Trust Yuri - 2.1 Speakerset - met Subwoofer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Trust Yuri - 2.1 Speakerset - met Subwoofer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Miejannie 04-07-2021

Fijne speakerset!

We hebben deze speakerset nu een paar weken in huis. Onze kinderen gebruiken het vooral bij de iPad en telefoon bij games en film. De speakerset is groter dan we dachten. Het installeren is vrij eenvoudig, maar een gebruiksaanwijzing ontbreekt wel. De kabels zijn niet heel lang, vooral de stroomkabel is vrij kort. Het geluid van de speakers is goed! Zeker voor de prijs die er voor betaald. Verbinding via Bluetooth zou fijner zijn geweest dan via een kabel aan sluiten aan je apparaat.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Goede prijs

Minpunten

• Korte kabels

Tineke Pool 02-07-2021

Goed prijs/kwaliteit verhouding. Mooi geluid

Het was even zoeken naar de handleiding, maar deze stond gewoon op de doos. De beschrijving was minimaal maar voldoende. Ik wilde de boxen eerst testen op mijn telefoon, maar dit bleek niet mogelijk te zijn met mijn telefoon (samsung s20) Op de pc werken de boxen perfect voor mijn zoon, mooi geluid met goede bas.

Pluspunten

• Compact
  • Mooi geluid
  • Handige volumeregelaar

Minpunten

• Past niet op elke telefoon

j**********@h********** 22-06-2021

Compact setje, goed vol geluid.

Fijn, compact setje met goed vol stereo geluid. Heb hem zelf getest in een 20m2 kamer en het setje vulde de kamer op een fijne manier, het maakte de eerste wedstrijden van het EK een genot om naar te kijken en luisteren. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Compact
  • Stijl
  • Prijs

s*********@l****** 21-06-2021

Prima speakerset

De prijs-kwaliteit verhouding is goed, maar dat is Trust altijd.

Mooi modern design wat mooi past bij mijn set-up.

Alles is gemakkelijk te bedienen, ook omdat de speaker vrij simpel is.

Het geluid is goed, de bas van de subwoofer is apart te bedienen, wat erg handig is.

Het is een hele verbetering als je van computeraudio komt, vooral voor films en games.

Tenslotte is de energiestand ook slim, als je de speaker vergeet uit te zetten, gaat hij in de stand-by.

Kortom een prima product, zeker het geld waard en gegarandeerd goed geluid.

Enige minpunt is de ontbrekende handleiding, deze is online te downloaden en er staat een plaatje op de verpakking zelf, maar dit vind ik maar onhandig..

Pluspunten

• Energiebesparing
  • Uiterlijk
  • Regelbare bas

Minpunten

• Ontbrekende handleiding

SVD80 21-06-2021

Mooie set voor tienerkamer!

Mijn tiener wilde heel graag beter geluid in zijn kamer om muziek af te spelen en te gamen. Hij heeft deze set met plezier getest. De set was wel wat groter dan we hadden verwacht en de kabels niet lang genoeg voor de plek waar hij hem eigenlijk wilde neerzetten maar doordat de set weinig weegt is het niet erg om hem af en toe te verplaatsen, de kabels zijn ook erg makkelijk aan te sluiten. De set ziet er wel cool uit en het geluid is erg goed zelfs als je muziek via de ipad afspeelt, wel jammer dat je niet met bluetooth kan verbinden.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Makkelijk aan te sluiten
  • Licht
  • Erg goed geluid

Minpunten

• geen bluetooth
  • korte kabels

Danthi 21-06-2021

Mooi geluid!

Ik heb de Trust Yuri 2.1 speaker set mogen testen. Deze compacte speaker set was makkelijk aan te sluiten in ons geval op de smart TV. Ideaal nu tijdens de EK wedstrijden. Het geluid is zeer goed en handig af te stellen met de volumeregelaar. Het effect van de bas is erg goed, zeker bij het beluisteren van muziek. Al met al heeft deze compacte speaker set een goede geluidskwaliteit.

