TomTom Runner Cardio rood, zwart

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,9

Wiemanjw 19-07-2014

Herzie mijn eerdere review. Tomtom reageerde direct en heel attent op mijn review en heeft inmiddels het horloge omgeruild. Nu twee keer mee gelopen en de hartslagmeting via de pols functioneerde 100%.
Dank voor de zeer attente service.

evhelden 20-10-2014
  • Product maand in bezit

Het 3e horloge werkt nu perfect! De hartslagmeting is betrouwbaar en de updates zijn goede verbeteringen. Dank aan TomTom voor de goede support en feedback.

evhelden 15-09-2014

3,2
Het concept is goed. Maar de uitvoering is niet gelukt. Ik heb 2 TomTom Runner Cardio's gehad en beiden meten de hartslag niet goed. Volgens het horloge was ik al vele malen dood geweest of moet ik een olympisch kampioen zijn geweest met een hartslag van 70 bij een loopsnelheid van 11 km/u.
Erg jammer want ik had graag 1 horloge gehad met al deze functies.

Wiemanjw 01-07-2014

6,8
Heb enkele keren getraind met het horloge, ben niet erg enthousiast over de hartslagmeting.
Na enige tijd (15 minuten ) geeft het geen hartslag meer aan, enkel twee of drie liggende streepjes, verder prima horloge maar mijn oude Garmin Forerunner doet er niet voor onder!

prutservb 20-07-2014

hoi Wiemanjw,
ik heb sinds twee weken het zelfde probleem na 15 tot 20 min stop de hardslag weergave.ook heb ik de indruk dat de weergave van speed blijf hangen had jij dit probleem ook.en hoe heb jij tomttom bereikt ik zou ook wel gebruik van de garantie willen maken

Wiemanjw 21-07-2014

Reactie op Prutser:
Ik had alleen problemen met de hartslagmeting.
De rest functioneerde.
Voor reparatie zou ik als ik jou was via de tomtom site/contact/klantenservice reageren.
Succes.

Wiemanjw 19-10-2014

Zoals ik al schreef cardio watch functioneert goed. Wel vind ik de analyse mogelijkheden beperkt, die hadden wat mij betreft iets meer uitgebreid gemogen.

prutservb 23-06-2014

7,4
onder tussen een 5 trainingen gedaan met mijn nieuwe tomtom runner cardio waaronder een interval training en vandaag een tempo training op hardslag. alle sensoren werkte naar mijn inziens goed.ik mis nog wel wat bij de instellingen voor interval, maar dat zie ik er nog wel inkomen.ook heb ik wel eens het idee dat de snelheid even blijf hangen (in open lucht) en ik heb al een update gehad waarna mijn taal ineens anders was dan ik head ingesteld. (dit is wel slordig vind ik)
pratische zaken, horloge zit goed om de pols ik doe hem aan als ik mij omkleed dan kan je direct vertrekken, de hardslag vraagt om een warming up vandaar.de weergaven tijdens training werkt prima je kan 3 tijden weergeven op het hoofdscherm waarvan in groot, die laatste kan je gemakelijk verranderen tijdens je training. ook zijn er voldoende opslag mogelijk heden om te exporteren naar andere web sites ik zelf gebruik tcx,klm en csv. tot nu toe een aanrader

prutservb 07-08-2014

update tomtom runner cardio,
tot nu toe nog steed tevreden over het product, desondanks had ik een klein probleem dat na +- 20 hardlopen mijn hardslag een vaste waarde aangaf (freezing) uiteraard van alles geprobeerd bandje strakker nog harder lopen :-) niets hielp,tot ik van een gebruiker las dat hij het zelfde probleem had waarop ik een raectie had gegeven hoe hij tomttom benadert had over dit probleem.enkele dagen later werd ik netjes door kieskeurig benaderd of ze mijn gegevens door mochten geven aan tomtom.tomttom stuurde mijn vervolgens een online formulier waarop ik mijn probleem omschrijving kon doen. de andere dag kreeg ik een mail met een pdf om mijn horloge op te sturen (kosteloos). nog geen week later had ik nieuw horloge terug. vervolgens had ik nog een probleem met het weergeven van de actuele snelheid naeen update(18.55) waarvoor ik naar tomtom had gebeld,nadat ik mijn uitleg gedaan had kreeg ik 15 minuten later de oplossing via de mail.
achter af als ik beter de handleiding had gelezen had ik dit kunnen weten ... dit noem ik nou service tomtom bedankt

prutservb 05-10-2014

nieuwe update,Versie 1.8.19
veel verbeteringen die voor mij goed zijn, vooral de vergrote weergave van de bovenste twee tijden, ook fijn dat de Nederlandse taal is toegvoegd.
er is wel een min punt wat ik wat slordig vind, bij interval kan je geen verschillende tijden ingeven bij de workout en rest deze worden aangepast naar elkaar. jammer kom het ook niet tegen op het forum.
ik heb trouwens geprobeerd dit op het forum te krijgen ...das niet gelukt verder nog altijd tevreden

prutservb 09-10-2014

nieuwe update,Versie 1.8.19 (2) ondertussen wat wijzer geworden
het probleem van de tijds instelling zit enkel in de Nederlandse taal als je hem op Engels zet is het probleem weg.
ik heb het ondertussen gemeld op het Forum van tomtom, ook is er een melding gemaakt dat ze het gaan onderzoeken.