Garmin Forerunner 920XT zwart, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin Forerunner 920XT zwart, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Arold 09-07-2017

Kost veel, biedt weinig goeds

Ik ben eigenlijk behoorlijk teleurgesteld in dit apparaat, zorgt voor de nodige irritatie en beland vandaag of morgen in de vuilnisbak.
Vooral voor de prijs mag je wel een goed produkt verwachten. Ik kan me niet voostellen dat iemand die de volle prijs betaald heeft een super positieve review schrijft.
Connectiviteit is slecht, het ding regelmatig geen zin om verbinding te maken met smartphone, het wil alleen maar zoeken GPS en hartslagmeter ook al heb je helemaal geen activiteit gekozen... Batterij is slecht, zo geeft hij 80% en twee tellen later is hij leeg... Menustructuur is onoverzichtelijk, er zitten te veel knoppen op, het is een hele studie om de juiste te knop te bedienen.
Hoogtemeter is onnauwkeurig. Het enige voordeel is dat het apparaat goed waterbestendigd is.

Pluspunten

• Waterbestendigheid
  • App

Minpunten

• Connectiviteit
  • Batterij
  • Menustructuur
  • Bediening

maryijn27 29-09-2016

Goed werkende sport horloge

Goed werkende en betrouwbare hartslagmeter meer dan jaar in gebruik nu en werkt perfect heel veel mogenlijkheden.
Accu is goed en gaat lang mee, gps is nauwkeurig, programma voor alles uit te lezen is heel makkelijk, tijdens interval en duurlopen zijn op het horloge diverse opties af te lezen.
Borstband is wel gevoelig is bij mij al kapot gegaan maar door de perfecte service van Garmin wordt deze direct vervangen had hiervoor polar en deze had ook dit probleem.

Pluspunten

• Werkt erg nauwkeurig
  • Makkelijk programma om alle gegevens uit te lezen
  • Goede batterij en makkelijk op te laden
  • Gps wekt super
  • Service van Garmin is perfect

Minpunten

• Hartslagband slijt wel snel