Sony WH-CH500H

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony WH-CH500H op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Sam 26-09-2018

Sony koptelefoon

Geschreven voor: Sony WH-CH500L

Deze koptelefoon van Sony levert prima geluidskwaliteit, de bas is heel goed, maar het geluid is soms een beetje te scherp wat minder fijn luisteren is. Het zit comfortabel en ziet er goed uit, nog nauwelijks last gehad van oorpijn. Minpunt is wel dat de lekkage naar buiten best groot is, waardoor je minder privacygevoel hebt en het luisteren van harde muziek storend kan zijn voor de omgeving.

Pluspunten

• bass
  • zit comfortabel, ook bij langere duur

Minpunten

• scherp geluid soms
  • geluidslekkage

Maikel 31-05-2018

Aardig geluid, sterke batterij en bluetooth verbinding

Geschreven voor: Sony WH-CH500B

Hoewel het design mooi is afgewerkt, is het even wennen dat het skippen van muziek met de knop ingedrukt werkt en volume harder met de knop éénmaal te toetsen. Vaak is dit andersom. Het geluid klinkt aardig, maar niet heel warm en mist wat kracht in de midden-tonen. De kunststof hoofdband en kunstleren oorkussens zijn verre van confortabel.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Sterke bluetooth verbinding

Minpunten

• Geluidskwaliteit is niet heel bijzonder
  • De headset zit echt niet prettig.

Blickman 19-05-2018

goede prijs / kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Sony WH-CH500B

Een fijn product, wat gekeken naar de prijs, veel waar geeft. Geluid is prima, connectiviteit is makkelijk en goed. batterijduur is fijn en gaat lange tijd mee. een aanrader voor degene die een koptelefoon prefereert boven oordopjes.

qua nadeel is het jammer dat hij niet verder in te klappen is.

Pluspunten

• makkelijke connectie
  • prima prijs / kwaliteit verhouding

Minpunten

• niet inklapbaar

Paulien van Beusekom 18-05-2018

Fijn geluid

Geschreven voor: Sony WH-CH500H

Prima koptelefoon. Maakt makkelijk verbinding via Bluetooth (helaas niet op mijn Sony android TV met bluetooth of Playstation 4). Goed geluid. On ear ipv over ear wat na een uurtje de koptelefoon doet zweten en druk geeft op de oren. Deze kleur is alleen wel heel erg tam (beetje grondverf idee)

Pluspunten

• verbinding
  • batterij duur

Minpunten

• on ear
  • niet met TV te verbinden

vuurvreter 17-05-2018

Prima draagcomfort en accuduur

Geschreven voor: Sony WH-CH500B

Gekocht om muziek te kunnen luisteren tijdens reis, werk en sport.
Zit lekker op het hoofd en blijft op juiste plaats zitten tijdens intensieve sporten.

Via meegeleverde handleiding snel en simpel verbonden met mijn netwerk apparaten.
Door de goede accu, gaat hij meer dan een dag mee.

Oja, je kunt er ook mee bellen en gebeld worden, maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Accuduur
  • Makkelijk te koppelen
  • Prijs