Jamo C 97 - Reviews

3-weg
Aantal drivers/units
Kleur(en)
wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Jamo C 97 op Kieskeurig.nl.

Een audiogek 19-11-2010

Deze zeer compacte subwoofer enkele dagen in bezit. Eerst bij een erkende Jamo winkel naar meerdere subwoofers geluisterd en je gelooft niet dat er zo'n mooi strak laag geluid uit deze compacte geluidsbox kan komen. (Je kon bijna niet horen welke sub er stond ingeschakeld). Uiteraard ontbreekt wel het ultra laag van de grotere sub maar dat mag geen naam hebben. Thuis de subwoofer afgesteld met de frontspeakers (Jamo A407)en vervolgens gaan luisteren. Deze combinatie klinkt prima. Het is een subwoofer welke het beste bij (kleine) frontspeakers kan worden gebruikt die de lage tonen niet kunnen weergeven (bijvoorbeeld vanaf 100hz). Voor grote frontspeakers zou ik deze niet aanschaffen want die volstaan misschien zelfs zonder sub. Kortom; ik ben dik tevreden met deze aankoop en ondanks een redelijk ruime woonkamer kan deze sub toch een behoorlijke geluidsdruk geven.