Focal Aria 94

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Focal Aria 94 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jo 04-12-2016

fantastisch geluid in deze prijsklasse

Geschreven voor: Focal Aria 94

Heb deze luidsprekers gekocht bij Foka.nl in Rotterdam. Na vele luistersessies in verschillende winkels met een aantal kwalitatief goede CD's (klassiek, Metallica, Dire Straits) kwamen deze luidsprekers er het beste uit in combinatie met een Marantz versterker PM 7005. Zeer goed laag, zeer dynamische luidsprekers. Ik had al behoorlijk wat reviews gelezen en de luistertests bevestigden dat deze combinatie moeilijk te overtreffen is in deze prijsklasse. Foca.nl deed een speciale actie waarbij de prijs voor 2 luidsprekers 2100 € bedroeg ipv 2900 €. De enige voorwaarde was om oude gebruikte luidsprekers in te leveren, om het even van welke (prijs)klasse die waren. Ik heb geen seconde getwijfeld en op die manier ben ik nu de gelukkige bezitter van deze klasse luidsprekers voor een zeer democratische prijs.

Pluspunten

• zeer dynamich
  • laag is zeer goed
  • mooi akoestisch geluid