Samsung SWA-8500S zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung SWA-8500S zwart op Kieskeurig.nl.

Petertjens 18-06-2021

Mooie toevoeging aan mijn soundbar

Geschreven voor: Samsung SWA-8500S zwart

Ik maakte al gebruik van de samsung HWN550 soundbar. Maar na het aanschaffen van mijn 55 inch Samsung televisie, wilde ik eigenlijk verder upgraden om een `mini thuisbioscoop' te maken.
Dat is met dit setje speakers behoorlijk goed gelukt! Het installeren en koppelen aan de soundbar was kinderlijk eenvoudig en de rear speakers gaan hard genoeg, ik hoef ze geeneens op maximum volume in te stellen.
Ik ben er dik tevreden mee!

Wim 12 31-08-2020

Gekocht met mijn hw-q60rs soundbar

Geschreven voor: Samsung SWA-8500S zwart

Gekocht met mijn hw-q60rs soundbar en werkt fantastisch!!! Puur 5.1 geluid voor een klein prijsje trouwens perfect compatibel!

Peter Jan 03-06-2020

Slechte informatie op de site

Geschreven voor: Samsung SWA-8500S zwart

Na ankoop blijkt jullie speakerset SWA-85800s/XN geen verbinding te willen maken met jullie soundbar HW-Q60R! In tegenstelling tot wat jullie op de site beweren.Kom op! Na wat speurwerk op internet blijken deze niet compatible met elkaar te zijn. Dat staat niet op jullie site! Ik heb de soundbar gekocht kort na mijn aanschaf van jullie QLED 4K 43 inch Q60T (2020) televisie, en dat werkt prima en geeft fantastisch geluid.
Teleurgesteld? Ja!

willem1090 25-05-2020

geweldige installatie

Geschreven voor: Samsung SWA-8500S zwart

Heb alles nieuw aangeschaft een Samsung QE65Q64R - QLED tv een Samsung Harman Kardon HW-Q70R en de rear achter speakers Samsung SWA 8500S/XN speaker kit moet ik de soundbar nu op surround zetten voor het beste resultaat dat moet ik nog ff uitvoggelen zoveel instellingen maar tot nu toe perfect geluid op de achter speakers na

Jacobs26 30-04-2020

Zeer nette speakers

Geschreven voor: Samsung SWA-8500S zwart

Deze set toegevoegd aan mijn HW-Q70R soundbar. Wat een geluid zeg.. geweldig.
Met alleen de soundbar al enige surround ervaring maar dit valt echt niet te vergelijken. Zeker een aanrader met de Q70R soundbar.

Bb88 23-04-2020

Tevreden.

Geschreven voor: Samsung SWA-8500S zwart

Tevreden over de boxjes. Niet het beste maar geeft net dat beetje extra aan mijn soundbar. Vraag een kabel is stuk. Na flink zoeken lukt het mij niet de juiste audiokabel erbij te vinden. Kunnen jullie mij daarbij helpen?

Bas007 07-02-2020

Zacht geluid uit achterspeakers

Geschreven voor: Samsung SWA-8500S zwart

Ik heb de Soundbar R470 gekocht. Aardige soundbar en subwoofer, maar de achterspeakers voegen erg weinig toe. Het geluid wat eruit komt is erg zacht (heb ze al op het maximale volume gezet +6, maar haalt niet voldoende uit). Aankoop valt erg tegen.

Dodge 16-12-2017

Wil niet koppelen met soundbar

Geschreven voor: Samsung SWA-8500S zwart

Handleiding lijkt niet te kloppen bij het product . Koppelen met de HV-m360 soundbar wil niet slagen. Functies die in de handleiding staan zijn in realiteit niet uit te voeren.
Kortom ... slecht product en is weer geretourneerd naar winkel.

Pluspunten

• Ziet er strak uit

Minpunten

• Werkt niet
  • Handleiding klopt niet