De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Quantum 200 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Nick 08-05-2021

Product waarmee je waar voor je geld hebt

Geschreven voor: JBL Quantum 200

Ik was op zoek naar een set waarbij ik goed kon genieten van het geluid, de andere om mij heen geen last hebben van de ''geluiden'' en een microfoon waarmee ik goed verstaanbaar ben. Deels uitgekomen! Mijn omgeving hoort de geluiden van het gamen amper, ook niet wanneer deze op maximaal staat. De headset voelt lekker aan, en kan je een poosje mee gamen (of andere dingen doen). Toch merkte ik, dat ik bedrading lastiger vind dan ik dacht. Weegt dat op tegen een headset die je steeds moet opladen? Nee, telkens oplader is hinderlijker! Het geluid zelf mag wel hoger, bijvoorbeeld met een ''begrenzer voor wie dat wilt''. Ik vraag me af, of dit dan de prijsklasse is. Voor deze prijs: top geluid!

Pluspunten

• Geluid
  • Omgevingsgeluid
  • Microfoon

Minpunten

• Volume (mag hoger)
  • bedrading te kort

Mercster 02-05-2021

ok maar niet geweldig

Geschreven voor: JBL Quantum 200

Als je op zoek bent naar een koptelefoon op instapniveau om mee te gamen, dan is deze misschien wel voldoende, maar niet als je een die hard gamer bent. de geluidskwaliteit is redelijk goed en niet alleen voor gamen, maar ook voor het luisteren naar muziek enz. maar de microfoon is iets minder aangezien mijn medegamers zeggen dat ze veel achtergrondgeluiden horen. De koptelefoon is redelijk licht en de pasvorm zit strak op het hoofd, wat na een tijdje gebruik tot een oncomfortabel gevoel leidt en ervoor zorgt dat je wilt stoppen met spelen. Misschien zijn ze voor een kind voldoende, maar naar mijn mening niet voor langdurig gebruik. Goede prijs, licht, gemakkelijk te gebruiken maar oncomfortabel na langdurig gebruik. Fatsoenlijke instapkoptelefoon, maar niet geweldig

Pluspunten

• plug and play

Minpunten

• oncomfortabel
  • microfoon

Jarno098 01-05-2021

Goede headset

Geschreven voor: JBL Quantum 200

Mooie headset, stevig dus gaat niet snel kapot. Het is erg goed geluid en dempt het geluid om je heen. Je krijgt een extra snoer er bij geleverd(een splitter) voor pc, verder beter dan verwacht, ook vanwege de prijs

Pluspunten

• Goed geluid
  • Stevig
  • Sterke microfoon
  • Dempt geluid om je heen

Minpunten

• Deze headset is wel basic

Jeske83 30-04-2021

gemakkelijke en comfortabele hoofdtelefoon

Geschreven voor: JBL Quantum 200

We hadden in het begin wat problemen om hem aan te sluiten op de ps4, maar na wat liggen zoeken hebben we hem dan toch goed kunnen instellen.
Hij ziet er mooi uit, je kan de grootte perfect aanpassen aan wie er mee bezig is. Zo speelt mijn zoontje van 9 momenteel ermee op de ps4. Nadien speelt de man ermee op de ps4 en ik gebruik hem voor de meetings via pc. Hij zit ook zeer comfortabel door de dikke, zachte oorkussens.
Het geluid komt zeer mooi door. Handig ook dat je het geluid kan harder en stillen zetten door een klein verschuifbaar systeem aan de linkeroorschelp van de hoofdtelefoon.
Wij vonden hem alvast een echte aanrader !

Pluspunten

• mooi design
  • zachte oorkussens
  • goede geluidskwaliteit
  • aansluitbaar op de ps4 en pc

Kwinten 29-04-2021

Matige geluidskwaliteit

Geschreven voor: JBL Quantum 200

De koptelefoon zit wat strak op de oren. De microfoon is makkelijk te dempen. Je kan hem niet makkelijk meenemen want je kan hem niet opvouwen. Het geluid heeft geen bas.

Pluspunten

• Microfoon makkelijk te dempen
  • Microfoon geluidskwaliteit is goed

Minpunten

• Je kan hem niet opvouwen
  • Geluidskwaliteit is niet goed

NeMeHoB 29-04-2021

Goede headset, maar niet voor de lange sessies

Geschreven voor: JBL Quantum 200

Deze headset heb ik mogen testen en mijn daily driver is van Corsair. Deze is bijna 2 keer zo duur en dat kun je merken. Maar voor de prijs die je betaalt voor deze set haal je een prima headset in huis. Waarom?

