Trust TYTAN 2.1 SPEAKER SET - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Trust TYTAN 2.1 SPEAKER SET op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Streetkingz 10-09-2015
Geschreven voor: Trust TYTAN 2.1 SPEAKER SET

Man man man wat een sound!!!
Ik heb deze set nu een half jaar en kan niks anders zeggen dan wat een geluid!
Met een krachtige bas rn ben vooral een bas liefebber en dese is orecies wat ik zoek lekker geluid laag en hoog nooit problemen mer gehad klinkt nog steeds goed.
Ik gebruik ze niet voor mijn pc maar voor films en games en geluid klinkt daarbij ook heel lekker

Een echte aanrader!!!!

Ivotje17 10-08-2015
Geschreven voor: Trust TYTAN 2.1 SPEAKER SET

Prima speakers voor een klein budget
pluspunten
+ mooi geluid
+ goede bass
+ volume regelaar

Minpunten
- bass volume op de subwoofer
- kabeltjes speakers erg kwetsbaar en dun

Mijn cijfer voor deze speakers is een 8.3!

jip123 28-11-2014
Geschreven voor: Trust TYTAN 2.1 SPEAKER SET

Geluid was in het begin goed - een zeer zachte ruis in de rechterspeaker, maar dat was verholpen door het volume eenmaal een paar minuutjes open te draaien. Daarna was de ruis weg. Helaas is deze langzaam terug gekomen en de situatie is verder verslechterd. Zonde, want het is alleen de linker speaker, maar dit verpest bijna al het geluid. Als ik de overige klachten hierover lees, kan ik bijna niet anders dan te concluderen dat Trust de kinderziektes niet uit dit model heeft weten weg te werken. Mijn vertrouwen in hun audio afdeling is in ieder geval wel weg.

steftanker 24-12-2013
Geschreven voor: Trust TYTAN 2.1 SPEAKER SET

ik heb deze boxen nu al 1,5 jaar. het geluid bevalt me prima, de buren vinden het wat minder ;). er komt mooi geluid uit en een aparte volume knop is zeker handig! het is een mooie prijs/kwaliteit verdeling! op internet staat dat hij 60watt heeft maar als je op de doos kijkt staat er 120 watt en volgens mij klopt dat want ik geloof niet dat 60 watt zo hard is. als ze op 50% staan de meter op 80 decibel!

Aardelaar 30-06-2014

Op wat voor apparaat heb jij hem aangesloten? Ik heb deze gekocht voor op een hercules djmix apparaat voor de ipad maar het geluid is zwaar slecht in de vorm van heel zacht

steftanker 07-07-2014

ik heb ze op mijn telefoon (Sony Xperia M) en mijn laptop (HP pavilion ) aangesloten, op Iphone doen ze het ook goed!

ronaldvanwijk 03-05-2014

het is 60 watt rms en 120 piek vermogen. maar naar piekvermogen moet je niet kijken

bowie soee 16-12-2013
Geschreven voor: Trust TYTAN 2.1 SPEAKER SET

ik heb deze gekocht want ik had nieuwe nodig en toen ik ze had dacht ik zo van daar komt potnondeju mooi geluid uit en de volgende dag begint al gelijk mijn rechter speaker te ruizen en te kraken bij een rustig opbouwend liedje daar bij moet je aandenken bij het liedje bijv: yee van Deorro en als het leidje eenmaal weer gewoon op normale geluidshoogte is is er geen gekraak meer maar het is zwaar hinderlijke ik heb dixons ook al een mail gestuurd dat ik gewoon dezelfde wil alleen dan zonder die stome kraak/ruiz

Gebruikers-naam 12-01-2015

Ik heb inderdaad hetzelfde probleem ondervonden, en kan dat wat jeffhuys zegt bevestigen. Heb de regelaar vervangen door een gewone kabel en het gekraak is weg.

jeffhuys 04-02-2014

Ik had ook dit probleem. Heb gemerkt dat het door de bijgeleverde volumecontroller komt. Zodra ik een 3.5mm naar tulpenaansluiting gebruik is het gekraak weg. Ligt NIET aan de speaker, gelukkig!

quinten827 08-12-2013
Geschreven voor: Trust TYTAN 2.1 SPEAKER SET

ik zag hier allemaal goede revieuws en ik dacht ik haal ze ook dezelfde dag nog begon er een speaker van te ruizen en kort daarna deden ze het allemaal niet meer.... ik heb maximaal een half uurtje muziek kunnen luisteren voor 60 euro ik ga ze terug brengen en haal wel andere boxen deze inidegeval nooit meer...

