Sennheiser CX 2.00G wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sennheiser CX 2.00G wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

Memento 26-10-2015
Geschreven voor: Sennheiser CX 2.00G wit

Ik had voordat ik deze headset had gekocht een MM 70s van Sennheiser. Het koste wat... volgens mij 55 euro voor betaald, maar wat een fantastisch setje was dat. Helaas deed het op een gegeven moment 1 oortje niet meer en moest ik dus een andere aanschaffen, en tot mijn grote spijt heb de CX 2.00G aangeschaft. De CX 2.00G was 10 euro goedkoper dan mijn vorige, maar het geluid is niet met elkaar te vergelijken. Qua geluid doet het mij denken aan een setje van de action of setje van philips voor 8 euro. De muziek wat er uit komt is plat. De muziek uit de MM 70s klonk veel voller. (misschien een beetje cryptisch omschreven, maar ik kan het op dit moment niet beter omschrijven.

Je kan de CX 2.00G natuurlijk niet helemaal vergelijken met een setje van de Action of een goedkope Philipssetje van 8/9 euro. Het uiterlijk looks van de Sennheiser is mooier en het draagcomfort is beter en je hebt er een leuke afstandsbediening erbij, maar 45 euro is dit setje gewoon niet waard.

Zelf vind ik het jammer dat de eindscore op 5.7 ligt... wat mij betreft (helemaal wanneer je kijkt naar prijs kwaliteit verhouding) zou dit setje veel lager moeten scoren.

En over de duurzaamheid, ik heb het setje daarvoor nog te kort in mijn bezit om daar iets over te kunnen zeggen.

PeetvdH 23-07-2016

Snap je review, heb zelf de cx 3.00 uitvoering. Rampzalig en rommelig geluid, geen enkel detail. Je zou bijna denken dat een ordinaire ontwerp- of productiefout dit geluid veroorzaakt heeft. Hoop dat Sennheiser er op terug komt.