KEF Q500 wit vinyl wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de KEF Q500 wit vinyl wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ingrid 15-10-2016

fantastisch geluid en heel mooi om te zien

Geschreven voor: KEF Q500 wit vinyl wit

eigenlijk wilde ik niet van die grote dingen in mijn huis, maar geluisterd naar de verschillen ook naar kleinere speakers van kef, toch overstag gegaan. eenmaal geplaatst misstaan de speakers helemaal niet, integendeel ze vallen niet echt op, althans eerder zien ze eruit als prachtige aanvulling in onze huiskamer dus positief vallen ze op. en dan heb ik het nog niet eens over het geluid gehad, fenomenaal, vol, rond, niet schel, niet blikkerig, maar de allerkleinste geluiden worden hoorbaar. heel verrassend en zo mooi. eerder had ik altijd last van muziek als dat dagelijks aanstond, deze speakers zorgen voor aangenaam geluid en wanneer je ervoor gaat zitten, kippenvel ervaringen zo mooi. nooit gedacht dit ooit te zeggen over geluid/speakers. ontzettend blij mee, te weten dat mijn echtgenoot ze heel graag wilde en ik alleen maar vooral eerst veel heb tegengestribbeld. zo onterecht. heel blij mee!!!

Pluspunten

• super mooi vol rond kippevel geluid
  • grote speakers en toch heel mooi in interieur
  • ook tv geluid zoveel beter en mooier en completer
  • zijn iedere cent helemaal waard

Minpunten

• jammer niet keuze kleur doek van beschermframe
  • prijs, toch waard om voor te sparen!
  • mis alleen, kabels en pinvloerbeschermers