Beats by Dr. Dre Beats Mixr

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beats by Dr. Dre Beats Mixr op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Tanika 17-12-2017

Hip model

Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Beats Mixr

Creme de la creme onder de headphones. Erg gebruiksvriendelijk en onmisbaar voor het mixen van muziek. Fijn dat de 'oren' draaibaar zijn.

Pluspunten

• Model
  • Kleur
  • Gebruiksvriendelijk
  • Stevig

Mahmut96 21-05-2013

Beats studio
Nou laten we de positieve kant pakken en dan de negatieve.
Nou Beats Studio het zegt al studio oftewel de kwaliteit Zal als een studio zijn zo lang ik merk is de geluid super helder dynamic zou ik niet zeggen dat is de beats pro eerder hoe dan ook de helderheid is heel goed de bass is trillend gewoon effect of je bij een feest bent knappe is dat de hoge tonen niet zachter gaan als je bass muziek luister meeste koptelefoons hebben dat wel de bass zoals ik al zei is schitterend hij trilt gewoon op een fijne masserend manier de koptelefoon zelf heeft een aan en uit knop een mute knop en 2 kabels en 2 plugins rode kabel zwarte met knop voor bellen en pauzeren (de kabels zijn stevig en knopen niet je kan te maken hebben dat scheurd onder de plug bij dixons kan je dat laten repareren met geldige garantie) dj JACK en vliegtuig Jack de beats worden meegeleverd met een harde tourcase en een schoon maak doekje perfecte geluid als je hip hop rock dubstep house reggaeton of hardstyle met knallen bass is dit aanbevolen

Nu de negatieve kant van de beats studio
1. Gebruikt batterijen maar verbruikt weinig als je de juiste batterijen hebt!
2. De noisecancelling viel me tegen bij het aan zetten de noise canceling werkt eigenlijk als je muziek aan het vooral als je volop luisteren voel je je in een zaal
3.is dat duur is maar je goedkoper kan vinden en kijk ook welke filiaal beste garantie geeft.

Verder wil ik zeggen als je bij dixons koopt heb je goeie garantie aardige collega's (hangt af welke dixons) waar ik ga zijn ze heel vriendelijk en ben er zeer tevrede mee hier bij hoop ik dat jullie genoeg heb geïnformeerd!

KHdV 07-07-2013

Dank voor je review....maar een drama om te lezen!!! Volgende keer graag met leestekens en in normale zinnen ;-)

davidvb 11-01-2016

Onleesbaar... Leestekens en zelfs hele woorden ontbreken! Inhoudelijk lijkt het geschreven door een 9 jarige als ik op de aannamens en "kort door de bocht" conclusies af ga. Qua niveau wel passend bij deze ondermaatse beats.

KRC1988 04-03-2013
Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Beats Mixr

Helaas, is deze mij toch heel erg tegengevallen.

Deze heb ik samen met de AKG 619 besteld. En gekeken of de Beats zijn geld waard is tov van de prijs van de AKG.

De Beats ziet er gewoon top uit. De verpakking zit netjes in elkaar, alles zit netjes opgeborgen. De harde case om de koptelefoon in te doen. Niks over te klagen. Het uitpakken was dan ook een feest.

Eenmaal alles aangesloten de koptelefoon meteen getest. Het eerste van me opviel was dat de noice cancling toch niet zo goed werkt. Ik hoor gewoon nog genoeg van de buitenwereld wat ik niet had verwacht. Het geluid zelf is niet slecht, maar ook niet om over naar huis te schrijven. Ik vergeleek het geluid van de beats dan de koptelefoon van AKG, en de AKG was veel beter. Zelfs had de AKG een betere noice canceling, terwijl dat helemaal niet op die koptelefoon zat.
De bas vind ik niet storend aanwezig, maar ik kan begrijpen dat sommige dit wel storend vinden. De bas is wel duidelijk aanwezig.

Het design vind ik wel helemaal geweldig. Alleen daarom zou ik dat ding al opdoen (als die niet zo belachelijk duur was).