Het geluid van deze headset is prima. Nee je krijgt geen dolby surround sound, maar ik ervaar de Bass als goed en ook de hoge tonen zijn prima. Tijdens het gamen of het kijken van een film heb ik niet het idee dat het een iets voordeligere headset is. Het geluid van de mic is op navraag ook prima voor de medespelers. Dus ook op dat vlak geen negatieve geluiden.

De oorschelpen zitten goed over mijn oren en sluiten het geluid van buiten beter af dan mijn duurdere headset. Echter - als je wat langer aan het gamen bent, krijg ik wel irritaties van de harde earpadding. Dit kan natuurlijk mijn persoonlijke voorkeur zijn, maar als ik moet kiezen, dan geef ik voorkeur aan mijn Corsair wat dit betreft.

Verder is het zoals in de beschrijving staat een wired headset, dus hier moet je rekening mee houden. Houdt je van minimalistische desks, dan moet je deze dus niet nemen. Qua looks is hij trouwens wel minimalistisch en schreeuwt deze headset niet. Is dus bijvoorbeeld ook goed te gebruiken als je een teamsmeeting hebt. Dat staat iets beter dan een schreeuwerige game headset.

Kortom: voor de prijs die je betaalt haal je een prima headset in huis. Maar houdt rekening met de earpadding. Dit moet wel je ding zijn.

Pluspunten

• Geluid
  • Microon

Minpunten

• Draadje
  • Harde oorpads

RobertKroon 29-04-2021

Fijne koptelefoon prima prijs

Geschreven voor: JBL Quantum 200

Ik vind het een fijne en mooie koptelefoon voor geluid, ik luister er vaak muziek mee. Ik kijk naar films en netflix daar is het geluid ook prachtig. Gebruik hem iedere dag voor conf calls. Het gewicht van de koptelefoon is prima en gaat niet vervelen. Ik heb hem zo 4 a 5 uur achter elkaar op en krijg er dan geen last van.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Duidelijk gebruik harder/zachter met de draaiknop
  • Sluit mooi af bij de oren

Minpunten

• Kort snoer als je maar 1 jack in hebt
  • Bij praten lijkt het dat je harder moet

Marwil 29-04-2021

Fijne koptelefoon

Geschreven voor: JBL Quantum 200

Erg fijne koptelefoon die goed aansluit. Komt ook goede muziek/geluid uit.
Mijn zoontje van 8 jaar vindt hem ook erg fijn en bij hem sluit hij ook goed aan. Makkelijk in gebruik en goed snoer.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Sluit goed aan
  • Fijn draad van nylon

Miedrof 28-04-2021

Comfortabele en betaalbare headset

Geschreven voor: JBL Quantum 200

3 weken en behoorlijk wat uren deze headset getest. Kort samengevat, comfortabel en betaalbaar.

Eenmaal op je hoofd merk je door de traagschuim kussens en het lichte gewicht niet meer dat je een headset op hebt. Voor het gros van de gamers een grote pré, om zonder irritaties langere tijd te kunnen gamen. Dus dat is de 1ste dikke plus! De 2e wordt behaald door het gemak van bediening, ik praat soms wel eens "offline" tijdens het gamen, dan is het prettig de mic te muten zonder te veel zoekwerk. Bij de JBL swing je de mic omhoog, je hoort een duidelijke klik en hij staat uit. Klaar voor "online" communicatie, swing hem naar de beneden voor je mond, weer een duidelijke klik en hij staat weer aan!

Geluid zelf valt me wel iets tegen, zeker in vergelijking met de JBL 700BT die ik ook heb, geluid van deze headset is toch wat zachter en softer (volume en bass zijn minder). Niet dat het extreem verschillend is, maar toch vind ik de 700BT qua geluid prettiger.

Overall, een prima headset die goed bij 9 van de 10 mensen in de smaak zal vallen.

Pluspunten

• Comfort
  • Bediening

Minpunten

• Volume
  • Bass

Zoe22 28-04-2021

Gaming jbl

Geschreven voor: JBL Quantum 200

Ik heb deze headset mogen testen en ben erg tevreden.

Ik vindt dit een goede headset als je net begint met gamen of niet zoveel geld wilt uitgeven aan een headset.

