Trust Zipper - Reviews

Public performance

3,9

• Slecht

deKeuning 10-12-2013 Product maand in bezit

Qua geluid zijn deze earphones naar mijn mening erg goed. Goede bass en de hoge tonen worden niet 'scherp'. De microfoon heb ik nooit gebruikt dus daar kan ik niet over oordelen (daarom maar gemiddeld).

Het dragen van de oortjes is een heel ander verhaal. De rits is erg handig zodat de kabels niet in de knoop raken, maar doordat deze zo zwaar is vallen de oortjes constant uit je oren. Ik heb alle drie de maten van plugs geprobeerd, geen verschil. Er zit wel een clipje aan de kabel om hem aan je kleding vast te maken, alleen deze zit onder de rits waardoor alsnog de rits met zijn volle gewicht aan je oren hangt.

Verder gaat de kabel heel snel kapot, ik heb deze oordopjes nu twee keer na een maand moeten terugbrengen omdat er kabelbreuk optrad bij de plug na gewoon (niet lomp) gebruik.

Samengevat: goed geluid, maar dat compenseert niet genoeg voor de minpunten.

Dave2312 28-08-2013 Product paar dagen in bezit

2,7
Toen ik deze oortjes kocht, dacht ik dat zo'n rits wel handig zou zijn, aangezien mijn oortjes altijd in de knoop raken. Ze raken dan niet in de knaap, maar je haar blijft wel tussen de rits zitten en ook is de rits zo zwaar dat de oortjes steeds uit je oren vallen. Ook geven de oortjes geen bas en hoge tonen, tenzij ik de aan/uitknop heel hard indruk. Als ik dat doe en volledig geluid heb, dan geven de oortjes totaal geen slecht geluid.