Monitor Audio Radius 90 zwart zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Monitor Audio Radius 90 zwart zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marcosmos 09-05-2019

Top speakers.

Geluisterd bij vrienden en daarna gekocht.
Ze zijn erg mooi en geluid is top.
Wel heb je een subwoofer nodig voor het laag .

Pluspunten

• Super helder geluid
  • Mooi Design.

Minpunten

• Sub is nodig.

nickylenders 23-01-2015

Ik was al een aantal jaar opzoek naar een set "echt goede" speakers. En omdat ik geluidskwaliteit erg belangrijk vind en mijn vriendin design erg belangrijk, ben ik bij meerdere zaken wezen kijken. Na meerdere keren bij verschillende zaken te hebben geluisterd uiteindelijk mijn keuze op Monitor Audio gevallen.

Wat een geweldig geluid komt hier uit! Naar mijn mening beter dan vergelijkbare B&W speakers (of vergelijkbaar ander merk). Vooral de bas/zware tonen zijn niet te evenaren. Echt een WOW!! effect bij het kijken van films, en genieten bij het beluisteren van muziek.

Daarnaast is het design super mooi! Ik ben voor de hoogglans zwart variant gegaan.
Mijn uiteindelijke 5.1 set bestaat uit:
2x Monitor audio Silver 6
1x Monitor audio Silver Center
2x Monitor audio Radius 90 (kleinere speaker ivm beperkte ruimte achter de bank)

1x Rel T5 subwoofer

Dit alles aangestuurd door een Onkyo receiver.