Het geluid van de headset is goed. De headset zit ook comfortabel op het hoofd en wordt niet vervelend na een paar uur gamen. De oorkussen vallen mooi over de oren zodat je goed je game kunt horen en dus geen last hebt van geluid van buitenaf.

De microfoon is goed en makkelijk op mute te zetten door hem naar boven de schuiven.

Er zijn een paar nadelen namelijk: dat de aux kabel aan de korte kant is en vast zit aan de headset. De aux kabel is dus niet te vervangen voor een langer exemplaar of als de aux kabel kapot is voor een nieuw exemplaar. Ook heeft de headset geen surround sound en dit is bij sommige games wel erg fijn.

Ik zou deze headset dus zeker aanbevelen, maar als je opzoek bent naar een headset met surround sound is deze niet geschikt voor u.

Pluspunten

• Geluid
  • Prijs

Minpunten

• Geen surround sound
  • Korte aux kabel

KennyUG88 27-04-2021

Super geluid

Geschreven voor: JBL Quantum 200

Als ik kijk naar de prijs kwaliteit verhouding, levert de JBL uitstekende kwaliteit. Wat geluid betreft merk ik wel dat zoals de reguliere headsets de bass goed aanwezig is desalniettemin worden voetstappen goed gehoord. Wat comfort betreft valt hij zeker niet tegen. Ik kon makkelijk uren gamen zonder pijn aan de oren of aan het kraakbeen wat ik met andere headsets van een duurder segment wel had.
Microfoon is simpel aan en uit te doen door middel van omhoog flippen. Dus comfort en geluidskwaliteit zijn van een goed niveau.
dus als ik een headset mag aanraden dan doe ik dat zeker als het om de JBL gaat. zo hoef je geen jackpot te betalen en ben je toch lekker aan het gamen zonder pijn !
dus ben je nog op zoek naar een headset kies de JBL bespaar en geniet. voor degene die het wilde weten ik speel voornamelijk shooters en sport games.

Pluspunten

• Comfort
  • Gebruikersgemak

Minpunten

• Overweldigende bass

Reinierpeeters 27-04-2021

Mooie headset voor een prima prijs

Geschreven voor: JBL Quantum 200

Naast de looks ; mooie details en stevig kunststof is het een goede headset. Het geluid is erg vol en fris. En dat voor een headset van onder de 100 euro!

Veel gebruikt met de PS4 en ik ben om!

Pluspunten

• Stevige bouw
  • Mooi
  • Goede bas
  • Frisse hoge tonen

Minpunten

• Snoer wat té lang voor bij de ps4

Jeannot 27-04-2021

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Geschreven voor: JBL Quantum 200

Ik testte de afgelopen weken de JBL Quantum 200. Ik had verwacht dat hij erg basic zou zijn maar dat viel reuze mee. Toegegeven, hij is geheel van plastic met uitzondering van de oorkussens en hoofdband, maar hij biedt wel een solide draagcomfort. De (handige) volumeknop in de linker oorschelp voelt wat losjes aan.

De lichtgewicht headset voelt stevig aan en biedt uren adequaat draagcomfort. De over-ear oorschelpen drukken niet hard op het hoofd en doen ook na lang gebruik geen pijn aan mijn oren.

Het geluid is 'O.K.'. Vooral de hoge en lage tonen overheersen maar de meeste games gebruiken vooral die tonen, zodat het geen probleem is. Je krijgt kortom geen topgeluid maar wel kan je er prima mee gamen. Ook de microfoon (aan de linker oorschelp) werkt prima: andere mensen horen mij goed, zowel tijdens games, als tijdens zoom- en skypegesprekken. Door de de microfoon omhoog te schuiven, zet je hem uit.

De koptelefoon is bedraad. Daardoor ben je minder mobiel (kabel is ongeveer 2 m lang) maar ook hoor je elke aanraking van de kabel in de koptelefoon. Stilzitten dus. Een ander nadeel is dat de JBL quantum enige (downloadbaar via de website van JBL) niet bruikbaar is bij dit type koptelefoon. Daardoor kan het geluid niet gepersonaliseerd worden.

