POLY Voyager Legend

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 1 andere uitvoering
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Schollekop 03-02-2015
Geschreven voor: POLY Voyager Legend

Heb al vele headsets geprobeerd, maar dit is de beste die ik kon vinden. Belangrijkste eigenschap is nog wel dat de andere kant van de verbinding niet meer klaagt over de geluidskwaliteit.
Bovendien zijn de knoppen ook heel gebruiksvriendelijk (zelfs een knop voor mute), accepteren van een inkomende oproep nadat de headset de naam van de persoon noemt en natuurlijk de volumeknop. Gaat met gemak langer mee dan de batterij van mijn iPhone.
Ik gebruik hem dagelijks, en merk dat ik geen telefoon meer tegen mijn oor wil houden (zo goed is deze).
Ben van plan de duurdere UC versie erbij te nemen, omdat deze ook een portable laadstation heeft en ook vanaf de PC gebruikt kan worden dankzij de bijgeleverde USB poort.
Ook werkt de headset prima met andere applicaties op de GSM zoals Skype, geluid bij video's etc. etc.

eddym30 09-12-2014
Geschreven voor: POLY Voyager Legend

Heel prettige headset je voelt hem bijna niet zitten en betrap me er ook op dat ik hem soms gewoon vergeet af te zetten als ik uitstap uit de auto.
Geluid is echt prima en koppeling automatisch en eenvoudig, het oplaad stationnetje had een plat kantje moeten hebben of een goede manier om deze ergens op te kunnen bevestigen. Prima en snelle laadtijd en na opladen 8 uur spreektijd. Ook bij aanzetten hoor je hoe lang je hem nog kan gebruiken. Echt heel tevreden.

Erelid 30-11-2012
Geschreven voor: POLY Voyager Legend

Ik heb eerder bluetooth headsetjes gehad maar dit is de eerste die heel erg goed bevalt.
je voelt 'm nauwelijks zitten. ik heb al een paar keer gehad dat ik 'm liep te zoeken terwijl ik 'm gewoon op had. Hij laat het omgevingsgeluid ook helemaal door zodat je je omgeving niet de hele dag met 1 oor hoort. Dat draagt erg bij aan het comfort. Je hebt gewoon niet door dat je 'm draagt.
Ding is ook erg slim; als hij aan staat maar je hebt 'm niet op dan gaat het gesprek gewoon naar je telefoon. Het zal je dus niet gebeuren dat je op neemt met je telefoon en je niks hoort omdat het gesprek zich op de headset op je bureau afspeelt. En als je 'm tijdens een gesprek op doet dan gaat het gesprek, zonder op knopjes te drukken, over op de headphone.
Als je 'm aanzet krijg je even te horen hoeveel spreektijd je nog hebt en aan welke telefoon(s) hij gekoppeld is. En als er gebeld wordt spreekt hij de naam van de beller uit. Hoef je dus niet je telefoon te pakken om te zien wie er belt.
En hij is ook nog eens spatwaterdicht. Geweldig ding.
Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen. Heb 'm nog maar kort.