JorianDuijm 09-11-2013
Geschreven voor: Trust TYTAN 2.1 SPEAKER SET

het zijn super goede boxen, maar hij valt als hij te zacht staat gewoon uit, hoort dat?? het is echt heel vervelend. maar voor de rest zijn ze helemaal top!!!!

jerrie61 11-11-2013

Dat is niet normaal Jorian. Ik heb deze speakers al meer dan een jaar en bij mij spelen ze iedere dag zowel luid als heel zacht en ook ik vind ze nog altijd helemaal top. Ik zag dat meer mensen hetzelfde probleem als jou hadden en daarom zou ik je adviseren om de speakers te ruilen.

steftanker 13-01-2015

Ja dat hoort dan gaat die op de energie besparing stand. Bij het nieuwe model kan je dat aan en uit zetten maar bij het oudere kan dat niet dan gaat het automatisch. Ik heb nu ook last van gekraak in de rechter speaker maar ik heb nog geen idee hoe ik dat kan oplossen, ik zat zelf te denken aan nieuwe maar heeft er iemand nog een alternatief?

Loekthuss 13-08-2013
Geschreven voor: Trust TYTAN 2.1 SPEAKER SET

Het setje heeft een zeer goede bas die eigenlijk te krachtig is voor de twee speakertjes. Ik heb er grotere speakers (met een eigen versterker) achter gezet vanwege het gebrek aan harmonische capaciteit van de kleine speakertjes. (ik luister veel rock/metal). En ik vind dat nu de subwoofer veel beter tot zn recht komt. Ik heb deze set nu een half jaar en na dat hij op een klein feest meegespeelt heeft is de dustcap losgekomen en zit een van de ingangen los. Over het algemeen is het een zeer goeie set voor het geld, zeker genoeg vermogen om binnen een kamer flink te vullen met geluid.

boefje18 13-05-2013
Geschreven voor: Trust TYTAN 2.1 SPEAKER SET

Ik heb inmiddels de 3e set in huis maar ook deze houd het na 2 uur voor gezien. Afgezien van dit enorme nadeel heeft hij, als hij het doet, een mooi helder geluid. Ook over de bas ben ik erg tevreden. Ik vind de volumeregelaar ook heel erg handig! Het setje staat ook niet verkeerd op je bureau. De kabels zijn lang genoeg om de speakers lekker ver uit elkaar te zetten voor een surround sound idee. Maar waarom ze alle drie nou uitvallen na 2 uur? Is het toeval of gewoon een productiefout?

jari0000 03-05-2013
Geschreven voor: Trust TYTAN 2.1 SPEAKER SET

Heb net de speaker set binnen en hij ziet er fantastisch uit maar naar een paar minuten begon die uit te vallen. Een vriend van me heeft de zelfde boxen gekocht en ook het zelfde probleem.Het zal een fabrieksfout zijn. Voor de rest hij heeft zeer goed geluid zolang die niet uit valt.

bert2004 04-05-2013

Geachte Jari,

Dit is een fabrieksfout, dus terug naar de winkel.
Bij lage volumes deed dit zich bij mij voor, zodra ik het volume weer wat open draaiende met de volume knop aan de set sprong hij weer aan. Ik maar denken dat er wat fout zat met de automatisch uit bij geen geluidstoevoer. Wat een luxe dacht ik nog, maar je moet hem ten alle tijden handmatig uitzetten.

