Teufel Ultima 40 5.1-Set surround set / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Teufel Ultima 40 5.1-Set surround set / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Benno 04-02-2016

Na een bezoek aan de Brandstore Amsterdam in december 2015 hebben wij besloten tot aankoop van de Ultima 40 5.1 set. Door de tussenliggende feestdagen liep de levering niet helemaal zoals verwacht, maar na telefonisch contact met Thijs en Steven(Brandstore) waren alle speakers in de eerste week van januari geleverd.

Vanaf dat moment is het genieten van het prachtige stereo beeld met de Ultima 40. Zoals al vaker in de reviews vermeld, het klinkt geweldig en doet absoluut niet onder voor speakers van veel duurdere merken. Tijdens het beluisteren van mijn CD collectie ontdek ik steeds weer details die mij eerder ontgaan zijn. De speakers worden aangestuurd door de Marantz SR6004. Ook bij het luisteren van muziek bluray's doet de set wat je mag verwachten, een mooi breed spectrum met ruim vermogen om onze woonkamer te vullen. Films kijken en luisteren wordt een geweldig alternatief voor de Bioscoop.
Wij hebben gekozen om de surroundspeakers op statieven te plaatsen, absoluut een aanrader!

Mijn eerste aankoop was een koptelefoon van Teufel, na de aankoop van deze set is voor mij Teufel de favoriet.

PS, Het uiterlijk van de speakers is op z'n mooist zonder frontjes, super gaaf!

sadelta 15-04-2016

Hoi Benno,
Ik ben zelf ook aan het zoeken naar een dergelijke set. Zelf vind ik dit een hele mooie en de reviews zijn ook goed. En nu je een paar maanden verder bent ben je nog steeds te spreken over deze set. Zelf heb ik de Marantz SR5004 de kleinere variant. Heb je deze set kunnen beluisteren in Amsterdam.
Groetjes Patrick