Samsung WAM7501 boekenplankspeaker / wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WAM7501 boekenplankspeaker / wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bram Arts 14-02-2017

Een lust voor oog en oor!

Na lang oriënteren uiteindelijk, mede door zijn leuke out of the box design (letterlijk en figuurlijk) , voor de WAM7501 gekozen. Installatie ging super eenvoudig en meteen daarna was ik verbluft door het geluid. Helder, zuiver en toen ik hem effe open zette heb ik meteen maar de buren geappt om me te verontschuldigen voor het volume. Kortom een prachtige speaker met verbluffend goed geluid! Ook maar meteen het tripod statief besteld om het plaatje compleet te maken.

• Kwaliteit
  • Gebruiksgemak

Pien 11-02-2017

Prachtig geluid en een echte eyecatcher in je huis

De R7 is een fantastiche geluidsdrager met 360 graden geluid. En dat merk je! Want waar je ook zit, staat of loopt, uit elke hoek hoor je het kwalitatief feilloos geluid. Het design is daarbij super, waardoor je veel plezier beleeft aan het geheel.
Echt een aanrader, zeker als je meer Samsung producten in huis hebt, want ook de connectiviteit is weergaloos. Trouwens ook met niet Samsung apparaten.
Extra cool aan het apparaat is dat je hem aan het plafond kunt hangen als echte eyecatcher en voor een optimaal ruimtelijke geluidsbeleving.
Er is eigenlijk maar 1 nadeel te bedenken: Je moet bij voorkeur vrijstaand wonen... Want je wilt hem graag HARD zetten ;-)

• Geluid
  • Connectiviteit
  • Montage mogelijkheden
  • Mobiel

Jan van Wijnen 11-01-2017

Ik had niet verwacht dat er zo'n mooi geluid iut kwam

Omdat dat draadloos zonder veel moeite is en ze overal kan neer zetten en verder fijn geluid en via de telefoon app de muziek kan afspelen.

Sander Thomassen 09-09-2016

Prima geluidsboxen!

De boxen zijn modern vormgegeven, goede geluidskwaliteit en maken snel connectie met de tv dat is super. Zit ook een prijskaartje aan. Al met al zeer tevreden.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Geluid
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Prijs

Brampie123 14-08-2016

Fantastisch geluid

Echt 360 geluid, makkelijke installatie, goede app, TVconnect werkt supereenvoudig. Geluid is warm tot bijna maximum, daarna wordt het kunstmatig licht vervormd, waarschijnlijk om geen schade toe te brengen, maar maximumgeluid zal ik nooit gebruiken, veel te hard.

Pluspunten

• Look and feel
  • Echt 360 geluid
  • Aansluiten

Minpunten

• Nog elektricitetssnoer

L 08-08-2016

Samsung R7

Mooie vormgeving, goed geluid, de koppeling met Bluetooth is heel fijn. Het geluid beoordeel ik met een 7, want ik denk dat de kracht daar niet in zit, maar in de vormgeving, koppeling met Bluetooth en de mogelijkheid om er een standaard bij aan te schaffen.

Rag 23-05-2016

Samsung WAM7501

In eerste instantie gevallen voor voorgeving maar na beluisteren aangenaam verrast.
In combinatie met de soundbar 7500 echt een mooie beleving van geluid.
Enig dingetje is het koppelen op de TV in combinatie met de soundbar wil tot op heden niet echt lukken.