Logitech Z533-speakersysteem met subwoofer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech Z533-speakersysteem met subwoofer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Frits Brinkman 28-05-2019

Goed geluid voor pc speakers

Zeer goed product , pc speaker set incl. subwoofer vermogen max. 80 watt. makkelijk is ook de afstandsbediening om harder en zachter te zetten en voor de bas. Dit zeker gezien de prijs 40,00 Euro, op andere websites precies dezelfde gezien voor 49 en 59 euro en of zelfs nog duurder.
Bij andere reviews vaak de klacht gehoord dat de snoeren aan de korte kant waren, bij mij niets van gebleken alles kon bij mij probleemloos worden aangesloten !!

Frank 25-03-2019

Z533

Had gelezen dat deze installatie goed was dus we zijn in de winkel geweest om te luisteren.

Nu een paar dagen in huis en werkt top, geen ruis zoals ik had gelezen in eerder beoordelingen

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Makkelijk aan te sluiten
  • Mooi Bas
  • Makkelijk te regelen via PC

Minpunten

• Geen kabel om aan te sluiten op de PC

Karel Klumpers 04-03-2019

Mooi geluid voor geen geld

Mijn vorige boxjes hadden na 10 jaar het loodje gegeven. Ik las goede recensies over dit product. En terecht! Zojuist geinstalleerd, wat een eitje was: plug en play. Verrassend goed geluid voor zulke goedkope boxjes. Ik heb het volume op 50% gezet, wat meer dan voldoende is. Zit nu heel tevreden naar mijn favoriete muziek te luisteren.

Pluspunten

• goed geluid
  • makkelijke installatie
  • simpele bediening
  • fraai uiterlijk

sjaak 17-05-2016

zeer slecht geluid

had deze set gekocht, omdat mij logitech z-10 na 10 jaar trouwe dienst een wat slechter geluid kreeg. Maar tot mij verbazing klonk mij z_10 nog altijd beter dan de z-533.
de z-533 vind ik erg schel klinken de z-10 klonk veel voller.
Ben net in de winkel geweest en even naar de harmen en kardan soundstick geluisterd en vond dat deze een warmer en voller geluid heeft kost wel €20 euro meer maar denk dat dit toch een betere keus is

sjaak 17-05-2016

slecht geluid

heb de set een uur in gebruik gehad, de set had ik ter vervanging van me logitech z-10 gekocht. maar me de z-10 geeft een veel helderde geluid de z533 vind ik erg schel
ik vind de zet zekker geen aanrader. ik ga nu voor de harmon en kardan soundstick net gehoord in de winkel, en heeft een stuk beter geluid voor €20,- meer

wierden 24-02-2016

hoi allemaal.
ik heb deze set sinds gisteren gekocht bij bol.com.
had er veel over gelezen en dacht deze setje word hem mijn eerste 2.1 set voor mijn computer.
laten bezorgen door bol.com en keurig aan de deur gebracht door extra 1 euro te betalen zodat post nl sávonds komt. geweldig wat een service je word goed op de hoogte gehouden door bol.com

Eenmaal aangekomen bij mij thuis netjes verpakt door logitech moest ik even na denken hoe je hem uit de doos moet halen, eerst de subwoofer en dan de rest.
De bedrading is lang zat 1,5 meter lang dus genoeg om hem ergens neer te zetten.
Aansluiten stelt ook niks voor word aangegeven door de kleur van de stekkers en is simpel.
Eenmaal aangesloten achter mijn pc. ik wist niet wat mij overkwam, wat een geluid niet normaal en echt hard je kan de buren echt laten genieten van het geluid.
de subwoofer is een mooi gesloten systeem en je kan de subwoofer niet beschadigen.
Het geluid kan je makkelijk via de draaiknop bedienen (afstandbediening) aan de zijkant van de knop zit een schuif regelaar voor de subwoofer voor harder en zachter. De knop helemaal naar links draaien hoor je een klik geluid en het setje is uit.
ik las veel verhalen over een brom geluid als het setje uit is maar hier aan deze kant in wierden verneem ik niks en ook als het set uit staan is niks hoorbaar.
Ik heb de subwoofer op een kwart staan en gaat echt hard, soms heb ik het gevoel dat het overheersen is dus niet te hard zetten.
Voor 75 euro is dit een geweldige aankoop en zeker geen spijt ik raad zeker iedereen deze set aan.
geluid is mooi helder en zuiver klank is echt top. ik moet wel zeggen dat als je de geluid over de drie kwart zet klinkt het niet zo mooi, krijg het idee dat het mischien begint te vervormen maar deze set is nog nieuw dus inspelen is ook nog een optie van de luidsprekers, maar het geluid op drie kwart dan gaat het ook echt te hard en je buren zal het zeker niet kunnen respecteren!

zeker een aanrader!!

mvg gerd

Richardderuiter 14-09-2015

Helder en vol geluid! De subwoofer levert ook een zeer diepe voelbare bass.
De vormgeving is goed geslaagd een mooi strakke set .