Garmin Forerunner 25

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 1 andere uitvoering
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Miller 19-04-2017

Geen fratsen, dat scheelt

Voor mij als "recreatieve prestatieloper" bevalt dit horloge prima. Ik zocht er eentje zonder toeters, bellen en hartslagmeter (scheelt accuduur!), die gewoon afstand, tijd en tempo aangeeft. Deze Garmin doet dat. De bediening is kinderlijk eenvoudig in vergelijking met de TomTom Runners waar ik mijn loopcollega's mee zie stunten. Gewoon een paar dikke knoppen aan de zijkant. Gegevens zijn duidelijk leesbaar in beeld.
Na een run koppel je je klokje via bluetooth met je mobiel en synchroniseert 'ie je gegevens in Garmin Connect. Dit programma heb ik op zijn beurt weer gekoppeld aan Strava - wat ook prima werkt.
Het opladen van de accu doe je met een vernuftig usb-kabeltje, dat je aan je laptop kunt hangen of - met zo'n verloopje van je mobiel - in het stopcontact.
Heb je net als ik ook een dunne pols? No problemo: van het lange deel van het bandje dat overblijft, heb je geen last. Hij zit als gegoten.
Enige minpunt van dit apparaat: houd er rekening mee dat je bij aanvang van een run moeilijk een gps-lock krijgt onder bomen of tussen hoge gebouwen. Dat geld waarschijnlijk voor meerdere apparaten, echter heeft deze Garmin er soms ook op andere, ruimere plekken moeite mee. Tip: niet gaan lopen als je een signaal wilt vangen, gewoon even stilstaan en geduld hebben...

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Accu gaat bijzonder lang mee
  • Ook voor dunne polsen comfortabel

Minpunten

• Krijgt soms moeilijk verbinding met gps-signaal