Bose Acoustimass 300 subwoofer / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose Acoustimass 300 subwoofer / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bose Kees 03-07-2020

Goede Subwoofer, wilt alleen niet automatisch aan.

Heb nu 2 jaar de Bose Soundtouch 300 in combinatie met de Bose Accoustimas 300. Vanaf het begin al problemen met het tegelijkertijd aangaan van de Subwoofer. Moet helaas telkens de stroom van de Subwoofer uit en aan zetten om het apparaat te laten werken. Volgens mij moet hij tegelijkertijd met de Soundtouch 300 aangaan. Niets in minder waar. Ben wel tevreden met het geluid maar weet niet of ik de installatie had gekocht als ik dit van tevoren had geweten.

Pluspunten

• Mooi Geluid
  • Strakke vormgeving

Minpunten

• Wil niet tegelijk met de soundtouch 300 aan

Facta Non Verba 03-12-2017

Goede bass

Super geluid met deze subwoofer.Heeft echt een toevoeging aan de soundbar beetje prijzig maar dan heb je wel wat en de buren ook haha.

Pluspunten

• Diepgaande bass
  • Draadloos

lownoise 19-04-2017

Fraaie partner voor bij de Soundbar

Als audiofanaat (films, muziek en gewoonweg TV) was ik al een tijdje op zoek naar een goede set die met al mijn apparaten werkt en een mooi geluid en intense beleving brengt. Daarbij wilde ik niet een 5.1 systeem in mijn huis hebben met alle kabels en speakers door het huis heen. Om deze reden was mijn oog op de Acoustimass gevallen en ik heb daar geen moment spijt van gehad. Het is de perfecte aanvulling op de soundbar en samen zorgen ze voor een intense en natuurlijke beleving van films. De bas is daarbij niet storend overheersend aanwezig. Het koppelen met de soundbar ging eenvoudig, dus het installatieproces hield niet veel meer in dan de stekker erin steken. Het design van de subwoofer is strak en pas goed bij de soundbar, doordat hij draadloos is is het ook makkelijk om er een plekje voor te vinden in je huis. Almetal ben ik er erg tevreden met de bose acoustimass 300 subwoofer en raad ik hem iedereen aan.

Pluspunten

• draadloos
  • snel gekoppeld aan de soundbar
  • natuurlijke bassen
  • intense beleving

ET1881 10-04-2017

Lekker laag

De bas module geeft net dat extra zetje tijdens het TV kijken maar is vooral bij het afspelen van muziek het sterkst merkbaar. De bassen zijn diep en het valt me op dat ik op muziek die ik goed ken nu meer lage geluiden en patronen hoor die me daarvoor nooit zijn opgevallen. Een klein nadeel is dat het wel een vrij grote unit is maar omdat het er qua design erg mooi uitziet zeker geen straf om ik je woonkamer te hebben staan.

Ievjes 27-02-2017

Acoustimass 300

Geweldige subwoofer, het geluid is precies goed. Je hoeft zelf niks in te stellen en verbind draadloos met de soundbar. Het geluid is veel beter dan de subwoofer van de Home cinema set die ik hiervoor had, ik heb ook geen last van te aanwezige bass of juist te weinig, de subwoofer/soundbar kiest dit automatisch. Wel kan je kiezen uit een stuk of 6 bass standen naar eigen smaak (Van laag naar hoog). De grote kracht zit in de eenvoud van t gebruik, 1x alles instellen en je hebt er geen omkijken meer naar. En de geluidskwaliteit is zoals je bij Bose mag verwachten geweldig. De acoustimass is echt een aanrader voor bij de soundbar, het voegt echt een extra dimensie toe. De subwoofer is in de zelfde stijl als de soundbar vormgegeven en ziet er prachtig uit. Kortom een geweldige set. De prijs is wel hoog, maar je krijgt er ook echt wat voor terug. Voor de muziekgeeks onder ons misschien iets minder geschikt omdat ik niet heel veel instellingen heb kunnen ontdekken, in de praktijk maakt dit echter niet zo veel uit omdat het apparaat dit uit zichzelf precies goed weet te doen.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Geluid

Minpunten

• Prijs

Thomas1980 25-02-2017

Designful and dosed

Deze Acoustimass 300 woofer i.c.m. de Soundtouch 300 soundbar aangeschaft. Het is een mooie set niet alleen qua design maar ook het geluid is optimaal. Mooie helder klanken aangevuld met gedoseerde lage tonen van de Accoustimass. Ondanks dat het geluid vanuit een centrale plek komt weet het de ruimte breed te vullen. De connectiviteit is zeer eenvoudig. Kalibreren en klaar ben je. Deze combinatie is prima geschikt voor een gemiddelde woonkamer en ik heb de volumeknop nog niet eens tot op de helft uitgetest. Moet uiteraard met de buurman rekening houden. Zowel voor muziek en films zeker aan te raden. Qua algemene score geef ik een uitstekend, omdat zowel de vormgeving en het geluid fantastisch is.

Pluspunten

• uiterlijk
  • connectiviteit
  • gedoseerd niet dominant geluid

Minpunten

• prijzig

Billie Jean 25-02-2017

Perfecte bas

Deze subwoofer is een waardevolle aanvulling op de Bose soundbar. Het basgeluid is fenomenaal en lekker diep. Filmmuziek krijgt meer diepgang door deze bas. Een absolute musthave toevoeging op je soundbar! In principe kan je de subwoofer gemakkelijk draadloos linken aan de soundbar, hoewel ik hier nu wel al een paar keer problemen mee heb gehad. Maar dat komt met name omdat ik het onhandig vind dat de soundbar geen schermpje heeft, maar werkt met onhandige lampjes die knipperen. Ik moet in ieder geval telkens de gebruiksaanwijzing erbij pakken als de subwoofer ineens niet meer gelinkt is (dit kan ook liggen aan mijn gebrek aan technische kennis). Als je de subwoofer eenmaal goed hebt aangesloten, is het echt een prachtig apparaat met een vol geluid.

