De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto BSP-40 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Chris 07-12-2019

Bsp-40 Bluetooth luidspreker

Geschreven voor: Alecto BSP-40 zwart

Mooi design. Kabels meegeleverd maar geen stopcontact punt. Geluid is prima maar toch heeft hij een bepaalde "klank" erin zitten, alsof je wat afspeelt in een wat galmende ruimte. In dat opzicht vind ik hem geen hoger cijfer dan een 7 waard. Accu duur is prima. Ik heb hem in een aanbieding voor 37,50 gekocht maar zou hem ook niet meer waard vinden.

Pluspunten

• Kleur
  • Volume regeling

Minpunten

• Galmend
  • Geluid wordt iets vervormd (door de galm)

Sniper007 09-08-2013
Geschreven voor: Alecto BSP-40 zwart

Onlangs, als aanvulling op mijn iPhone, heb ik de Alecto gekocht. Het toestel is erg handig en heeft een geweldig geluid gelet op zijn geringe afmetingen (15x6x4). Aan de voorkant bevinden zich 2 kleine speakers voor een toch beperkt stereo effect en aan de achterkant zit een subwoofer. dit zorgt voor een verbluffend resultaat. Met een USB is het toestel makkelijk op te laden waarna hij gemakkelijk 5 uur draadloos muziek kan weergeven. Tevens kun je wanneer je gebeld wordt dit over de speaker laten lopen. Het matchen met je telefoon of iPod is erg eenvoudig geregeld.