Wahoo Fitness TICKR Hartslagmeter blauw, wit, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Wahoo Fitness TICKR Hartslagmeter blauw, wit, zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

C Koster 05-01-2018

Hartslagmeter via bluetooth.

Ik zocht een hartslagmeter die niet te duur was en die makkelijk gekoppeld kon worden aan mijn sportapp op mijn mobiel. De wahoo tickr kwam heel goed overeen met wat ik wilde. Volgens de beoordeling was hij makkelijk te koppelen met de Runkeeper app en dit bleek heel goed het geval. Echt super simpel. Geen extra installatie van apps nodig. Draagcomfort is goed. Hoelang de batterij meegaat weet ik niet daarvoor heb ik hem tekort. Batterij is wel makkelijk zelf te verwisselen. Bluetooth verbinding is snel en stabiel. Kortom zeer tevreden met deze aankoop.

Pluspunten

• Koppelen aan sportapp zeer makkelijk en snel.
  • Verschuift niet
  • Batterij makkelijk zelf verwisselen

Minpunten

VTC 08-06-2016

Wahoo Fitness TICKR Hartslagmeter

Net binnen en inmiddels al een aantal keer gebruikt. Ik gebruik de hartslagmeter in combinatie met de Strava app voor bij het hardlopen en wielrennen, maar ook met Elite HRV om inzicht te krijgen of ik nog in de herstelmodus zit of weer een tandje hoger kan trainen. Daarnaast zit er bij deze laatste app ook een meditatie optie, erg leuk om te zien hoe je hartslag constanter wordt naarmate je langer in de meditatie zit. De hartslagmeter is zeer makkelijk in gebruik, je doet m om zet de bluetooth aan van het desbetreffende apparaat waarmee je m wilt verbinden zoals je mobiel, tablet of computer, en hij maakt binnen enkele seconden verbinding. Door de vele apps zijn er zeer veel mogelijkheden om meer inzicht te krijgen in je conditie en kun je met deze gegevens je trainingsschema aanpassen voor betere resultaten. Al met al echt een aanwinst.