Ik vind de prijs/kwaliteitverhouding bijzonder goed.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit

Minpunten

• kabel
  • niet personaliseerbaar

Tarrel 27-04-2021

Prima headset

Geschreven voor: JBL Quantum 200

Product nu een aantal weken in bezit en getest op verschillende randapparatuur. De headset word gebruikt op oa verschillende mobiele telefoons, Nintendo switch en iPad. Valt meteen op dat de kwaliteit van het geluid prima is, het is niet de beste kwaliteit maar dat kun je ook niet verwachten voor deze prijs categorie, hij voldoet echter prima. De oorschelpen zijn van comfortable materiaal en sluiten heel erg goed af waardoor je geen last heb van externe geluiden om je heen. Headset is makkelijk af te stellen qua grootte en is licht. Het enige nadeel wat ik tot nu toe ervaren heb is dat de microfoon niet lijkt te werken in combinatie met de Nintendo Switch, jammer want dat was een van de voornaamste redenen om te testen. Verder prima prijs kwaliteit headset van JBL.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit

Minpunten

• Microfoon

minouch2 22-04-2021

Comfortabel gamen

Geschreven voor: JBL Quantum 200

Ik was op zoek naar een betere hoofdtelefoon. Mijn huidige over ear Maxxter, voldeed niet meer. Betere microfoon, comfortabele oorkussens, prima geluidskwaliteit, daar was ik naar opzoek. Als testpersoon van de JBL QUANTUM 200 kon ik al snel ondervinden dat aan mijn verwachtingen werd voldaan. Eerst en vooral zit hij verpakt in een jeugdige, kleurrijke doos, wat aanspreekt. De gebruiksaanwijzing is beknopt, maar wijst zichzelf uit. De oorkussens zitten in tegenstelling tot mijn vorige hoofdtelefoon, echt wel comfortabel. Ze zijn licht, sluiten goed aan, zonder te vervelen en beschikken over memory foam. R en L staan duidelijk in rode kleur aangegeven aan de binnenkant.
De flip up microfoon met mute is zeer practisch, al werkt deze wel wat stroever. Misschien door fréquenter gebruik dat deze nog wat soepeler zal worden. Het is een bedrade hoofdtelefoon wat de bewegingsvrijheid wel beperkt. Mijn vrienden waren vol lof over de perfecte geluidskwaliteit, voorheen verliep een gesprek moeizaam. Deze JBL QUANTUM 200 werd zowel thuis getest tijdens gamen(laptop, Xbox en pc) Skype, meetings, online les, als onderweg in wagen en trein op mobile.

Pluspunten

• Memory foam
  • Goede geluidskwaliteit

Minpunten

• Microfoon redelijk stroef verplaatsbaar

Jvkk 21-04-2021

Goede kwaliteit

Geschreven voor: JBL Quantum 200

Ik vind dit een erg fijne koptelefoon want hij zit erg lekker! Wat wel jammer is dat hij soms een beetje afzakt. De muziek klinkt erg mooi door de koptelefoon, je hoort ook een groot verschil met airpods en deze koptelefoon. Alles klinkt gewoon een stuk beter door de koptelefoon. Ook heb je geen last van (zachte) achtergrond geluiden omdat hij over ear is. Ook de microfoon werkt erg goed en het is erg makkelijk om hem op mute te zetten. Door de gewone aansluiting is het erg makkelijk te gebruiken en er zit ook een snoertje bij geleverd dat hij aan een computer kan. Het snoer is ook lekker lang wat erg handig is ook is het van goede kwaliteit, het snoer gaat niet zomaar kapot. Ook het uiterlijk van de koptelefoon vind ik erg mooi, je voelt dat het van goede kwaliteit is gemaakt en het voelt stevig. Het ziet er ook niet gek uit als je de koptelefoon op hebt, dat is handig als je online moet vergaderen;)

Minpunten

• Schuift van je hoofd als je niet recht zit

RubenK12 21-04-2021

Heerlijke headset voor een goede prijs

Geschreven voor: JBL Quantum 200

Ik heb deze headset nu ondertussen 3 weken en ben er helemaal weg van. hij zit lekker over je oren heen waardoor je amper tot geen geluid van buitenaf binnenkomt en je echt in je game zit en je er op kan focussen. Het geluid wat er in zit is echt perfect dit geluid had mijn steelseries artics 3 echt niet. De microfoon is spatzuiver iedereen waarmee ik contact heb gehad vond het geweldig klinken dus dat is echt een pluspunt.

Pluspunten

• Spatzuivere microfoon
  • Zit goed om de oren

Minpunten

• de oorkussens gaan snel zweten