wel ingesteld staat op surround geluid. Stereo geluid geeft natuurlijk geen geluid op de achterspeakers tenzij je kunstmatige surround aan het staan.

Pluspunten

• Betaalbaar
  • Draadloze verbinding met soundbar
  • Prima prijs/kwaliteit

Minpunten

• Kabels tussen speakers en kastje mogen langer.

Barry 27-05-2020
  • Product gekregen

Geschreven voor: Samsung SWA-9000S

Nu 2jaar in bezit, eerste half jaar deden de speakers het goed. Uit het niets deden ze het niet meer. Samsung heeft ze gecontroleerd en terug gestuurd, Volgens hen niets aan de hand. Thuis werken ze niet. Maken wel verbinding met de soundbar maar geen geluid. Gebeld met Samsung, telefonisch van alles geprobeerd waarna ik ook niet meer met de soundbar kon connecten. Eindstand kan de speakers dus niet gebruiken... Samsung helpt hier ook niet in...

Mike72916 20-02-2020

Heel zacht geluid

Geschreven voor: Samsung SWA-9000S

Het volume van het geluid valt zwaar tegen, ook als die op ÷6 staat en de rest lager.

Echte miskoop, tot zo ver.

Als er een oplossing is hoor ik dat graag.
Ik zou graag mijn review positiever willen kunnen verwoorden.

Anoniem 04-01-2020

Geweldige aanvulling

Geschreven voor: Samsung SWA-9000S

Ik heb de set gisteren geïnstalleerd en was meteen verrast. Wat een enorme aanvulling, schitterend surroundgeluid in combinatie met de soundbar HW-N650. Aansluiten is erg makkelijk, 1 minpuntje, de speakerkabeltjes hadden wat langer mogen zijn.

Laurens357 05-12-2019

Bijna niet hoorbaar met q80r soundbar

Geschreven voor: Samsung SWA-9000S

Samsung q80r soundbar gekocht met swa-9000s om zo mooi surround geluid te krijgen.
Helaas is het geluid zo zacht dat je het pas hoort als je je oor tegen de speaker houdt. Heb rear speaker volume op +6 gezet en alle andere volumes op -6, nog steeds nauwelijks hoorbaar met muziek, Netflix of wat dan ook. En nee, de speaker kabels zitten niet meer het plastic in de klemmen.

van Uden 31-10-2019

Valt erg tegen, zacht geluid!

Geschreven voor: Samsung SWA-9000S

Deze SWA-9000s toegevoegd aan de soundbar Q80, het geluid van de surround blijft erg achter, het is bijna niet te horen. Ik zou het niet kopen.

Denmen 24 19-10-2019

Zacht geluid

Toegevoegd aan de soundbar Q80,
Geluid van achter is erg zacht terwijl volume op max staat. Valt erg tegen.