TomTom Runner 2 Cardio zwart, antraciet

Bekijk alle Hartslagmeters

Wim O 26-07-2016

Fijn hardloophorloge

2 Keer mee gelopen en 1 keer uitgeprobeerd met fietsen. Ik kom ook tot een afwijking van rond de 3 à 5%, maar dat had ik met de Garmin Forerunner 101 ook. De ontvangst van het gps-signaal van de TomTom wordt sneller opgepakt dan de Forerunner. Volgens mij is de aangegeven hartslag correct. De interval mogelijkheid is subliem. De menustructuur is even wennen, maar wanneer je het doorhebt best wel eenvoudig. Wanneer de routes naar de computer overgezet zijn, kan je de lopen/routes goed analyseren. Kortom, ik ben blij met het horloge!

jl schrier 13-12-2015
  • Product maand in bezit

4,5
Grootste probleem is de hartslagmeter: die geeft geen betrouwbare informatie. Vandaag gelopen op rustig tempo, hartslag varieerde volgens het apparaat tussen de 119 en 177 bpm zonder dat mijn tempo veranderde. Ik heb hem gekocht om in dat soort trainingen goed te kunnen doen en je hebt er dus niets aan.

GPS ook niet ok: in ongeveer een van de vijf gevallen duurt het lang (2 minuten of meer) voor GPS het signaal oppakt. Verder loop ik altijd hetzelfde rondje met vaste meetpunten. Ik heb op een meetpunt afstanden gemeten van 4.19 km tot 4.27 km. Dat is 5% afwijking (2km op de marathon).

jl schrier 14-12-2015

5% is gebaseerd op ander meetpunt: verschil op zelfde punt van 50 meter op een kilometer.

Y 22-09-2016

Veel opties, ingebouwde hartslagmeter

Het horloge heeft een ingebouwde hartslagmeter. De diverse sportmogelijkheden bieden genoeg opties om je activiteiten bij te houden. Makkelijk in gebruik en te koppelen aan iphone/ipad en computer.

Pluspunten

• Ingebouwde hartslagmeter
  • Veel opties

Minpunten

• batterij duur