Monitor Audio Silver 8 vloerspeaker / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Monitor Audio Silver 8 vloerspeaker / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jan kr 17-01-2015

Het nieuwe 2014 type Monitor silver 8 in blank eiken (echt fineer). Nu 6 weken in huis. Geweldig wat een prachtig geluid ! Kan niet beter...en toch elke dag gaan ze nog mooier klinken. Na 6 weken in huis zijn ze echt helemaal ingespeeld. Sprankelend.
De klankkleur van alle instrumenten wordt perfect weergegeven.Het reikt ver boven het menselijke gehoor (35 khz) En aan de lage kant zeer goede heel diepe, strakke, voelbare bassen. (32 hz) Iedere muzikant wordt goed geplaatst in het ruime geluidsbeeld.
Verbluffend mooi als je zelfs op lage volumes speelt, je mist niets en blijft uiterst stabiel en even mooi ook op harde volumes. Heb veel ervaring met HIFI. Regelmatige luisteren en vergelijken van alle goede merken met eigen CD's in vele showrooms in de afgelopen jaren heeft geleid tot de beste aankoop die een audiofiel zich kan wensen.
Aandachtig luisterend naar muziek van soms licht klassiek tot vaak zware rock, van metal tot gottic en blues. Het hele spectrum van hoge vrouwelijke stemmen zoals Tarja (Turunen)- tot diepe mannelijke stemmen en alle muziek -schrik niet zelfs getest met dubstep- komen puur uit de luidsprekers. Je herkent elk Instrument goed in het samenspel.
Het timbre van blaasinstrumenten en strijkinstrumenten is zeer goed herkenbaar.
Mooi in en ook los van de luidsprekers en gespreid over de volledige breedte van de kamer.
Nog nooit had ik zulke goede gecontroleerde bassen in mijn kamer.

Deze luidsprekers maken elke dag plezierig.
De platenspeler haalt de diepste emoties uit mijn LP's.
Een zeer goed gebouwd ontwerp met voortreffelijke onderdelen,

Beluisterd aan Onkyo TX-NR808,
Onkyo BD-SP809 en Mede8er Med800X3D