bert2004 23-04-2013
Geschreven voor: Trust TYTAN 2.1 SPEAKER SET

Een goed apparaat en hoe kunnen ze het maken voor dat geld.
Stevige bas. aan de bij speakers kan je wel iets horen dat het kastje niet gedempt is met materialen en klinkt daarom niet solide en daardoor iets hol, nu moet ik wel zeggen als vroegere audio freak hoor je nu eenmaal alles, maar ik mag dit niet doen, want voor dit geld is het top.
Losse volume schakelaar voelt kwalitatief goed aan.
De set kan best wel hard zonder vervormen, het is niet raadzaam om niet de volledige Bas erin te gooien, maar hem iets te knijpen, beter voor de levensduur.
Het ziet er gewoon goed uit voor dat geld.
Handig detail is ondanks de aan en uit schakelaar is als de set gedurende tijd geen geluidsinalen krijgt hij automatisch uitschakelt.

bert2004 02-05-2013

Rectificatie.
De set schakelt zich niet uit.
De set had een productfout waardoor hij is terug gegaan.
Ik had bij zachte volumes dat hij uit sloeg en dus bij geen geluid deed hij hetzelfde.
Dit euvel werd snel verholpen door Coolbleu en kreeg een nieuwe set.
Eindeloze zaak, ik had in een paar dagen tijd een nieuwe set die wel goed was.

johnnnydb 10-04-2013
Geschreven voor: Trust TYTAN 2.1 SPEAKER SET

Jeetje een kritisch persoon als ik (let overal op) ongelooflijk zeer tevreden. Had hiervoor Logitech z10 jammer genoeg opgeblazen vreemd maar is zo, heb niet veel geld maar hou van muziek en er moet toch wel een beetje geluid uitkomen, heb BPM studio dus kan veel doen met instellingen enz. gewoon ben er blij mee alleen bij Saturn gekocht 75 euro, dacht dat ze een van de goedkoopste waren, maar laat maar. Aanrader!!!

Jeroen Nieuwpoort 15-03-2013

TOP.
Deze GOEDKOPE speaker set is zeer goed.
het geluid komt super mooi over zelfs als je hem hard zet.
En de bass die is helemaal geweldig. die beat die er vanaf komt is geweldig, dat bijna bij elk nummer (bij mij) de ramen trillen en de spullen van mijn zus haar muur valt.
En ook handig is dat je 2 draaiknoppen hebt voor het volume.
en 1 draaiknop voor de bass.
je kan ook nog je oordopjes aansluiten.
je hebt bij deze speakerset alles in één

laikos 04-03-2013
Geschreven voor: Trust TYTAN 2.1 SPEAKER SET

Wat een fijn speakersetje! Geluid is zeer goed voor deze prijs. Hij ziet er mooi uit ook al heb ik niet dezelfde als op dit plaatje. Het is wel een trust tytan 2.1 speakerset dus ik neem aan dat alleen de vormgeving iets anders is en het product verder hetzelfde is.
Ook makkelijk dat je een koptelefoon kunt aansluiten en een mp3-speler op het bedieningspaneeltje.
Conclusie: gewoon een super speakersetje voor deze mooie prijs!

MJAB 03-03-2013
Geschreven voor: Trust TYTAN 2.1 SPEAKER SET

Ik heb op donderdag de bestelling geplaatst en op zaterdag had ik mijn bestelling binnen. Alle lof daarover! De vormgeving vind ik strak en gewoon goed. Mooie afwerking. Wat ik echt SUPER vind is de "afstandsbediening". Wel aan een kabel maar dat hindert niet, het grote handige scrollwiel voor de volume. Voor wat betreft de geluidskwaliteit, want daar gaat het natuurlijk om, die is goed te noemen. Het is en blijft een PC speaker set, maar voor de belachelijke lage prijs zeer acceptabel te noemen. De subwoofer geeft een donkere toon die het geheel wat zwaarder maakt in klank. Maar zoals alle subwoofers met sattelieten, het blijft natuurlijk zoeken naar perfectie. Heb erg getwijfeld over de Teufel's die geen subwoofer heeft en ook heel goede recentie heeft maar ben toch overstag gegaan voor de prijs én het apparte scrolwiel wat echt heeeeeeeeel handig is en leuk. Geen lullig volume wieltje maar een echte grote draaiknop los op je bureau. Top. Eindconclusie: Tevreden al blijft het knagen hoe de Teufel's zich aanhoren. Ben misschien toch meer iemand van 1 klank uit 1 box zonder subwoofer. Maar goed, ben ook erg verwend door mijn Karman Kardon installatie met 400 watt JBL zuilen ;-).

