TomTom Spark Cardio + Music bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom Spark Cardio + Music bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Robert 03-09-2016

Goede accu

Erg prettig om met dit sporthorloge hard te lopen. Geluid via de oordopjes is goed zonder hapering en je kan het instellen na behoefte. Accu gaat in normaal gebruik zeker een week mee.

Pluspunten

• Accu duur
  • Draag comfort
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Geen audio coaching

vermeulen 05-06-2016

Redelijk horloge

Bluetooth werkt niet altijd even goed, wat toch een stuk zekerheid wegneemt over je sportprestaties. Instellingen genoeg maar niet echt makkelijk in gebruik. Gebruiksaanwijzing is niet duidelijk. Al met al een redelijke aankoop, maar toch zou ik voor een andere gaan.

Ben Wiltjer 17-05-2016

Tomtom Spark Cardio Music

Nu 2 weken in gebruik, het horloge is erg kieskeurig met een evt. externe hartslagband, je kunt als je wilt fietsen het horloge uit de band nemen en met een accessoire op het stuur plaatsen, je hebt dan natuurlijk niets aan de interne hartslagmeter en dus een externe band nodig. tomtom ondersteund schijnbaar de bluetooth standaard niet en ondersteund slechts enkele andere merken. Van de muziek moet je niet te veel verwachten, de bluetooth headset heeft moeite met het zwakke signaal van het horloge en valt af en toe een seconde werk, niet plezierig. De reactie van tomtom is een slap verhaal over links en rechts dragen van het horloge. qua sporten is het horloge prima, maar er zijn betere die probleemlozer functioneren.
Ben Wiltjer 04-09-2016

Ondertussen is er een nieuwe update, die de zwakheden van het horloge iets verbeterd hebben hebben. De handleiding word jammer genoeg niet geupdate n.a.v. de wijziging. Ik gebruik ondertussen toch een hartslag meter die Tomtom officieel niet ondersteund. Werkt als je de verschillende bluetooth apparaten in de juiste volgorde aanzet.