Logitech H800 Bluetooth WIRELESS HEADSET Voor computers, smartphones en tablets

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech H800 Bluetooth WIRELESS HEADSET Voor computers, smartphones en tablets op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Levay 27-11-2017
De headset zit als een goedkope wegwerp ziekenhuis headsetje welke je krijgt om tv te kunnen kijken. krijg pijn aan de randen van me oren en schuift te makkelijk heen en weer.

Pluspunten

• goede geluidskwaliteit
  • werkende functies als beloofd

Minpunten

• onconfortabel
  • schuift weg

havar65 21-01-2014
Tja.. mijn nieuwe maatje. Prima kwaliteit, zit lekker en ontzettend flexibel. Ik zit veel aan de telefoon, skype vergaderingen en tussendoor luister ik ook nog graag naar muziek.

Waar ik hiervoor van headset moest wisselen of overpluggen... nu niet meer. Muziek luisteren via wireless USB, skypen etc.. Prima kwaliteit, krijg van iedereen opmerking dat ik zo helder klink.

Gaat de telefoon? Geen probleem even naar Bleutooth switchen en via de telefoon doorkletsen. Even iets uit de kast halen tijdens het gesprek ? Gewoon opstaan en wandelen.. Lange vergadering ? Met koffie in de hand buiten verder kletsen.
(Of naar de WC, maar dan wel muten, is niet helemaal geluidsdicht ;)

Als je wilt ook nog pairen aan je iPod, iPad whatever met Bleutooth (kan wel maar 1 tegelijk gebruiken, maar tot 7 pairen).

OK, hij is aan de lichte kant zit dus erg licht en voelt een beetje plastic aan.. maar lees hierboven en kijk naar de prijs en bepaal dan of je daar over wilt struikelen..