Polar FT7 zilver, zwart - Reviews

Snelheidsmeting

6,1

Sebasjeisstoer 13-11-2012 Product half jaar in bezit

5,6
Polar FT7 horloge kado gekregen en een halfjaar mee gelopen. Op zich een prima dingetje, al vind ik de werking niet logisch. Hij heeft even nodig voordat hij je hartritme te pakken heeft en daarna moet je weer op start drukken als je werkelijk gaat lopen. Welk knopje dat is, is niet duidelijk en als je op de verkeerde drukt, begint het proces weer van vooraf aan. Onhandig dus.

Sinds een paar weken krijg ik daarnaast bizar hoge metingen van mijn hartritme of hij stopt spontaan en geeft de melding check heartrate transmitter. Altijd normaal gebruikt (2x per week uurtje hardlopen) en schoon gemaakt zoals in de handleiding staat omschreven. Beetje korte levensduur dus. Er zit nog garantie op dus net maar een bericht gestuurd naar Polar. Benieuwd naar hun afhandeling.

Johann39 06-10-2011 Product jaar of meer in bezit

Heb deze nu meer dan een jaar werk goed .na het kopen wel nieuwe batterij in geplaatst ..daar na werk hij goed ...heb er veel aan werk goed op de sportschool is een aanrader.

Robertable 19-10-2010 Product kwartaal in bezit

6,8
Heb het product nu een aantal maanden in bezit en heb er tot nu toe veel plezier van gehad. Het horloge is met behulp van de gebruiksaanwijzing makkelijk in te stellen, er zitten wat mij betreft genoeg mogelijkheden op. Zo geeft het horloge aan bij welke hartslag je aan het trainen bent voor vetverbranding en wanneer je op conditie aan het trainen bent. Voor een hartslagmeter ziet het horloge er niet slecht uit.
Ik heb het horloge twee tot drie keer per week gebruikt en de band regelmatig gewassen volgens de gebruiksaanwijzing. Sinds twee weken geleden heb ik hetzelfde probleem als in de review van Arjen1949. De band communiceert niet meer met het horloge, maar nog wel met de fitnessapparatuur op de sportschool. Ik heb vandaag het horloge opgestuurd naar Polar, dus ben benieuwd wat zij ervan zeggen.
Wordt vervolgd...

Arjen1949 13-08-2010 Product paar weken in bezit

Ik heb 3 Juli een FT7 gekocht na 3 weken gaf het horloge aan dat er af en toe geen communicatie meer was met de borstband.Dit terwijl de loopband op de sportschool wel communiceerde met de borstband, na controle bij Polar (via de sport-winkel waar ik hem gekocht heb)krijg ik het apparaat terug met de mededeling er mankeert niets aan u moet hem vaker wassen.. Ik heb hem 3 weken gebruikt!!
Helaas 100 euro weggegooid.., zie nu ook dat ze via internetshop nog geen 80 uro kosten.
Advies kijk goed uit met Polar produkten lees eerst reviews!