Monitor Audio R90HD zwart, wit, bruin, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Monitor Audio R90HD zwart, wit, bruin, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Roodkapje 19-03-2010

Heb deze speakers nu drie maanden staan en gebruik ze als front speakers in combinatie met een Rel Quake subwoofer. Ze zijn aangesloten op de NAD viso two. De geluidskwaliteit die uit deze zeer kleine speakers komt is formidabel. Dat verwacht je gewoon niet. Ze zien er verder heel degelijk uit. Heb ze aan de muur bevestigd met de meegeleverde ophanging.

HenkvO 04-07-2009

Prima speakers. Ik gebruik ze als rear-speakers in een systeem met de Denon AVR2309. deze speakers zijn zeer compact voor de geboden kwaliteit en hun geld meer dan waard. Ik zou ze zelfs als frontspeakers in willen zetten in combi met een subwoofer. Heb toch voor de grote R270HD gekozen omdat ik ook graag naar goede muziek luister.
Zeker aan te raden!