Het meest storende van alles vind ik denk ik nog wel het weg lekkende geluid. Het is alsof ik 2 boxen op mijn hoofd heb. Iedereen om mij heen kon duidelijk mee luisteren met de muziek, en ik denk niet dat dat de bedoeling is? Ik wil andere niet lastig vallen met mijn muziek.

Mijn eind oordeel is dan ook dat het product veelste duur is voor wat je krijgt. Dit zeg ik in vergelijking met een 200 euro goedkopere koptelefoon, die een veel beter geluid heeft.

Je koopt dit product 60% voor het design en merk.
40% maar voor het geluid.

Janssen23 02-06-2012
Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Beats Mixr

Ik kocht deze beats 2de hands via een vriend. Ik luister elke dag muziek in de bus. En wil goede kwaliteit en was op zoek naar een headphone/oordopjes. En kwam deze tegen. Echt geweldig geluid. Diepe bass, mooie hooge tonen. Echt wat ik zocht. Handig dat je hem in kan klappen. Alleen vind ik het jammer dat er batterijen in moeten. Moet je altijd batterijen bij je hebben als je onder weg bent. Dus heb ik me maar paar oplaadbaren batterijen aangeschaft. Mensen als ik jullie was. Zou ik deze Beats by Dr. Dre Studio headset ook aanschaffen. Het is je geld waard.

Renevdvlugt 09-05-2012
Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Beats Mixr

Ik heb de zwarte Beats by Dr. Dre Studio sinds een paar dagen en ze bevallen zeer goed! Ik was heel erg aan het twijfelen geweest om deze te kopen omdat er op internet bijna net zoveel negatieve als positieve reviews te lezen zijn. Toch maar gekocht. De doos openmaken is al een hele ervaring opzich, voor mij dan. De koptelefoon zelf is van plastic maar ziet er helemaal niet goedkoop uit. Een nadeel vind ik dat er batterijen in moeten om muziek te luisteren. Er moeten 2 AAA-batterijen in en ik raad aan om een setje oplaadbare batterijen te kopen zodat je altijd volle hebt. De geluidskwaliteit is fantastisch. Ik luister vooral House, Pop en R'n'B. Ik hou er van een harde bass te hebben en dat geven deze zeker, in tegenstelling tot andere. Je hoort vrijwel niks van de omgeving, wat soms handig maar ook onhandig kan zijn.
Het logo op de rechterkant van de koptelefoon kan je indrukken, je hoort de muziek dan niet meer (Hij gaat niet op pauze, hij gaat dus 'stil verder') zodat bijvoorbeeld als iemand je wat vraagt je kan antwoorden. Ook handig dat je hem kan inklappen. Je krijgt er een hard case bij waar hij precies in past, ideaal voor op reis.
Als je de koptelefoon een uurtje op hebt gehad voel je je oren wel een beetje pijn doen, wat ik niet had verwacht met over-ears, maar het kan aan mij liggen.
Ze kunnen qua volume erg hard, als je het volume vol hebt staan en ze van je hoofd haalt heb je eigenlijk gewoon een speaker.
Ik raad deze koptelefoon aan als je van harde bass houdt en toch nog goed kwaliteit tonen. Als je van klassieke muziek houdt kun je denk ik toch een betere vinden dan deze.

Sjoerd van der Gouw 24-04-2012
Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Beats Mixr

Heb dit prachtpaar nu ongeveer 1 maand in gebruik. Ik was zoals vele mensen een twijfelaar.. Beats is 80% merk betaling en 20% geluid, je hebt betere headpones voor die prijs, plastic speelgoed die beats etc etc.

Mensen! ik raad jullie deze hoofdtelefoons wel degelijk aan! Betere kwaliteit bestaat werkelijk waar niet. Fantastische active noise cancceling, diepe bass en mooie mid / hoge tonen. en dan nog niet uit over het design, 1 woord: wow!

In tegenstelling tot De solo's zijn de midden / hoge tonen modderig, maar bij de Studio's heb je helder geluid!

Al met al is dit de beste hoofdtelefoon van de Beats by dr Dre series, ik heb ook de Detox en Pro's in de winkel getest, vond deze niet opgewassen tegen de studios!

