Samsung SWA-8500S - Reviews

Soort speaker
surround set
Type/soort
luidspreker set

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung SWA-8500S op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Peter Jan 03-06-2020

Slechte informatie op de site

Geschreven voor: Samsung SWA-8500S

Na ankoop blijkt jullie speakerset SWA-85800s/XN geen verbinding te willen maken met jullie soundbar HW-Q60R! In tegenstelling tot wat jullie op de site beweren.Kom op! Na wat speurwerk op internet blijken deze niet compatible met elkaar te zijn. Dat staat niet op jullie site! Ik heb de soundbar gekocht kort na mijn aanschaf van jullie QLED 4K 43 inch Q60T (2020) televisie, en dat werkt prima en geeft fantastisch geluid.
Teleurgesteld? Ja!

willem1090 25-05-2020

geweldige installatie

Geschreven voor: Samsung SWA-8500S

Heb alles nieuw aangeschaft een Samsung QE65Q64R - QLED tv een Samsung Harman Kardon HW-Q70R en de rear achter speakers Samsung SWA 8500S/XN speaker kit moet ik de soundbar nu op surround zetten voor het beste resultaat dat moet ik nog ff uitvoggelen zoveel instellingen maar tot nu toe perfect geluid op de achter speakers na

Jacobs26 30-04-2020

Zeer nette speakers

Geschreven voor: Samsung SWA-8500S

Deze set toegevoegd aan mijn HW-Q70R soundbar. Wat een geluid zeg.. geweldig.
Met alleen de soundbar al enige surround ervaring maar dit valt echt niet te vergelijken. Zeker een aanrader met de Q70R soundbar.

Bb88 23-04-2020

Tevreden.

Geschreven voor: Samsung SWA-8500S

Tevreden over de boxjes. Niet het beste maar geeft net dat beetje extra aan mijn soundbar. Vraag een kabel is stuk. Na flink zoeken lukt het mij niet de juiste audiokabel erbij te vinden. Kunnen jullie mij daarbij helpen?

Bas007 07-02-2020

Zacht geluid uit achterspeakers

Geschreven voor: Samsung SWA-8500S

Ik heb de Soundbar R470 gekocht. Aardige soundbar en subwoofer, maar de achterspeakers voegen erg weinig toe. Het geluid wat eruit komt is erg zacht (heb ze al op het maximale volume gezet +6, maar haalt niet voldoende uit). Aankoop valt erg tegen.

Dodge 16-12-2017

Wil niet koppelen met soundbar

Geschreven voor: Samsung SWA-8500S

Handleiding lijkt niet te kloppen bij het product . Koppelen met de HV-m360 soundbar wil niet slagen. Functies die in de handleiding staan zijn in realiteit niet uit te voeren.
Kortom ... slecht product en is weer geretourneerd naar winkel.

Pluspunten

• Ziet er strak uit

Minpunten

• Werkt niet
  • Handleiding klopt niet