Garmin Forerunner 235 blauw, zwart - Reviews

GPS
Afstandsmeting
Displayresolutie
215 x 180

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Kees Wiskerke 06-04-2017

Sporthorloge Garmin forerunner 235

De Garmin forerunner 235 is een handig en fijn sporthorloge met ingebouwde hartslagmeter, je mails komen er op binnen en werkt heel mooi met de Garmin app zodat je alles kunt zien waar je gelopen hebt en je prestaties

Pluspunten

• Functioneel
  • Mooi om te zien
  • Geïntegreerde hartslagmeter

KatrienV 10-09-2017

Super horloge

Ik heb deze aangekocht omdat mijn doel dit jaar een halve marathon is en volgend jaar een hele marathon. Tot nu toe ben ik heel tevreden over mijn horloge.
Makkelijk te bedienen, veel mogelijkheden. Lange batterij duur en laad snel op. Geeft ook intensiteit niveau van je training aan en hoe lang je best hersteld. Je kan een max hartslag instellen van en dat deze je verwittigd als je erover gaat. Ik mis alleen een wandelfunctie.
Omdat ik zowel hardlopen als trail, loopband en wandelen doe en ik daarvoor ook andere schoenen gebruik moet ik steeds in connect app mijn standaard schoenen aanpassen. En geeft dit ook een vertekend overzicht.
Voor de rest super product en ook een hele mooie kleur. Ik krijg er regelmatig complimenten over.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goede verbinding
  • Handige menu's
  • Lange batterij duur

Minpunten

• Bandje begint dof te worden