Samsung WAM551 boekenplankspeaker / wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 80 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WAM551 boekenplankspeaker / wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

sonnebosch 19-12-2015

Speaker geeft problemen bij het aansluiten via WiFi. Verschillende malen de router gereset en met de knopjes achter op de speaker geprobeerd contact te maken helaas nog steeds geen verbinding. Via Bluetooth goede aansluiting. Diverse malen instructie filmpjes bekeken en vrienden de aansluiting tot stand te laten brengen maar ook dit is niet gelukt. Zit nu met een speaker die het alleen via Bluetooth doet. Naar de winkel geweest voor aanschaf van de Samsung hub maar daar vertelde men mij dat die alleen van toepassing is bij twee of meer speakers. Jammer van deze aanschaf.

Catharina Quakkelaar 16-02-2015

prachtige vormgeving en prima geluid met ontvangst van muziek van over de gehele wereld.Zeer tevreden !

Anoniem1858 14-02-2015

Niet kopen!! Twee M5 speakers icm soundbar en Samsung smart tv. Speakers nu twee weken in huis maar alles behalve tevreden. Na 8 (!) keer bellen met de klantenservice werkt het systeem nog steeds niet naar behoren. Geluid loopt niet synchroon met de televisie en app is vreselijk traag. Bij muziek streamen moet elke keer alle speakers gezocht, gevonden en gegroepeerd worden.

Luc Willemsen 13-02-2015

Goede combinatiemogelijkheden met soundbar, samsung telefoon en samsung smart-TV. Mooie moderne vormgeving welke goed past in het interieur. Mogelijkheden tot het willekeurig plaatsen van speakers in tui en overige kamers zijn ideaal

Robin4321 12-02-2015

IK ben erg tevreden met de combinatie Soundbar HW-F751 en de draadloze boxen M3 en M5. Makkelijk met installeren en met behulp van de Multiroom App op je tablet of telefoon kun alles naar je hand zetten Wil je ergens anders even muziek luisteren dan koppel je de luidspreker los via de app en stream je je mumziek naar alleen jou gekozen luidspreker. Zeer mooi en ruim geluid met de soundbar erbij. De M3 en M5 zien er fraai uit.

gerryvelde 21-03-2015

Krijg de Sounbar HW-F751 en de draaloze boxen M5 niet verbonden, ben uren bezig geweest. Optie op de Soundbar BT geselecteerd en probeer dan de Multiroom speakers verbonden te krijgen maar de Soundbar reageert nergens op. help help!!!!

Robert Beuting 09-02-2015

Een prima oplossing voor de praktijk. In alle ruimten een prima geluidskwaliteit met de muziek die bij die ruimte past én aangepast kan worden op de wensen van de cliënt, super.

Carla1955 07-02-2015

De installatie verliep moeizaam, doordat niet duidelijk was hoe de upgrades van speaker en hub firmware uitgevoerd moesten worden. Het apparaat reageerde niet op de handelingen zoals op de support handleiding stonden. In die support handleiding van de speaker staan de toetsen achterop de speaker ook anders afgebeeld dan ze op het daadwerkelijke apparaat zitten.

jozefine77 03-02-2015

samen met een soundbar en het geluid vult de ruimte, in eerste instantie naar Sonos gekeken maar Samsung biedt m.i. meer en beter tegen minder geld.

jozefine77 03-02-2015

Mooi ontwerp eenvoudig te installeren en een geweldig geluid we zullen hier nog veel plezier aan beleven

Anoniem1858 02-02-2015

Een dag in bezit. Mooi en strak design maar installatie tot dusver nog niet gelukt. Wellicht door de combinatie van meerdere apparaten

julien de machitge 31-01-2015

GELUIDSKWALITEIT IS GOED MAAR DE APPLICATIE OM AAN TE SLUITEN WAS ZWAK.Er zou een upgrade uitkomen waar ik op wacht. Het concept is fantastisch.

peed 31-01-2015

sinds een week de M5 in huis, aansluiten aan televisie ging makkelijk en probleemloos. hij geeft supermooi geluid, echt een goede aanvulling op onze nieuwe televisie

FreLake 30-01-2015

Samen met een soundbar en het geluid vult de ruimte, in eerste instantie naar Sonos gekeken maar Samsung biedt m.i. meer en beter tegen minder geld.

JJD41 29-01-2015

het Samsung systeem communiceert matig met Apple apparatuur. Wanneer je de combinatie van een soundbar en de multiroom speakers gebruikt is de volgorde van aansluiten (eerst de Hub en vervolgens de apparatuur) essentieel. Surroundsound geldt alleen voor tv en cd/DVD speler. Dus niet voor spotify of dergelijke.

shawnee enola 29-01-2015

Het geluid is prima kan nog altijd mooier.
Je kan er veel mee. Je kan de M5 overal mee naar toe nemen en deze met telefoon of laptop enz. verbinden.
Het apparaat ziet er mooi uit. Qua duurzaamheid kan het beter, het slurpt van de batterij van mijn telefoon.
Verder is het een heel mooi speeltje en heb ik er veel plezier van.

MXM79 28-01-2015

Super in combinatie met de soundbar HW-H750 en de HUB. Draadloos netwerkje en overal in huis heerlijke muziek. Een kind kan de was doen!

Jos Eurlings 27-01-2015

Mooie vormgeving, instellingen moeten nog volgen.
Op verschillende wijzen te plaatsen.
Via WPS makkelijk aan router te koppelen.
Alleen zenders instellen via ander apparaat nog in te stellen.

Verweij1959 27-01-2015

Wij zijn zeer tevreden over onze Samsung WAM551.
Op radio gebied hebben we nu de wereld aan muziek thuis.
Middels de app is het bedienen en zoeken naar radio stations ontzettend gebruiksvriendelijk
het geluid is geweldig en de vormgeving van de WAM551 past perfect in ons interieur.
Een echte aanrader.

Fam. Oomen 26-01-2015

Mooie compacte speaker. Koppeling met onze Samsung tv ging heel erg snel. Het is een makkelijk te bedienen apparaat. Veel mogelijkheden, denk aan koppeling met tablet, telefoon en tv. De bas van de speaker zou voor mij iets krachtiger mogen zijn. Design is mooi. Ik gebruik de speaker als luidspreker voor de tv, maar draai er ook muziek mee af, die op mijn telefoon staat. De speaker is makkelijk overal mee naar toe te nemen. Degelijk apparaat. De duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen.

Sjef&Lies 25-01-2015

Ziet er echt geweldig uit en klinkt super. Heel simpel te installeren!!! Echt een aanrader om aan te schaffen. Heb hem gekocht als extra speaker voor de televisie.

johann1961 25-01-2015

leuke speaker gebruik hem voor bij de televisie, werkt probleemloos en is makkelijk aan te sluiten. gaat automatisch naar wifi signaal over als je de televisie aanzet

Corrie 55 25-01-2015

Geluid na aansluiting op de TV direct veel beter. Nog niet alle mogelijkheden kunnen uitproberen. Ziet er goed uit en duurzaamheid nog niet te beoordelen.

tvonkie 25-01-2015

Lekker geluidje en makkelijk op alles (tv, telefoon, tables, etc.) aan te sluiten. Nog klein genoeg om makkelijk te verplaatsen naar een andere kamer.

Roorgie 24-01-2015

Klasse apparaat, goed geluid en handig in gebruik door de app. Iedereen in ons gezin maakt er gebruik van!

Roorgie 24-01-2015

Fantastisch apparaat, goed geluid, handig in gebruik en door iedereen in ons gezin eenvoudig te gebruiken door de handige app.