Wendyschaap 21-06-2021

Mooie set, voor weinig geld

Wij hebben m mogen testen, (via freeviews, je kon via de mail aangeven of je wilde meedoen :-)
en het zijn hele mooie boxjes voor dat geld,
Maar let wel op dat deze aangesloten moet worden met een Jack aansluiting.
Helaas pastte hij alleen in de telefoon van mij zoon, en niet op onze telefoons of op onze tv (waar ik op hoopte) dus jammer genoeg niet draadloos.
Hij geeft wel een heel goed geluid, kan lekker hard gezet worden en ook zeker een pluspunt dat de bass apart ingesteld kan worden, nadeel is dan wel dat deze knop aan achterkant zit.
Aansluiten ging makkelijk, en de boxjes zien er mooi uit!
Mijn zoon voegde wel even toe: als je het heb aangesloten en niks aanzet dat hoor je een raar geluidje.
Zeker een aanrader lieve mensen!

Pluspunten: Mooi geluid; Mooi design; Bass apart in te stellen
Minpunten: Alleen met Jack aan te sluiten; Knop bass achterkant

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Bass apart in te stellen

Minpunten

• Alleen Jack aansluiting
  • Knop voor de bass zit aan achterkant

Renaat74 20-06-2021

Fijne, Mooie set

Mijn zoon heeft als fervent gamer deze set mogen testen. Het aansluiten was voor hem geen probleem dankzij de duidelijke tekening. De set heeft een luxe uitstraling en staat stoer bij zijn game-computer. Het geluid is prima, alleen de bass kan niet heel hard. Een prima set dus!

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Goed geluid

y.hooghuis1@hotmail.com 20-06-2021

Toppie!

Ik mocht deze speaker set testen en heb hem aangesloten op de computer. Was best makkelijk aan te sluiten omdat het op de flap van de doos netjes stond getekend. Het formaat van de box(jes) is zo minimaal dat ze eigenlijk niet opvallen op mijn bureau. Het geluid wat er uit komt, overtreft mijn verwachtingen. Supermooi geluid, en met de subwoofer erbij, is het een lust voor mijn oor. Ik ben een echte muziekliefhebber, en luister met nog meer plezier naar mijn muziek nu. Heek mooi compact formaat. Als je de set wilt gebruiken voor de computer mogen de kabels iets langer zijn. Maar dat is voor mij geen reden om ze niet te houden. Het is een supermooie set met een nog mooier geluid!

Pluspunten

• formaat
  • geluid
  • kwaliteit

Minpunten

• korte kabels

a*********@l****** 20-06-2021

Mooi vol geluid!

Ik heb deze set met veel plezier mogen testen. Wij hebben de set op onze tv aangesloten en dat geeft een mooi vol geluid. De bass is middels een draaiknop nog naar voorkeur in de stellen, net als het volume. Het aansluiten ging prima met het bijgeleverde kabeltje. De set ziet er ook nog eens luxe uit en is van stevig materiaal.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Stevig

Minpunten

• Geen bluetooth

Mennovd 20-06-2021

Goede speakerset

Een goed werkende speakerset met een handige externe volume knop. Ook zit er een koptelefoon aansluiting op de volume knop zodat je snoeren niet over je hele bureau gaan zitten

Pluspunten

• Externe volume knop
  • Goed geluid

Minpunten

• Geen handleiding alleen een tekening

Rory21 19-06-2021

Toppie budget set

Ik mocht deze set laatst testen.

Zelf ben ik een fanatieke gamer en muziek liefhebber,
Een raid zonder muziek is maar saai.

Het geluid uit deze is vrij aardig, goede bas, zuiver geluid en een flinke volume.
Wat ook makkelijk is is de volume regelaar die dmv een jackplug aangesloten zit.

Weinig poespas doet wat het moet doen en is er goed in ook.

Ik raad hem zeker aan voor beginners of mensen op een budget

Pluspunten

• Goede bas
  • Zuiver

Minpunten

• Speaker draad had beter gemogen

tjitske68 19-06-2021

goed geluid in bescheiden boxjes

Dit setje heeft een mooi vormgegeven design en staat bij mij gekoppeld aan een kleine DAB+ radio. Sindsdien is het geluid stukken beter geworden. Er komt goed geluid uit, wat door ieder naar eigen inzicht kan worden geregeld (bv. de bas instelling). Ook de geluidssterkte kan door een extra lossen knop worden aangepast. Het aansluiten zelf gaat heel makkelijk. De uitleg staat d.m.v. tekeningen op de binnenflap van de doos geprint. Dit scheelt weer een boekwerk in 20 talen. Verdere uitleg is terug te vinden op de vermeldde website. Deze set is een aanwinst in mijn woonkamer.

