Black & Decker GTC1845L20-QW - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Black & Decker GTC1845L20-QW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Ronny 25-05-2020

Levensgevaarlijk apparaat

Apparaat schakelt ineens niet uit! Het gaat alleen uit door de batterij te verwijderen. Dit zou toch nooit mogen gebeuren bij een dergelijk gevaarlijke machine. Als je ledematen je lief zijn koop dan dit apparaat zeker niet! Hoe het mogelijk is dat dit apparaat ooit een CE keur heeft gekregen is mij onduidelijk. Voordat het apparaat zichzelf begon te bedienen werkte het na behoren

Minpunten

• Slechte garantie
  • Apparaat schakelt ineens niet uit

Ad 26-11-2018

Goed apparaat.

Ik ben zeer blij met deze heggenschaar , je kan met de accu lang doorgaan voordat hij weer op geladen moet worden.

Pluspunten

• accu gaat lang mee
  • goed in gebruik , een licht apparaat

heggenschaar Black Dekkwer typegtc1845l20-qw 26-11-2017

alles was boven verwachting goed

een zeer nette prijs voor een kwalitatief zeer goede heggenschaar voldoet werkelijk boven alle verwachtingen ,kan deze heggeschaar werkelijk aanbevelen!!!!!! Paul