Pluspunten

• Vol geluid

Minpunten

• Wat lastig linken met je soundbar

Anoniem1989 10-03-2017

Als tip, je kunt hem nog altijd met een draad aansluiten op de soundbar ;)

dannyh070 24-02-2017

Mooie design subwoofer met een uitstekend geluid

Sinds een aantal maanden ben ik in het bezit van de Bose sound Touch 300 i.c.m. de bose acoustimass 300 subwoofer. Hiervoor had ik de bose 3-2-1 in mijn bezit met een subwoofer. De kwaliteit is beter en het grootste verschil is je hebt maar een box met een mooie compacte design subwoofer. De subwoofer is compact met een mooie glazen donkere glasplaat wat de subwoofer compleet maakt. De subwoofer heeft binnen onze kamer een groot bereik waardoor de gehele ruimte is voorzien van een mooie helder geluid. Ik kijk veel films en speel games en het geluid hiervan wordt verstrekt door de subwoofer. De bas komt mooi naar voren en is niet overheersend in het geluid. De subwoofer is makkelijk draadloos te koppelen aan de bose soundbar, dit is ook mogelijk via een HDMI kabel die niet is meegeleverd. Ik vind het wel jammer dat met de bose app de subwoofer niet te bedienen is. Misschien dat dit in de toekomst mogelijk wordt via de bose app in een update. Ik vind vanwege het geluid en de bas de subwoofer zeker een aanrader i.c.m. de soundbar.

Pluspunten

• Uitstekend geluid
  • Geen overheersende bass

Minpunten

• Niet bedienbaar via de bose app

Jeroen 24-02-2017

Schudden op je stoel ;-)

Erg tevreden over de subwoofer; geeft mooie diepe bassen weer die je goed voelt in je lijf. Of de buren er blij mee zijn weet ik niet, maar ikke wel.

Ik gebruik de subwoofer in combinatie met de bijbehorende soundbar. Aansluiten is een makkie, stekker erin, paar knopjes drukken op de afstandsbediening, kalibreren en klaar. Geluid is mooi vol en de bassen zijn nadrukkelijk aanwezig. Voor mijn vriendin iets te nadrukkelijk, dus de intensiteit aangepast. Nu is er een mooie balans tussen de soundbar en de subwoofer.

De subwoofer kan goed overweg met verschillende soorten muziek. Klassiek, dance en jazz. De bassen worden goed weergegeven. Maar vooral film kijken krijgt een extra dimensie. De geluidseffecten worden duidelijk en nadrukkelijk weergegeven. Net zoals in de bioscoop voel je de explosies in je lichaam doordringen. Kortom een aanrader.

Pluspunten

• Stevige bas
  • Gebalanceerd

Minpunten

• Kan niets bedenken

Robert58 23-02-2017

Waanzinnig goed geluid

Sinds een maand in huis gecombineerd met de Bose soundbar.Soundbar alleen viel wat tegen, maar met de Acoustimass 300 erbij,
Schitterend design, maar belangrijker wat een geluid.

Marcel 23-02-2017

Bose soundbar en subwoofer.

De soundbar en subwoofer nu al enige tijd in gebruik en ben zeer tevreden. De subwoofer heb ik later toegevoegd Hiervoor gebruikte ik grote zuilen en losse componenten. Het is opvallend hoe Bose het weer voor elkaar heeft gekregen om uit een compacte en mooi uitziende subwoofer en soundbar een warm en vol geluid te halen.
Het aansluiten van de soundbar en subwoofer is erg makkelijk.
Het streamen van muziek is dmv de app van Bose gebruikersvriendelijk.
Groot voordeel is dat er een aparte afstandsbediening bij zit zodat je niet telkens de telefoon of tablet hoeft te pakken.
Echt een aanrader!

Pluspunten

• Afstandsbediening
  • Simpel aan te sluiten
  • Mooi uiterlijk.
  • Zeer warm en vol geluid.

Minpunten

• Nvt

Ejees 23-02-2017

Superwoofer

Ik ben niet zo van de reviews maar voor deze subwoofer klim ik graag in het toetsenbord. Had eerst alleen de soundbar van Bose en was daar tevreden over. Niet meer dan dat. Het geluid onderscheidde zich niet echt van de boxen van mijn TV. Daarna kwam de subwoofer erbij en dat betekende een wereld van verschil. Het geluid vult mijn hele huiskamer. De volle diepe bas hoor ik niet alleen. Ik voel hem ook. En het aanlsuiten van het systeem op mijn installatie en met apps als Spotify gaat erg gemakkelijk via bluetooth. Ondanks dat het design van Bose strak is vind ik het niet nodig om de subwoofer in het zicht te hebben en staat hij ergens in een hoekje. Dit doet echter niets af aan het geluid. De grootste drempel was voor mij de prijs. Zeker als combinatie. Geniet er nu al ruim 2 maanden van maar zeker ook als combinatie is het zijn geld meer dan waard. De soundbar of subwoofer alleen aanschaffen zou ik zeker niet aanraden.

Pluspunten

• het volle geluid
  • makkelijk aan te sluiten
  • aansluiting met sounbar en apps

Minpunten

• prijs