Teufel System 4 Cinema 5.1 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Teufel System 4 Cinema 5.1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

bentley 1984 23-03-2015
Geschreven voor: Teufel System 4 Cinema 5.1

Ik heb sinds een paar maanden dit systeem aangeschaft, ik was aan het twijfelen of het wel goed genoeg was qua zuiverheid enz .. ik heb zitten dubben tussen bose , harmon kardon en deze teufel set.

qua prijs kwaliteit verhouding is dit naar mijn mening zeker de meest voor de hand liggende keuze, er komt zoveel power en vooral zuiver geluid uit de speakers dat ik er een beetje van schrok en ik ben wat gewend..:)

de speakers voelen direct degelijk aan lekker zwaar aan en je voelt gewoon dat het geen rommel is.

ik woon zelf op een hoekhuis en kan (ivm) de buren hem niet altijd volluit aanzetten maar als je het volume op 60 hebt staan is het al zeker het bios geluid en hebben de buren er (denk ik) niet zoveel last van

Het geluid gaat tot 92 en op 82 gaat de thx in werking ( ideale ) afstelling.

ik heb hem gecombineerd met een onkyo reciever type TX-NR 737 van 549 euro

dit is wederom een thx versterker

ik heb ook een kabel pakket erbij genomen van teufel van 4,5mm en daarbij 4 speaker steunen aangeschaft in een combi deal.

verder heeft teufel ook regelmatig kortingen die kunnen oplopen tot 150 euro

de afhandeling en leveringstijd waren prima ( +/- 4 werkdagen ) ze zeggen 10 dagen maar dat is meer om zichzelf in te dekken voor als het wat drukker is enz.

plus punten +

+ Geluid ( hard maar super zuiver )
+ subwoofer gaat echt knijter hard wederom zuiver
+ super serround
+ service van teufel

- punten

- is wat aan de grote kant ( niet klein in vergelijking met bose )
- niet draadloos

kort om zeker niet twijfelen als je een film / geluids freak bent

ps ook met muziek prima geluid heel erg vol

bij bose vond ik dit erg tegen vallen het werd wat blikkerig.