Samsung WAM6500 boekenplankspeaker / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WAM6500 boekenplankspeaker / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Carlo 15-02-2017

Mooi geluid en makkelijk te koppelen

Het apparaat heeft mooi helder geluid. Hij is makkelijk te koppelen op zowel wifi als bluetooth. Voor draagbaarheid is hij net iets te groot en te zwaar voor buitenhuis activiteiten, maar wel lekker voor in de tuin of zo.

Pluspunten

• Geluid
  • Batterij
  • Koppelen
  • Vormgeving

Minpunten

• Gewicht
  • Grootte

A Kruijthoff 13-06-2016

Goede kwaliteit en een heel mooi design

Heel makkelijk te installeren en er komt een mooi geluid uit. Ziet er strak uit en een aanwinst voor je woonkamer. Enigste nadeel is, dat als je via wifi muziek af wilt spelen, dat alleen via een speciale samsung-app kan en de wifi heel sterk moet zijn. Maar verder is het gewoon een topproduct!

Rob 12-06-2016

Lekker geluidje

De R6 Portable Samsung wireless 360 graden speakers net in huis en het klinkt al snel heel mooi. Mooie vormgeving en goed geluid. De WIFI en Bluetooth connectie met de televisie was makkelijk te maken.