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk te installeren
  • goed geluid

LEV25 19-06-2021

Prima speakerset!

Een mooie compacte speakerset met prima geluid! Ik heb de set aangesloten op de computer. Er zat geen papieren handleiding bij, enkel een tekening op de doos, even puzzelen maar lukte prima en scheelt een hoop overbodig papier. Ik was aangenaam verrast door het geluid, echt goed voor een dergelijk compacte set. Vooral het compacte formaat van de subwoofer is praktisch. Wel is de bedrading wat aan de korte kant als je alles netjes weg wilt werken. Een nadeel vind ik de harde ruis die je uit de boxjes hoort als er even geen muziek wordt gedraaid. Enige oplossing daarvoor lijkt om telkens de speakerset uit te zetten met de knop op de subwoofer en dat is niet heel handig. Maar overall een prima set met mooi geluid!

Pluspunten

• Goed geluid!
  • Compact formaat subwoofer

Minpunten

• Ruis als er geen muziek gedraaid wordt
  • Korte bedrading

janneke0404 18-06-2021

Compacte speakerset

Ik heb de speakertest mogen uit testen.
De speaker komen in een grote stevige doos en zit goed verpakt.
Het design van de speakers is mooi en compact.
Het aansluiten was in het begin lastig, maar dat lag wellicht meer aan mij haha.
Het geluid van de boxen is erg mooi met een goede bas.
Jammer dat ze niet aan een tv aangesloten kunnen worden.
De bedrading is ook vrij kort, hierdoor kunnen de speakers niet ver uit elkaar gezet worden.

Pluspunten

• mooi design
  • goed geluid

Minpunten

• korte bedrading

ThomasssT 18-06-2021

Bevalt erg goed

Een hele goede set voor de prijs. Er komt goed geluid uit en is erg gebruikers vriendelijk.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Gebruikersvriendelijk

DarioEkelmans 17-06-2021

Klein maar fijn

Klein maar erg fijn setje waar flink wat geluid uitkomt! De bass is apart af te stellen op de sub waardoor je de overlast bij buren kan minimaliseren haha! De 2 boxjes zijn ook klein en makkelijk kwijt te krijgen op je bureau of waar je hem ook mag gebruiken. De volume is op een grote knop af te stemmen waar aux en input voor koptelefoon opzit. Top setje!

Pluspunten

• Klein
  • Krachtig
  • Mooi

HdVNm 17-06-2021
  • Product gekregen

Leuke set voor een mooie prijs

Een mooi set om het geluid van je pc te ondersteunen, het heeft een mooie vorm gegeven en niet te groot. Het installeren ging best makkelijk, je moet de set niet aanmelden als koptelefoon want het geluid was bij mij wel minder dan. De volume regelaar die is toegevoegd vind ik een meerwaarde hebben. Het geluid van de set is wel even zoeken tot je deze optimaal hebt. Prijs kwaliteit is dit een leuke set om aan je laptop of pc toe te voegen

Pluspunten

• Vormgeving
  • prijs kwaliteit

Minpunten

• Korte snoertjes

Ilona1383 17-06-2021

Super set

Ik kreeg de Trust speakerset om te testen en ik vind het een super set. Er komt echt goed geluid uit en hij kan lekker hard, mijn buren zullen het wellicht minder fijn vinden ;-) Ik heb de speakerset gebruikt op mijn balkon zodat we daar ook lekker een muziekje kunnen luisteren die wat harder kan. Makkelijk in te stellen.

Pluspunten

• prima geluid
  • makkelijk in te stellen

j***********@m****** 17-06-2021

Speakerset

Ik mocht dit nieuwe product uittesten.
De uitstrakingis mooi uit de boxen komt mooi geluid.
Lekker handig formaat.
De min punten zijn veel kabels en installeren niet vlekkeloos ging de gebruiksaanwijzing niet klopte.
Maar dat zijn kleine dingetjes. Ik zou hem aanbevelen.

Pluspunten

• Geluid is mooi

Minpunten

• Veel kabels
  • Installeren moet je vaker doen