Mensen! TWIJFEL NIET LANGER, ECHT JE GELD WAARD!!!

JannetjeHeadphone1981 09-02-2012
Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Beats Mixr

Ik vind het een te gek ding. Ik heb hem beluisterd in de mediamarkt. Mijn keus was al snel gevallen. Vooral met de bas steekt hij boven de sennheiser uit. Veel mensen vinden het ding "de prijs" niet waard. Ik vind namelijk dat deze mensen ongelijk hebben. Het geluid klinkt mooi helder door. En ik ben er zeer tevreden mee. Ook is deze headset heel erg populair. Maar daar voor koopt men hem niet. De repper doctor dre is slechts reclame en hier verdienen ze het geld niet mee. Het is gemaakt van duurzaam materiaal. En als je hem op hebt is het ding zelfs waterproof. Geweldig!!

MvG Jan

JGdJ 26-12-2011
Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Beats Mixr

Zeer goed uitziende koptelefoon die ook nog eens netjes klinkt.
Hij zit erg lekker, vooral gedurende lange periodes, maar dit kunnen andere mensen anders ervaren.
Eerst gekeken naar Sennheiser HD598, maar deze kon niet voldoen aan mijn wensen, want hij was niet gemakkelijk mee te nemen. Deze wel, en ook is de hele doos eromheen lekker stevig.
Eigenlijk is deze koptelefoon gemaakt door een marketinggenie, aangezien hij alle van de volgende punten bezit:
- exclusiviteit (zie: de prijs)
- afneembare kabel
- veel bass, hoewel die niet altijd even makkelijk te horen is, maar wel te voelen als je hem harder zet. Wat ik vaak doe is gewoon ff mijn ogen dicht en dan besef je de bass weer.
- opvouwbaar
- design
- overear --> dus zit lekker

Nadeel van dit ding is de prijs, aangezien het een beetje hetzefde werkt bij monster als bij apple, maarja ik ben er blij mee =)

Thijmen96 18-01-2010
Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Beats Mixr

Ik heb de Beats By Dr Dre nu een paar dagen in bezit, en ben er zeer tevreden over. Ik heb hem bij de BCC gekocht en kreeg daar van het personeel nog een spontane korting van 25%, want 300 euro is ook wel erg veel, en met 25& koring is er dus nog wel mooi 75 euro vanaf. De kwaliteit is echt geweldig! Je hoort dingen die je met normale koptelefoon niet hoort. Het verhaaltje van de heer zelf mag dan natuurlijk wel een verkoopstukje zijn, maar het is wel waar wat er op staat: ''nu ga je horen wat de artiest hoort''. Het is echt niet te vergelijken met gewone oortjes of goedkopere koptelefoons, zo geweldig is ie. Alle tonen zijn helder en de bass is goed. Het mooie van deze koptelefoon is dat de bass niet alle andere tonen overstemt, zoals bij sommige speakers/koptelefoon gebeurt. De koptelefoon zit in een werkelijk in een geweldige verpakking, maar dat mag ook wel voor die prijs. Er zit ook een snoertje met microfoon bij, wat handig kan zijn voor je Iphone of Ipod touch. Ik vind de Beats er buitengewoon mooi uitzien. Wel is aan te raden om een hoge kwaliteit muziek te downloaden (360 kb/s), anders is de koptelefoon té goed voor de muziek, en dan gaat ie ruisen, en dat moeten we niet hebben natuurlijk! Je oren worden wel flink warm/zweterig als je hem een tijdje op je hoofd hebt. De opbergbox die erbij zit, is erg handig, en de Beats is gemakkelijk op te vouwen. En dan nog het systeem voor afscherming van het omgevingsgeluid. Dit werkt wel goed als je bijvoorbeeld voor de tv zit, en iemand anders wil tv kijken, maar jij wil muziek luisteren, dan werkt de afscherming prima. Maar wordt het een echt drukkere omgeving, dan kan het geluid makkelijk naar binnen komen, en is de luisterkwaliteit niet optimaal. Maar verder erg tevreden over!