Logitech Wireless Gaming Headset G930

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech Wireless Gaming Headset G930 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

Ruud 15-09-2017

Kwaliteit

Aan de geluidskwaliteit van koptelefoon en mic is alles prima. Maar nu na een tijd valt aan 1 kant het geluid soms weg. Zal wel weer een contactje zijn wat niet helemaal lekker is. Maar het ding zelf is erg kwetsbaar. Breekt snel van alles af. Vind ik trouwens met meer dingen van logitech. Maar dat is nog daar aan toe. Je kan nergens onderdelen bestellen van de koptelefoon. Dus heb een mailtje geschreven naar logitech. Er is een afdekplaatje gebroken die het oor aan de koptelefoon vast houd. Dingetje van niks, maar je heb niks meer aan je koptelefoon zonder dat plaatje. Nou ik ben benieuwd of ze daar wat aan gaan doen. Van een ding van 170 euro. Zo niet ben ik er een beetje klaar mee. Best wel veel spullen van logitech, maar de service vind ik ook heel belangrijk.

Pluspunten

• goed geluid
  • geen draad nodig

Minpunten

• snel breekbaar
  • geen onderdelen support
  • zie youtube wat er allemaal stuk gaat

Henkogb 30-10-2014

ik heb er geen klachten over sins ik hem heb en ik vind hem erg lekker zitten en als je een ik soms in mijn bed lig van 12uur snags dan kun je als je een iPod adaptor hebt dan kun je als je een ander kabeltje van usb hebt met aan sluiting van de headset dan kun je hem ook daar mee opladen en das erg handeg en dan bedoel ik niet de kabel van headset zelf dus geen klachten tot nu toe en dat is het kabeltje van de game aperaat van het zelfde merk die voor je ipad is erg handig

Jorrit Jansen 28-08-2014

vrij zware headset maar wen je aan. geluidskwaliteit is zeer goed. Hij kan tegen een stootje (hij is meerdere keren van mijn hoofd gevallen als ik mn hoofd naar achteren gooide) en werkt nog steeds goed. batterij duur is goed genoeg om meestal door de dag heen te komen mocht hij toch leeg raken word dit je gemeld met een geluidswaarschuwing en kan je de headset in de oplader doen (dit is een kabel dus je kan gewoon door werken/gamen). wireless afstand is ongeveer 10-15 meter (muren niet meegeteld). Tot slot ben zeer tevreden.

benzino 21-08-2014

Hallo,

Heb inmiddels 3x de G930 gehad, 3x omdat ze altijd na 1 jaar kapot gaan. Het is werkelijk ongelofelijk van wat voor een slechte kwaliteit deze headsets zijn. E180eur voor een stuk plastic vol met errors en garantie dat die na de garantie kapot gaat.

Kortom een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend product.