Garmin Fenix 5S Sapphire zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin Fenix 5S Sapphire zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Windsurfer 26-06-2017

zeer veel mogelijkheden

Heb uiteindelijk de Garmin Fenix5 gekocht. Wat een super apparaat! Je kan allemaal voorkeuren ingeven en daar variabelen aan hangen. Zo heb ik de voorkeur Windsurfen met daaraan : max snelheid, totale afstand, bewogen tijd en aantal calorien. en zo heb ik ook een voorkeur SUP aangemaakt met daaraan gekoppeld: aantal slagen, calorien, hartslag en bewogen tijd. je kan eenvoudig voorkeuren wijzigen en nieuwe aanmaken. hij meet zelfs hoe diep je slaapt! ik heb hem nog niet zo lang, en weet waarschijnlijk nog lang niet alle mogelijkheden, maar ben dik tevreden!

oh, nog vermelden waard voor windsurfers of fietsers: er zit een speciale bevestigings ring bij waarmee je het horloge aan het stuur of tussen de 2 trapezetouwtjes aan de giek kan bevestigen, zo dat je makkelijk je snelheid kan aflezen tijdens windsurfen. Super horloge!

Pluspunten

• veelzijdigheid
  • waterdicht
  • lange batterijduur

Minpunten

• niet goedkoop

Barry 20-05-2017

Perfect voor gevorderde sporter

Ik vond wat ik zocht: een sporthorloge dat ook wat verfijndheid uitstraalt om de hele dag door te kunnen dragen.

Zeer tevreden over de mogelijkheden van dit horloge. Er zitten zo veel mogelijkheden op, dat ik me kan voorstellen dat het voor de beginnende sporter begint te duizelen. ( denk aan meldingen over VO2 max of de anaërobe drempel). Voor mij werkt het in elk geval perfect, kunnen niet genoeg functies opzitten.

Ben nog geen beter horloge tegengekomen. Je mag wel flink je portemonee opentrekken om je eigenaar van dit horloge te mogen noemen

Pluspunten

• Mooi stoer uiterlijk
  • Vele functies
  • Batterij gaat lang mee
  • Verschillende wijzerplaten mogelijk
  • Te koppelen aan runningapps, zoals Endomondo

Minpunten

• Polshartslagmeting is voldoende, maar nog niet top
  • soms mislukt de bluetoothverbinding
  • Prijzig