marvin1979 13-01-2013
Geschreven voor: Trust TYTAN 2.1 SPEAKER SET

Sinds een paar dagen deze luidsprekerset in huis. Gezien de prijsklasse waarin deze luidspreker valt, superlatieven tekort. Ik zou willen zeggen meer als waar voor je geld. Set ziet er goed uit, geeft een zeer goed stukje muziek of gesprek weer. Zowel bas als volume apart te regelen. Op de volume regelaar zit nog een aparte aansluiting voor hoofdtelefoon + ipod. Dus hier waar voor je geld. Kwaliteit doet goed aan.

Johan501 04-11-2012
Geschreven voor: Trust TYTAN 2.1 SPEAKER SET

Ik heb zeer tevreden over deze speaker set. Het heeft een mooie bass sound. Over de 2-way speakers ben ik ook zeer tevreden. Kortom: er komt mooi geluid aan. Ze zien er ook nog eens mooi uit.

Rob v Dijk 16-09-2012
Geschreven voor: Trust TYTAN 2.1 SPEAKER SET

Aanvulling op 1e review: nu, een paar dagen later blijken een paar dingen toch (nog) beter te zijn dan eerst gedacht. De equalizer staat nu een stuk gelijkmatiger ingesteld. Wellicht doordat ze nu zijn ingespeeld, wellicht doordat ik de speakertjes iets anders heb opgesteld. Ik vind nog wel dat het tussen de 600Hz en 1200Hz een dipje is, en rond de 4KHz een piek, maar duidelijk minder opvallend dan in het begin. Ook het 'gerammel' blijkt loos alarm te zijn. Kortom, zeker tevreden, vooral voor dit geld.

Rob v Dijk 14-09-2012
Geschreven voor: Trust TYTAN 2.1 SPEAKER SET

Gisteren aangeschaft o.b.v. de diverse positieve reviews. Eerste indruk na een paar uur afstellen en luisteren: voor de lage prijs een prima geluid, maar met de (grote) kanttekening dat je wel flink wat te doen hebt met een equalizer. Het ziet er alleszins goed uit, hoewel niet echt degelijk en ook hadden de 2 speakertjes wel wat smaller mogen zijn wat mij betreft. Is een beetje proppen zo op het bureau. Er lijkt weinig vervorming in te zitten, en dat is een goede basis. Soms lijkt de sub wat te rammelen maar dat is alleen bij hogere volumes en zware bassen (en misschien is het wel iets dat er naast staat). Ik heb de sub op z'n rug gelegd, zodat de opening wordt afgesloten en er minder akoustische kortsluiting is. 40Hz wordt zo nog net weergegeven (anders niet). Een hele tijd bezig geweest met testtonen en diverse 'lastige' nummers om de boel ingesteld te krijgen. Instellingen die ik nu heb: volume (op de sub) op max; bas (op de sub) in het midden; equalizer (Win7 Mediaplayer) 31Hz +10; 63Hz -9; 125Hz +1; 250Hz -10; 500Hz +8; 1KHz +6; 2KHz -6; 4KHz -3; 8KHz +1; 16KHz +1. Zo klinkt het tamelijk evenwichtig, zeker als ik de prijs in ogenschouw neem. NB: let op eventuele 'enhancers' op je PC. Bij mij bleken een paar dingen aan te staan, zoals een 3D-surround filter en een Audio-enhancer. Ronduit een soep-geluid daardoor. Zonder dat alles klonk het al een stuk beter. Zonder mijn equalizerinstellingen klinken sommige nummers best aardig, maar andere heel irritant. Met de testtonen kwam ik er achter dat er een paar grote pieken en dips in het frequentiebereik zitten. Alles bij elkaar redelijk tevreden tot dusverre.

