Flymo EasiCut 600XT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Flymo EasiCut 600XT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Leen Egas 19-07-2017

Korte levensduur Flymo EasiCut 600 XT

Geschreven voor: Flymo EasiCut 600XT

De prijs leek aantrekkelijk voor een meslengte van 60 cm. De machine wordt 3x per jaar gebruikt gedurende gemiddeld 5 uur per dag, dus 15 uur per jaar. Na 4 jaar ofwel 60 uur gebruik stopt de motor met achterlating van een indringende geur. Geen beweging meer in te krijgen. Garantie verlopen, repareren niet lonend. Het blijkt naar weer eens dat goedkoop dikwijls duurkoop is.

Pluspunten

• prijs
  • licht gewicht

Minpunten

• levensduur motor
  • prijs/kwaliteitverhouding

consumcriticus 01-09-2014
Geschreven voor: Flymo EasiCut 600XT

Kost best wat kracht om dit ding te hanteren maar dan heb je ook een prima reikwijdte en krachtige schaar om lekker op te schieten. Wel had ik vaak moeite om de dubbele schakelaars goed in te drukken, om te starten. Vanavond kwam er na iets meer dan drie jaar een vonk uit, en deed 'ie niets meer. Niet eens erg intensief gebruikt (heb ca. 100 m heg deels hoog, deels laag).