Jan Mooij 07-09-2012
Geschreven voor: Trust TYTAN 2.1 SPEAKER SET

Ik heb deze set nu een kleine dag. Ten eerste was het echt super makelijk aan te sluiten. Ook de volumeregel draaiknop is erg handig, maar nu over het geluid!
De Subwoofer is zeer goed als je zoizo al kijkt naar de kwaliteit-prijs kijkt! De bass is zeer suiver en zal je niet of heel weinig horen trillen! SUPER! Ook de speakers zijn super! deze berijken de hoge en middel tonen zeer goed! Ook al worden ze niet eens gevoed met stroom! TOP! In totaal dus EEN SUPER SUBWOOFER SET! echt een AANRADER!

Jerrie61 13-08-2012
Geschreven voor: Trust TYTAN 2.1 SPEAKER SET

Ik ging eigenlijk naar de Mediamarkt in Maastricht voor de Logitech Z623 speakers omdat die zo'n goede reviews krijgen maar drie meter van de Logitech staat de Trust Tytan 2.1. Ik luisterde eerst naar Logitech en ik vond vooral de bas heel mooi. Daarna snel het volume op nul en drie passen naar rechts waar ik de volumeknop van de Trust speakers open draaide. Ook nu was ik onder de indruk van de mooie bas maar ik dacht dat de middentonen beter klonken dan bij Logitech en ik kon het eigenlijk niet geloven omdat de Logitech speakers bijna drie keer zo duur zijn en in binnen- en buitenland zeer goede reviews krijgen en ook omdat Trust altijd maar een budget merk was. Dus vlug weer terug naar de Logitech's en ook nu vond ik de bas weer goed maar de middentonen niet zo helder en zuiver als bij de Trust speakers. Omdat ik zeker wilde zijn heb ik op deze manier een klein half uurtje heen en weer gestapt om beide speakers met elkaar te vergelijken en dit was best wel moeilijk omdat ze bij de Mediamarkt alleen maar lelijke electro-pop draaien. Ik nam nog geen beslissing en twee dagen later deed ik dezelfde test nog eens opnieuw en gelukkig waren er geen verkopers in de buurt omdat die mij wel een beetje vreemd zouden hebben gevonden, haha. Mijn conclusie was hetzelfde, beide speakers hebben een strakke en zuivere bas maar stemmen en middentonen klinken zuiverder, meer open en meer helder uit de Trust speakers. Ik heb ze nu een week in huis en ik heb heel veel muziek geluisterd zoals pop, reggae, jazz (veel met contrabas), klassiek en country en alles klink heel erg goed en ik heb een goed vergelijk in huis omdat mijn HiFi installatie bestaat uit een Denon PMA-1500AE met heel grote Kef 104/2 referentie luidsprekers dus ik ben een liefhebber van HiFi. Wat verder nog opvalt aan deze set is dat ze veel duurder uitziet dan ze kost en zowel de subwoofer als de satellieten zien mooi en duur uit. De afwerking is goed en ook de grote volumeknop voelt duur en solide aan en draait heel soepel. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik zoveel kwaliteit heb gekregen voor zulk een lage prijs. Sterk aanbevolen dus (!). Ik heb voor duurzaamheid een tien gegeven omdat je hier een punt voor moet geven omdat anders de review niet geplaatst kan worden maar omdat ik de speakers pas een paar weken heb kan ik hier eigenlijk niets over de zeggen.

vkros 10-06-2012
Geschreven voor: Trust TYTAN 2.1 SPEAKER SET

In eerste instantie op basis van de reviews de Creative Inspire T10 gekocht. Het geluid viel me erg tegen. Miste met name de volle sound.

Daarna het setje geruild voor deze Trust Tytan set. Erg tevreden over het geluid. Hij levert een mooie volle sound aangevuld met heldere hoge tonen. Je kunt de sterkte van de bass apart regelen. Idd handig is de aparte volume knop die bijgeleverd is. Tot nu toe erg blij met deze set.

Thijs94 19-12-2011
Geschreven voor: Trust TYTAN 2.1 SPEAKER SET

Ik heb hem net binnen en er komt super geluid uit.
Vooral de bas is erg overtuigend en blijft bij hoog volume goed. Ook erg handig, is dat er een aparte volume knop bij zit.